رستوران های تهران

بهترین رستوران‌های تهران

با بهترین رستوران‌های تهران آشنا شوید

جوان‌های ایرانی تفریحات متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت‌شان ندارند و همین باعث شده رستوران گردی و رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و وقت گذرانی با خوردن غذاها و نوشیدنی‌های مختلف به یک تفریح متدوال تبدیل شود. به همین دلیل است که شناخت رستوران‌های خوب در هر شهر برای جوان‌ها مهم شده و به این نکته فکر می‌کنند که اگر برای قرارهای رسمی یا وقت گذرانی با دوستانشان بخواهند در رستوران قرار بگذارند، چه جایی مناسب است. ما در نیلی گشت این نیاز شما را پاسخ می گوییم و در این سایت به معرفی بهترین رستوران‌ها در شهرهای مختلف می پردازیم. در این مطلب با بهترین رستوران‌های تهران آشنا می‌شوید و خودتان را برای رفتن به رستوران‌های درجه یک و معروف شهر تهران آماده می‌کنید. پس با ما همراه باشید.

  1. رستوران گردان برج میلاد

بی شک یکی از معروف‌ترین، با کیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران رستوران گردان برج میلاد است. این رستوران در ارتفاع بالایی قرار دارد و با گردش سیصد و شصت درجه و تدریجی باعث می‌شود شما هر دفعه نمای جدیدی را پیش روی خودتان داشته باشید. در این رستوران نمای زیبا و جالبی از تهران را پیش روی خودتان دارید و اگر شب به رستوران گردان برج میلاد بروید می‌توانید یک شب رویایی را تجربه کنید. باید بدانید که طی دو ساعت شما سیصد و شصت درجه می‌چرخید و به نمای اولتان برمی گردید. احتمال اینکه در این رستوران با افراد سرشناس و مهمی مواجه شوید زیاد است؛ چرا که به علت هزینه‌های بالای آن معمولاً افراد معمولی نمی‌توانند به این رستوران بروند. پس اگر می‌خواهید به این رستوران سر بزنید بهتر است حساب و کتاب‌های لازم را انجام دهید. باید بدانید که این مرتفع‌ترین رستوران تهران بوده و از این حیث هم خاص است.  در رستوران گردان برج میلاد به صورت رایگان به اینترنت متصل هستید و می‌توانید از بوفۀ برج هر آنچه در فکر دارید را انتخاب کنید و بردارید. این بوفه انواع غذاهای ایرانی، فست فود، دسر و پیش غذا و دیگر موارد را سرو می‌کند و تنوع فوق العاده بالایی را تجربه می‌کنید. یک نکته را در نظر داشته باشید که برای اینکه رستوران گردان برج میلاد را تجربه کنید باید ورودی بپردازید. نکتۀ دیگر اینکه برای صبحانه و ناهار نیازی به رزرو میز نیست؛ اما برای حضور در رستوران برای وقت شام، بهتر است میز خودتان را رزرو کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

  1. رستوران مسلم در بازار

هر چه رستوران گردان برج میلاد لوکس است، این رستوران یک رستوران خودمانی و بسیار پرطرفدار است و برای همین جزو بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. رستوران مسلم اینقدر پر طرفدار و محبوب است که گاهی باید منتظر بایستید تا میزی خالی شود تا بتوانید غذا میل کنید. رستوران مسلم دیگر جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود و خیلی زود توانست بین رستوران‌های قدیمی‌تر بازار همچون رستوران شمشیری و شرف الاسلامی جا باز کند و رقیب اصلی آنها شود. یکی از ویژگی‌های بارز غذاهای رستوران مسلم این است که حجم هر پرس غذایش خیلی زیاد است؛ به این معنی که اگر آدم پر خوری نیستید می‌توانید یک وعده غذا را برای دو نفر سفارش دهید و مطمئن شوید که سیر می‌شوید. برای رفتن به این رستوران باید به بازار بزرگ تهران بروید و وقتی به نبش سبزه میدان برسید، به راحتی کوچۀ رحیم خان را پیدا کرده و از آن به بعد خودتان رستوران مسلم را خواهید دید. 

  1. رستوران کباب شمرون

اگر بخواهم یک رستوران با فضای رستوران گرم و صمیمی در تهران به شما معرفی کنم، باید رستوران کباب شمرون در میدان تجریش را برایتان مثال بزنم. این رستوران در تهران سه شعبه دارد و بسیار معروف است. یکی از تجربه‌های خوب شما می‌تواند همین باشد که به رستوران کباب شمرون بروید، در بخش تراس آن بنشینید و با نما و چشم اندازی که از میدان تجریش پیش رویتان دارید یک غذای ایرانی و سنتی سفارش بدهید و از خوردن غذا در چنین فضای دلنشینی لذت ببرید. دیگر شعبه‌های کباب شمرون در بلوار اندرزگو و نیاوران است. شعبۀ بلوار اندرزگو به شعبۀ ساندویچ کباب شمرون معروف است و فرم ویژه‌ای دارد. این رستوران هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترتی فعالیت می‌کند و اگر از بودن در جاهای شلوغ آن هم در اوضاع شیوع کرونا در این روزها خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به صورت اینترتی غذا را سفارش دهید و در خانه یا محل دهند. از غذاهای محبوب رستوران کباب شمرون که آن را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده می‌توان به شیشلیک، کباب کوبیدۀ گوسفندی، انواع جوجه کباب و میکس کباب اشاره کرد. جالب اینکه در رستوران کباب شمرون تمام غذاها در ظرف‌های مسی سرو می‌شود که حال و هوای تهران قدیم را در شما زنده می‌کند.

  1. رستوران نارنجستان

اگر به سعادت آباد تهران رفتید حتماً سری به رستوران نارنجستان بزنید که یک رستوران بین المللی بسیار پر طرفدار و خواستنی است. این رستوران یکی از رستوران‌های گران قیمت تهران است و پیشنهاد می‌کنم پیش از آنکه به آن سر بزنید وارد سایت شده و از قیمت غذاها اطلاع پیدا کنید تا با آمادگی بیشتری به نارنجستان بروید. اگر می‌خواهید با فرد خاصی یک قرار بسیار مهم بگذارید و دوست دارید این قرار در یک فضای شیک، با کادر خدماتی بسیار مودب و حرفه‌ای و غذاهایی لذیذ برگزار شود، رستوران نارنجستان می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی شما باشد. این رستوران در سعادت آباد و میدان شهرداری واقع شده و یکی از بهترین رستوران‌های تهران است. کارکنان این رستوران به زبان‌های بین المللی همچون انگلیسی، آلمانی و غیره مسلط هستند و فضای این رستوران بسیار خاص و منحصر به فرد است. به علاوه شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را در این رستوران سفارش دهید و تنوع خوبی در انتظار شماست.

  1. رستوران بام شیان

اینجا را هرگز فراموش نخواهید کرد! رستوران بام شیان درست در کنار هتل شیان و در حوالی پارک جنگلی شیان واقع شده است و همان طور که از اسمش پیداست یک رستوران با نمای بسیار جذاب و دیدنی است. در این رستوران غذاهای ایرانی بسیار با کیفیت و لذیذی را نوش جان خواهید کرد و از منظرۀ اطراف و هوای تازه به وجد خواهید آمد. رستوران بام شیام را می‌توان یک رستوران با گنجایش بالا دانست که ظرفیت بیش از صد و پنجاه نفر را دارد و می توانید برای یک شب آن را رزرو کرده و اگر مراسم رسمی دارید در آن برگزار کنید. البته فضای داخلی رستوران بام شیان هم دیدنی است و اگر کسی به هر دلیلی مایل نباشد در فضای باز و در ارتفاع غذایش را میل کند می‌تواند به طبقۀ اول برود و در محیط گرم و دوستانۀ آنجا اوقاتش را بگذراند. این رستوران یک رستوران محبوب و شناخته شده است و خیلی از قرارهای مهم کاری افراد سرشناس در رستوران بام شیان انجام می‌شود.

  1. رستوران ایتالیایی سنسو

این روزها غذاهای ایتالیایی بین ما ایرانی‌ها خیلی پر طرفدار شده و بیشتر از قبل سراغشان را می گیریم. در واقع ذائقۀ ما با غذاهای ایتالیایی خیلی جور در می‌آید و برای همین در دهۀ اخیر تعداد رستوران‌های ایتالیایی در ایران خیلی زیاد شده است. یکی از بهترین رستوران‌های تهران در زمینۀ غذاهای ایتالیایی رستوران ایتالیایی سنسو است که در بلوار فردوس شرقی و خیابان رامین جنوبی واقع شده و مشتری‌های زیادی از مناطق مختلف تهران دارد. این رستوران فضای داخلی بسیار دلنشینی دارد و محیط گرم و صمیمی آن به طور خودکار اشتهای شما را باز می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی معروف همچون پاستا، سالادهای معروفی مثل سالاد سزار، استیک، پیتزاهای ایتالیایی، پنه و غیره را نوش جان کنید؛ غذاهایی که به واقع به طعم اصیل ایتالیایی خود بسیار نزدیک هستند و طعم ویژه و اصیلی دارند. این رستوران فضای بسیار دلنشینی دارد. به شما پیشنهاد می‌کنم که قبل از رفتن به رستوران ایتالیایی سنسو میزتان را رزرو کنید؛ چون سنسو رستوران خیلی شلوغی است و ممکن است اگر بدون رزرو قبلی به رستوران بروید میز خالی گیرتان نیاید و مجبور شوید زمان زیادی را منتظر بمانید. به علاوه با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌توانید غذایتان را به صورت آنلاین هم سفارش دهید.  

  1. دیزی سرای ایرانشهر

اگر به غذاهای سنتی ایرانی علاقه دارید و دوست دارید در یک فضای بسیار خاص و سنتی غذایی مثل دیزی را با کیفیت عالی بخورید، باید دیزی سرای ایرانشهر را به شما معرفی کنم تا بدانید که یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران مختص غذاهای سنتی است. ایرانشهر مرکز کافه‌ها و رستوران‌های متعدد است و وقتی به خیابان کلانتری بروید دیزی سرای ایرانشهر خودنمایی می‌کند. این رستوران بیشتر از ده سال است که افتتاح شده و خیلی شلوغ است. قیمت‌ها در دیزی سرای ایرانشهر کمی بالا است؛ اما مطمئن باشید که کیفیت غذا اینقدر بالا است که از آن لذت خواهید برد. این رستوران خیلی شلوغ است و باید کمی منتظر باشید تا میز خالی پیدا کنید. فضای بسیار جذاب و سنتی این رستوران واقعاً دیدنی و شگفت انگیز است.

  1. رستوران حس توران

رستوران حس توران در خیابان فرشته و طبقۀ دوم ساختمان رویال آدرس واقع شده و به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین رستوران‌های تهران با فضایی منحصر به فرد و دلنشین و غذاهایی لذیذ و خوش طعم است. این رستوران انواع کباب‌ها و خورش‌های ایرانی را سرو می‌کند و البته که غذاهایش بسیار هم گران هستند. اما واقعاً به یک بار غذا خوردن و تجربۀ طعم و محیط جذاب آن می‌ارزد. جالب است بدانید که کباب‌ها در رستوران حس توران در شمشیر سرو می‌شوند و حالت بسیار خاصی دارند که هر جایی نمی‌بینید. غذاهای این رستوران در ظرف‌های مسی برایتان آورده می‌شود و همین حس بیشتری به شما می‌دهد.

  1. رستوران جوان

بی شک یکی از بهترین رستوران‌های تهران، رستوران جوان در خیابان کوهستان چهارمِ نوبنیاد است که شعبه‌های مختلفی در سراسر تهران دارد و جزو رستوران‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود. این رستوران نخستین بار در پامنار تهران و در دهۀ نود قرن سیزدهم افتتاح شده و بیشتر از یک قرن است که دارد در زمینۀ غذاهای ایرانی فعالیت می‌کند و به واقع از کیفیت آن چیزی کم نشده است. با رفتن به این رستوران حس می‌کنید به جای اصیل و شناسنامه داری پا گذاشته‌اید و همین موضوع باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید. با خوردن غذاهای ایرانی و لذیذ رستوران جوان حس بهتری هم پیدا می‌کنید. امروزه امکان سفارش اینترنتی از رستوران جوان هم فراهم شده و این رستوران همگان با فناوری جلو می‌آید تا از دور عقب نماند. وقتی به این رستوران بروید متوجه می‌شوید که می‌توانید انواع دسرها، پیش غذاها، کباب‌ها، چلوها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و تنوع غذایی در این رستوران بسیار بالا است. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران قیمه نثار و دیگری خورش خلال است. رستوران جوان جو صمیمانه و گرمی دارد و غذاهای با کیفیتی سرو می‌کند و اگر می‌خواهید بهترین رستوران‌های تهران را تجربه کنید، بایستی این رستوران را هم در لیست خودتان قرار دهید.

  1. رستوران مس توران

یکی از بهترین رستوران‌های سنتی و ایرانی رستوران مس توران در میدان نیاوران است و همه از طعم غذاهای این رستوران و کیفیت غذاهایش راضی هستند و در واقع زبانزد است. دکور داخلی این رستوران بسیار خاص و دلنشین است و جوری طراحی شده که واقعاً برای غذا خوردن به اشتها می‌افتید. در رستوران مس توران انواع کباب‌ها و خورش‌ها سرو می‌شود. جالب اینجاست که حجم غذاها اینقدر زیاد است که گاهی می‌توانید دو نفری یک وعده غذا سفارش دهید. یکی از غذاهای معروف و خاص رستوران مس توران کباب شاهنامه است که حتماً باید امتحان کنید. کیفیت غذاهای این رستوران به شکل باور نکردنی‌ای بالا است و قیمت غذاها هم به نسبت این کیفیت بسیار معقول است. طراحی ایرانی این رستوران هم بسیار جذاب و زیبا است. وقتی از طراحی ایرانی حرف می‌زنیم یعنی به همه چیز فکر شده است. غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند و یک آفتابه و لگن مسی برایتان می‌آوردند که در آن گل گذاشته شده و می‌توانید دستتان را در آن بشورید. سیستم پذیرایی در رستوران مس توران بسیار سنتی و ایرانی است و تجربه‌ای متفاوت با دیگر رستوران‌ها خواهید داشت. در این رستوران صرفاً غذا نمی‌خورید و تجربۀ جدیدی را خواهید داشت.

جز این ده رستورانی که در این مطلب آورده شده رستوران‌های خوب دیگری هم در تهران وجود دارد؛ اما این ده رستوران جزو بهترین رستوران‌های تهران هستند و بسیار شناخته شده و محبوبند. به شما پیشنهاد می‌کنم این رستوران‌ها را تجربه کنید و نظر خودتان را در بخش پایینی صفحه با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن