هتل های اروپاهتل های ایسلند

بهترین هتل‌های ایسلند

معرفی بهترین هتل‌های ایسلند

کشور ایسلند یکی از کشورهای اروپایی شمرده می‌شود و جزو سرزمین‌های بسیار کهن با جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیار خارق العاده‌ای است که هوش از سر توریست‌ها می‌برد. این کشور از زمان‌های قدیمی توریست پذیر بوده و این موضوع در روند تغییرات اخیر صورت نگرفته است. ایسلند طبیعی بسیار بکر و جذاب دارد و مردم زیادی برای تماشای آسمان شب ایسلند هزاران کیلومتر را طی می‌کنند. این کشور جزو کشورهای اروپایی به شمار می‌آید و برای سفر به آن باید ویزا داشته باشید. با این همه بعد از اخذ ویزا هیچ چیز مهمتر از آشنایی با یک هتل خوب نیست؛ چرا که مکان اقامت در سفر بسیار مهم است و می‌تواند سفر را به کامتان شیرین یا تلخ نماید. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های ایسلند خواهیم پرداخت و شما را با آنها و امکاناتی که دارند آشنا می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

کمی از ایسلند بدانیم

بگذارید معرفی ایسلند را با مکان جغرافیایی آن آغاز کنیم. درست است که ایسلند را یک کشور اروپایی می‌دانیم، اما در حقیقت در آبهای اقیانوس اطلس قرار دارد و یک کشور جزیره‌ای است. این کشور از یک سو به اروپا و از سوی دیگر به امریکای شمالی می‌رسد و دسترسی بی نظیری از راه‌های هوایی و دریایی دارد. نکتۀ بعدی در مورد این کشور جاذبه‌های گردشگری بی نظیری مانند زیبایی مثال زدنی،، طبیعتی بی نظیر و حیات وحشی منحصر به فرد، فرهنگی متنوع و جذاب و مردمانی خونگرم است. شرایط زندگی در ایسلند کمی متفاوت است؛ چرا که تابستان‌ها شبی در کار نیست و سه ماه روشنایی محض وجود دارد. اما پاییز ایسلند با وجود شفق‌های قطبی بی نظیر و دیدنی است.

در ادامه…

در ادامه باید گفت که پایتخت کشور ایسلند شهر ریکیاویک بوده و واحد پول در این سرزمین کرون ایسلندی است. جالب است بدانید که کشور ایسلند تا قرن بیستم میلادی جزو فقیرترین کشورهای دنیا بوده و در قرن اخیر به یکی از بهترین کشورها تبدیل شده و رتبۀ اول را در زمینۀ نیروی انسانی از آن خود کرده است. این کشور حدود سیصد و چهل و دو هزار نفر جمعیت دارد و کشوری بسیار کوچک با زیبایی‌های بسیار جذاب شمرده می‌شود. در ادامه بهترین هتل‌های ایسلند را با هم خواهیم شناخت.

هتل رادیسون بلو؛ از بهترین هتل‌های ایسلند

یکی از بهترین هتل‌های این کشور هتل رادیسون بلو نام دارد. این هتل در مهمترین شهر ایسلند یعنی در پایتخت آن واقع شده است و همین امر باعث می‌شود شما به جاذبه‌های گردشگری اطراف بهترین دسترسی را داشته باشید. طراحی داخلی و نمای این هتل بسیار مدرن است و در آن از هیچ ویژگی محلی یا تاریخی الهام گرفته نشده است.

خدمات رفاهی و گردشگری

از جمله امکانات این هتل زیبا و مدرن می‌توان به خدمات بسیار خوب و مفیدی همچون اینترنت رایگان، تهویۀ مطبوع، اسپا و آب گرم، اسخر، سونا و جکوزی، باشگاه و مرکز تناسب اندام، کتابخانه، امکان کرایۀ خودرو، صندوق امانات، سرویس روم، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه خودپرداز داخل هتل، مرکز تجاری اختصاصی درون هتل، مرکز ماساژ و ریلکسیشن، بار، امکان سرو صبحانه در اتاق، خدمات خرید بلیت هوایی در هتل، فمیلی روم، امکانات ویژۀ افراد کم توان وغیره اشاره کرد.

این هتل به سیستم حمل و نقل عمومی شهر و همچنین فرودگاه پایتخت بسیار نزدیک است و همین باعث می‌شود مهمانان هتل با سرعت و سهولت بیشتری رفت و آمد داشته باشند. برای مثال فاصلۀ شما تا اولین ایستگاه اتوبوس کمتر از دویست متر است و فقط یک و نیم کیلومتر با فرودگاه فاصله دارید. به علاوه این هتل تورهای بسیار جذابی مانند تور تماشای نهنگ دارد و شما می‌توانید با شرکت در تورهای گردشگری هتل به راحتی جاذبه‌های ایسلند را بگردید.

هتل بلو لاگون؛ از لوکس‌ترین هتل‌های این کشور

به جرئت می‌توان گفت که لوکس‌ترین هتل ایسلند هتل بلو لاگون نام دارد. این هتل در نزدیکی شهر ریکیاویک قرار دارد و در واقع در حومۀ شهر و در نزدیکی ساحل است. شما هم به راحتی می‌توانید رفت و آمد داشته باشید و هم در مکانی رویایی و بسیار جذاب بهترین سفر خود را تجربه کنید. این هتل به دلیل قرارگیری در نزدیکی آب نمای بسیار زیبایی را طراحی کرده و فضاهای داخلی هم بسیار لوکس و آرامش بخش طراحی شده‌اند تا شما بهترین اقامت عمرتان را در همین هتل تجربه کنید.

خدمات رفاهی و گردشگری

اتاق‌های هتل بلو لاگون با چشم انداز بسیار جذاب و منحصر به فرد همیشه در صدر پر طرفدارترین اماکن اقامتی در ایسلند بوده‌اند. از جمله مهمترین جاذبه‌های این هتل می‌توان به تالاب آب گرم آن اشاره کرد. هتل لاگون پانزده اتاق بسیار بزرگ دارد که پنجره‌هایشان به آبهای گرم و خاکسترهای آتشفشانی باز می‌شود و همین آب گرم باعث شده مردم کل سال پول پس انداز کنند تا بتوانند در یک روز به خصوص در زندگی‌شان در این هتل اقامت کنند و از امکانات آن لذت ببرند. تراس موجود در اتاق‌ها فضای بسیار خاصی را برای تماشای ستارگان و شفق‌های قطبی در شب فراهم می‌کند و شما را بیش از مجذوب این هتل می‌نماید.

از دیگر خدمات این هتل مرکز ماساژ و اسپا است که شما را با سنگ‌های داغ و جلبک‌های دریایی ماساژ می‌دهند که خواص درمانی و آرامش بخشی فراوانی دارد. این هتل همچنین رستورانی بسیار خاص و لوکس با قیمت‌های بسیار بالا هم دارد که کیفیت در آن حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید از قبل اتاق خود را به همراه تالاب آب گرم رزرو کنید؛ چرا که به عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری دنیا، هیلی زود رزرو می‌شود.

هتل ایون؛ از مهمترین هتل‌های ایسلند

هتل ایون یکی دیگر از مهمترین و بهترین هتل‌های ایسلند شمرده می‌شود و در واقع یک هتل ماجراجویانه و گردشگری است که در پارک ملی ثینگ ولیر قرار گرفته است. در این هتل خبری از امکانات لوکس و شرایط اقامتی مانند بلو لاگون نیست و کسانی که به واقع دوستدار ماجراجویی هستند می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. این هتل در پارک ملی واقع شده و بنابراین طبیعی است  که در شهر نباشد؛ برای همین شما باید حدود یک ساعت با ماشین در راه باشید که به پایتخت ایسلند برسید.

خدمات رفاهی و گردشگری

اگر می‌خواهید در این هتل اقامت داشته باشید بهتر است حتماً یک ماشین کرایه کنید. چرا که با توجه به مکان هتل و دوری از دسترسی‌ها شما حتماً به یک وسیلۀ نقلیه نیاز پیدا خواهید کرد. در این هتل چشمۀ آب گرم و چشمۀ آب معدنی قرار دارد. به علاوه می‌توانید به دامنۀ کوه هنگیل بروید و از طبیعت بکر اطراف نهایت استفاده را ببرید. این هتل مجهز به سالن اسپا و ماساژ و همچمیم استخر بخار بخار آب گرم طبیعی رو باز است و می‌توانید از این امکانات طبیعی و هدفمند شده نهایت لذت را ببرید.

هتل 101؛ از بهترین هتل‌های ایسلند

اگر می‌خواهید رد فضایی بسیار مدرن و مجهز در ایسلند اقامت داشته باشید و در فضایی کاملاً شهری مستقر شوید، بهتر است به فکر هتل 101 باشید. این هتل یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌ها در کشور ایسلند بوده و در پایتخت این سرزمین واقع شده است. طراحی داخلی این هتل بسیار بی نظیر است و هوش از سر مسافران می‌برد.

خدمات رفاهی و گردشگری

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل 101 می‌توان به استخر، اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان و پر سرعت، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، امکان خرید بلیت از هتل، صرافی خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز خرید داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، امکان کرایۀ ماشین، سونا و جکوزی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد. اتاق‌های هتل 101 طراحی بسیار منحصر به فردی دارند و برای لذت بردن از چشم انداز شهری بسیار مطلوب هستند. در این هتل از کودک شما هم نگهداری می‌شود تا بتوانید به امور کاری یا شخصی خود برسید و خیالتان بابت فرزندتان راحت باشد. هتل 101 دارای سی و هشت اتاق ویژه است که همه دارای بار اختصاصی و شومینه هستند و بهترین خدمات در آنها ارائه می‌شود.

هتل بودیر؛ یکی از هتل‌های خوب در ایسلند

باز هم برگردیم به سلیقۀ افرادی که دوست ندارند در محیط شهری اقامت کنند و دلشان می‌خواهد تجربۀ متفاوتی داشته باشند. کسانی که نه به دنبال هیجان و ماجراجویی، که به دنبال جایی برای آرامش گرفتن هستند، می‌توانید بدون هیچ تردیدی اتاقشان را در هتل بودیر رزرو کنند. این هتل در نزدیکی یکی از جاذبه‌های طبیعی ایسلند یعنی در شبه جزیرۀ اسنای فلسپنس واقع شده است و چشم انداز منحصر به فردی دارد.

خدمات رفاهی و گردشگری

از جمله مهمترین چشم اندازهای طراف هتل می‌توان به زمین‌های گدازه‌ای، یخچال طبیعی اسنای فلسیوکود و مصب رودخانۀ بودیر اشاره کرد. فکر می‌کنم الان دیگر دلیل نامگذاری این هتل را فهمیده باشید. البته این هتل خیلی هم با پایتخت فاصله ندارد و تنها با یک ساعت و نیم رانندگی خودتان را به پایتخت می‌رسانید. این هتل امکانات خارق العاده‌ای هم دارد و برای همین کسانی که دنبال یک مراسم ازدواج خودمان و در عین حال باشکوه هستند یا می‌خواهند یک قرار عالی و بی نظیری کاری یا عاشقانه بگذارند، این هتل را انتخاب می‌کنند. چالب است بدانید که در هتل بودیر بهترین مواد اولیۀ خوراکی در رستوران استفاده می‌شود که همه ارگانیک هستند و همین باعث معروف شدن رستوران هتل شده است.

هتل راونتا؛ از بهترین هتل‌های ایسلند

به عنوان آخرین بخش از معرفی بهترین هتل‌های ایسلند به شما هتل راونتا را پیشنهاد می‌کنیم که هتلی بسیار بزرگ و وسیع با امکاناتی بی نظیر است. این هتل در ایسلند جنوبی قرار دارد و دید بسیار خوبی به شفق قطبی دارد و شاید برای همین درخواست مسافران برای اقامت در این هتل بسیار بالا است.

خدمات رفاهی و گردشگری

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل راونتا می‌توان به فضای تفریحی استخر، سونا و جکوزی آن اشاره کرد که برای رفع خستگی روزانه و آرامش مسافر بسیار مناسب است. به علاوه در این هتل امکانات و تجهیزات خاصی برای کم توان‌ها و معلولان حرکتی ترتیب داده شده تا این افراد هم بتوانند کمال لذت را از سفرشان ببرند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به باشگاه ورزشی و تناسب اندام، روم سرویس، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودک، بار و کافه، فمیلی روم، دستگاه پوز، مرکز تجاری خصوصی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و غیره اشاره کرد. این هتل همچنین اسپا هم دارد و مرکز ماساژ آن بسیار معروف است.

افراد زیادی این هتل را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند تا رویایی‌ترین هتل ایسلند رویایی‌ترین زمان عمرشان را رقم بزند. به علاوه فستیوال‌های زیادی در این هتل برگزار می‌شود و به همین خاطر فضایی بسیار پر شور و هیجان دارد. رستوران‌های هتل راونتا بسیار معروف است و هر رستوران فضایی کاملاً متفاوت با دیگری دارد؛ برای مثال در یک رستوران فقط ماهی تازه و آزاد غذاهای اسکاندیناوی طبخ می‌شود. به علاوه می‌توانید با ماشین‌های بزرگ آفرود بروید و فعالیت‌های جذاب دیگر از جمله غار نوردی، سورتمه با سگ، تماشای پرندگان در زیستگاه طبیعی، ماهیگیری در آب شیرین، گلف و پیاده روی را تجربه کنید.

مطلب پایانی

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های ایسلند پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم تا برای سفر انتخاب بهتری داشته باشید. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا

بهترین هتل‌های برلین در آلمان

بهترین هتل‌های رم در ایتالیا

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های آتن در یونان
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن