دسته‌بندی نشدههتل های اصفهان

معرفی بهترین هتل‌های اصفهان

با بهترین و معروف‌ترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید

شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی ایران بسیار مورد توجه و با اهمیت است و از این رو بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی این شهر را جزو پنج اولویت برتر خود برای گشت و گذار و بازدید قرار می‌دهند. شهرهای توریستی ایران بسیار دیدنی و جذاب هستند و اصفهان به عنوان یک شهر تاریخی و ارزشمند بناهای تاریخی خیلی جذاب و دیدنی مانند چهل ستون، سی و سه پل، زاینده رود، میدان نقش جهان، کلیسای وانک، عالی قاپو و غیره دارد. این شهر همچنین غذاهای سنتی و محلی ویژه‌ای هم دارد و در کنار هم قرار گرفتن این موارد در یک شهر می‌تواند نظر هر توریستی را جلب کند. در این بین خدمات شهری مانند تمیزی شهر و معابر، تنوع وسایل نقلیۀ عمومی، وجود رستوران‌های تراز اول و هتل‌های لوکس و راحت در یک شهر گردشگری اهمیت زیادی دارد و این موارد به تمامی در شهر اصفهان دیده می‌شود. برای یک گردشگر یا مسافر هیچ چیز مهم‌تر از محل اقامتش نیست تا بتواند بعد از یک روز کامل گشت و گذار و صرف انرژی در محیطی آرامش بخش استراحت کند و امکانات هوبی هم دریافت نماید. شهر اصفهان توانسته با سرمایه گذاری‌های انجام شده هتل‌های بسیار خوبی در سبک‌های مختلف مدرن تا سنتی ارائه کرده و خدمات خوبی را برای مسافران فراهم بیاورد. ما در این مطلب به برترین و معروف‌ترین هتل‌های اصفهان می‌پردازیم و این هتل‌ها، امکانات و نشانی آنها را به شما ارائه می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

  • هتل عباسی؛ از برترین هتل‌های اصفهان

فکر می‌کنم دیگر همه‌تان نام هتل عباسی اصفهان را شنیده باشید؛ هتلی بسیار لوکس و پنج ستاره که برترین و بیشترین خدمات را به شما ارائه می‌کند، موقعیت مکانی خوبی دارد، کارکنان بسیار کارآزموده‌ای دارد که همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند و رستورانی با غذاهای متنوع و با کیفیت دارد. جالب اینجاست که هتل عباسی با وجود داشتن پنج ستاره و خدمات بی نظیر سبک سنتی دارد و شما را با تاریخ و فرهنگ اصفهان قدیم آشنا می‌کند. با رفتن به این هتل اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند نمای بیرون ساختمان است و وقتی وارد می‌شود دکوراسیون و معماری داخلی این هتل شما را گشفت زده می‌کند. این هتل جزو یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اسفهان نیز هست و حدود چهل و پنج سال از تاسیس آن می گذرد. جالب اینجاست که بدانید شکل امروزی هتل عباسی چهل و پنج سال قدمت دارد؛ اما سبک معماری داخلی آن به دورۀ صفویان برمی گردد و حس می‌کنید اصالت این هتل چیزی بیشتر از اینهاست. شما با اقامت در این هتل شانس این را خواهید داشت که با افراد سرشناسی آشنا شوید؛ چرا که بیشتر افراد مهم و سرشناس همین هتل را برای اقامت در اصفهان انتخاب می‌کنند. این هتل دویست و بیست و چهار اتاق دارد و در بین این اتاق‌ها، اتاق‌هی یک نفره، دو نفره، سوئیت و هتل آپارتمان موجود است و قدرت انتخاب بالایی دارید. به علاوه از دیگر امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، رستوان‌های لوکس و با کیفیت، استخر، سالن کنفرانس براز برگزاری جلسات مهم که باید از قبل رزرو شود و دسترسی بسیار آسان به مناطق مهم شهر اشاره کرد. سیستم حمل و نقل هتل هم با ماشین‌های راحت و به روز جلوی درب هتل منتظر شما هستند و می‌توانید از این ماشین‌ها برای عبور و مرور استفاده کنید. برای رفتن به این هتل می‌توانید به چهار باغ عباسی و خیابان آمادگاه بروید. برای بررسی دیگر موارد از هتل عباسی اصفهان اینجا را کلیک کنید تا وارد سایت هتل شده و در مورد قیمت‌ها و نحوۀ رزرو اطلاعات خوبی کسب کنید.

  • هتل سفیر؛ از برترین هتل‌های اصفهان

هتل سفیر اصفهان هم یکی دیگر از هتل‌های محبوب و پر طرفدار این شهر است که اوایل دهۀ هفتاد شمسی افتتاح گردید و در سال نود و پنج دست به یک انقلاب بزرگ زد و کل هتل مجدداً بازسازی شد. این هتل درست رو به روی هتل عباسی قرار دارد. شاید پیش خودتان فکر کنید که وقتی هتل تمام و کمالی مثل هتل عباسی هست، چرا کسی باید به هتل سفیر برود. در جواب این سوال باید گفت که هتل سفیر علاوه بر ارائۀ خدمات عالی و بی نظیر به دلیل پنج ستاره نبودن هزینۀ کمتری دریافت می‌کند و این برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند در محیطی اقامت کنند که دسترسی خوبی به اماکن مهم اصفهان مانند چهار باغ، بازار سنتی و میدان نقش داشته باشد و به علاوه هزینۀ بالایی هم صرف این اقامت نکنند بسیار مناسب است. شاید به همین دلیل باشد که هتل سفیر یکی از پر طرفدارترین هتل‌های اصفهان است.

  • هتل سنتی اصفهان؛ از برترین هتل‌های اصفهان

 

بیشتر بخوانید
خوشمزه‌ترین غذاهای چینی

اگر به دنبال یک محیط آرامش بخش و زیبا می گردید که در آن احساس کنید به گذشته برگشته‌اید و به خانۀ یکی از اقوام آمده‌اید، اگر دوست دارید از محل اقامتتان این حس را بگیرید که صبح در خانۀ مادربزرگ از خواب بیدار شده و از پنجره‌های رنگی به حیاطی با یک حوض زیبا و محیط گرم و دوست داشتنی نگاه می‌اندازید، حتماً هتل سنتی اصفهان را برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب کنید. شاید برایتان جالب و حیرت انگیز باشد اگر بدانید که ساختمان هتل سنتی اصفهان یک سازۀ چهارصد ساله بوده و از زمان صفویان تا کنون سر پا است. این هتل یک هتل سه ستاره است و خدمات مناسبی ارائه کرده و هزینۀ معقولی هم دریافت می‌کند. وقتی در اتاق‌های این هتل استراحت می‌کنید می‌توانید تصور کنید که چهارصد سال پیش په کسی و در چه شرایطی در همین اتاق زندگی می‌کرده و چه شرایطی داشته است. به نوعی با انتخاب این هتل انگار انتخاب کرده‌اید که در یک موزۀ زیبا اقامت داشته باشید. این هتل جذاب با آن حیاط زیبا و منحصر به فردش درست در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و همین موضوع دسترسی شما را به جاهای مختلف شهر راحت می‌کند. تنها یک ایراد بر این هتل وارد است و آن هم پارکینگ است. از آنجایی که ورودی هتل پله دارد و به دلیل تاریخی بودن بنا پله‌ها را از بین نبرده‌اند، هتل جای پارکینگ ندارد و از طرفی با توجه به اینکه در مرکز شهر واقع شدهريال کسانی که با ماشین به اصفهان رفته‌اند خیلی سخت می‌توانند هر شب جای پارک پیدا کنند و این کمی برایشان دغدغۀ فکری ایجاد می‌کند. اما مطمئن باشید با وورد به هتل و دیدن حوض زیبایی که در وسط خیاط گذاشته شده و گلدان‌های شمعدانی زیبا دور تا دور حوض چیده شده‌اند، اینقدر حس خوبی می گیرید که تمام خستگی‌ها در همین حیاط در تنتان به در می‌رود. برای رفتن به این هتل باید به خیابان سپه، خیابان حکیم و کوچۀ باغ قلندرها بروید.

  • هتل پارسیان کوثر؛ از برترین هتل‌های اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک هتل پنج ستاره و تمام عیار است. تصویر بالا را از این هتل برایتان انتخاب کردم تا موقعیت بی نظیر این هتل را در شهر زیبای اصفهان به چشم ببینید و متوجه شوید چرا هتل پارسیان کوثر یکی از برترین هتل‌های اصفهان شده است. این هتل قدمت بالایی دارید و از دهۀ پنجاه شمسی تاکنون در این شهر مشغول به کار شده است. این بدان معنی است که در سال 1400 هتل پارسیان کوثر پنجاه سالگی‌اش را جشن می گیرد. این هتل امکانات بی نظیری همچون باشگاه ورزشی، استخر روباز و سر بسته، اینترنت رایگان، جکوزی، فروشگاه، پارکینگ، رستوران‌های مختلف، کافی شاپ، آرایشگاه و چندین و چند مکان دیگر برای هرچه راحت‌تر خرید کردن و هر چه بیشتر لذت بردن از سفر ارائه می‌دهد. اگر در طبقه‌های بالای هتل اتاق بگیرید نمای بی نظیر سی و سه پل و زاینده رود خصوصاً شب‌ها پیش رویتان خواهد بود و احساس آرامش خواهید کرد. برای رفتن به این هتل فقط کافی است سی و سه پل را بلد باشید. اما به صورت دقیق‌تر هتل در خیابان ملت قرار دارد.

  • هتل خواجو؛ از برترین هتل‌های اصفهان

هتل خواجو یک هتل چهار ستاره و جزو بهترین هتل‌های اصفهان است و همان طور که از نامش پیداست در نزدیکی پل خواجو قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به اماکن مهم و دیدنی این شهر دارد. هتل خواجو محیطی بسیار آرامش بخش و زیبا دارد و استفاده از رنگ‌های کلاسیک و جذاب باعث شده محیط داخلی این هتل به یک محیط لوکس و دلگرم کننده  تبدیل شود. این هتل یک هتل نوپا بوده و در سال نود و شش افتتاح شده است. هتل خواجو امکانات بسیار خوبی برای مسافران به همراه دارد و کارکنان این هتل برخورد بسیار محترمانه، کمک رسان و عالی دارند و همین موضوع باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. هتل خواجو یک هتل صد و چهارده اتاقه است و یکی از نکات مهم در آن این است که در هیچ فضای بسته‌ای در این هتل نمی‌توانید سیگار بکشید و جهت سیگار کشیدن باید به محیط باز بیرونی بروید. خب این موضوع برای خیلی‌ها یک نکتۀ مهم و پر فایده بوده و برای افراد سیگاری ناخوشایند است. برای رفتن به این هتل به خیابان معروف چهار باغ خواجو بروید و از آنجا با رفتن به خیابان شهدای خواجو به این هتل خواهید رسید.

  • هتل آسمان؛ از برترین هتل‌های اصفهان

از هتل‌های اصفهان که بسیار معروف است و بسیاری از اصفهانی‌ها تجربۀ حضور در آن را دارند می‌توان به هتل اصفهان اشاره کرد. این هتل سیزده طبقه یک ویژگی بسیار معروف و محبوب دارد و آن هم رستوران گردانش است. در واقع تنها رستوران گردان شهر اصفهان در همین هتل قرار گرفته و با وجود سیزده طبقه رستوران در ارتفاع بسیار بالایی قرار گرفته و نمای جذابی به شهر دارد. محیط هتل آسمان خیلی بزرگ است و همین باعث شده امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در این هتل ایجاد شود. با رفتن به هتل آسمان می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر، رستورانی خاص با تنوع غذایی بی نظیر، مینی بار و اجارۀ خودرو که در ایران متداول نیست بهره مند شوید و در واقع یک اقامت همه چیز تمام داشته باشید. برای دسترسی به اماکن مختلف شهر هم خیالتان راحت باشد؛ چرا که این هتل در نزدیکی پل فلزی اصفهان واقع شده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. برای رفتن به این هتل جذاب می‌توانید به  خیابان مطهری رفته و هتل آسمان را رو به روی پل فلزی پیدا کنید.

  • هتل سنتی عتیق؛ از برترین هتل‌های اصفهان

بگذارید یکی دیگر از هتل‌های سنتی اصفهان را برای علاقه مندان به اقامت در فضایی سنتی و دلنشین معرفی کنیم. این هتل یک جاذبۀ تاریخی بسیار دیدنی برای شما خواهد بود. در واقع هتل سنتی عتیق فضا و حس این را به شما می‌دهد که دارید در یک خانۀ قدیمی در اصفهان اقامت می‌کنید و حس اقامت در هتل که نه، بیشتر حس رفتن به خانه‌ای دوست داشتنی و آرامش بخش را خواهید داشت. این خانه هم مثل بنای هتل سنتی اصفهان سیک بنای قدیمی و دویست ساله است و از اوایل دهۀ نود شمسی به یک هتل تبدیل شد و از آن استفاده می‌شود. جالب است که این ساختمان‌ها از آن زمان تا کنون باقی مانده و حتی قابل سکونت هستند و همین امر نشان از توانایی بالایی ایرانی‌ها در معماری از گذشته تا کنون دارد. این هتل سی اتاق دارد و بهتر است از قبل اتاقتان را رزرو کنید و بعد راهی آن شوید؛ چرا که ممکن است اتاق‌ها پر باشند. جالب است بدانید که هتل عتیق اصفهان در آثار ملی اران به ثبت رسیده و ارزش بالایی دارد. البته اگر مشکل بالا رفتن از پله دارید شاید اینجا برایتان مناسب نباشد؛ چرا که آسانسور ندارد و تعداد پله‌هایش هم زیاد است. برای رفتن به هتل سنتی عتیق به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان به خیابان ولیعصر در این شهر رفته و با رفتن به کوچۀ نه و بن بست اژه‌ای و بعد از آن بن بست نسترن به هتل خواهید رسید.

  • هتل آوین؛ از برترین هتل‌های اصفهان

??????????????????????????

در آخر یک هتل خوب و مقرون به صرفه را به شما معرفی می‌کنم. تمامی هتل‌های معرفی شده در موارد قبل جزو بهترین و البته گران‌ترین هتل‌های اصفهان بودند. اگر می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و بدون آنکه هزینۀ بالایی برای اقامت بدهید از امکانات یک هتل چهار ستاره بهره مند شوید، بهتر است تمرکزتان را بر هتل آوین منعطف کنید. هتل آوین از سال نود و چهار افتتاح شده و با وجودی که هتل خیلی بزرگی نیست و تنها هفتاد و یک اتاق دارد، امکانات خوبی به مسافرانش ارائه داده و به نسبت هتل‌های قبلی هزینۀ کمتری دریافت می‌کند. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی شما به دیگر اماکن بسیار راحت خواهد بود. برای رفتن به هتل آوین می‌توانید به خیابان هاتف در این شهر روفته و این هتل را رو به روی کوچۀ مشیر پیدا کنید.

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن