هتل های تبریز

بهترین هتل‌های تبریز

با نیلی گشت بهترین هتل‌های تبریز را بشناسید

شهر تبریز از دیرباز یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران بوده است و برای همین در کشور ما اهمیت ویژه‌ای دارد. این شهر زیبا در گذشته پایتخت ایران زمین بوده و از حیث سیاسی هم ارزش زیادی دارد. مردم این شهر به زبان زیبای آذری صحبت می‌کنند و در مورد شرایط همدیگر و همشهریانشان اهمیت زیادی قائل هستند. شهر تبریز دیدنی‌های زیادی دارد و مردم ایران و دیگر کشورها تبریز را به عنوان یکی از زیباترین و کهن‌ترین شهرهای ایران می‌دانند. جاذبه‌های گردشگری تبریز زبانزد است و سوغاتی‌های این شهر دوست داشتنی و منحصر به فرد شهرۀ عام و خاص است. برای سفر به تبریز می‌توانید به صورت هوایی و زمینی اقدام به سفر کنید و برای این کار تنها نیاز است شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشید. اما وقتی به تبریز رسیدید چیزی که مهم است این است که جای مناسبی برای اقامت پیدا کنید تا بتوانید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. ما در این مطلب لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های تبریز را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

  1. هتل پارس ائل گلی در تبریز

ما قرار است در این مطلب لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های تبریز را به شما معرفی کنیم و وقتی حرف از این موضوع می‌شود هتل پارس ائل گلی یکی از آن هتل‌هایی می‌شود که سریع به ذهن می‌آید و جزو بهترین‌ها قرار می گیرد. این هتل پنج ستاره و بسیار مجهز در انتهای جادۀ ائل گلی و جنب پارک ائل گلی قرار گرفته و برای همین نام این جاده و این پارک را روی هتل هم می‌بینید. هتل پارک ائل گلی یک هتل بسیار بزرگ با هفده طبقه و صد و هشتاد اتاق است و از سال هشتاد شمسی تا کنون با قدرت هر چه بیشتر مشغول به کار می‌باشد. یکی از جاذبه‌های این رستوران دارا بودن رستوران گردان است که مناظر بسیار زیبایی را پیش چشم شما می‌آورد. از دیگر امکانات بسیار خوب هتل می‌توان به سالن ورزشی، استخر، سونا، کافه‌های شیک، کافی نت، خدمات بیست و چهار ساعتۀ اتاق،سالن بیلیارد، امکاناتی نظیر اتاق عقد و غیره را نام برد. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم تعبیه شده تا مسافرانی که سفر کاری دارند بتوانند با یک تیر چند نشان بزنند و جلساتشان را در همان هتل برگزار کنند. برخورد کارکنان هتل بسیار خوب و حرفه‌ای است و با تسلط به زبان انگلیسی از پس همۀ مسافران خارجی به خوبی برمی آیند. با این حال یکی از معایب هتل عدم دارا بودن اینترنت پر سرعت است که با توجه به موقعیت جغرافیایی آن چیز عجیبی نیست.

  1. هتل لاله پارک کایا در تبریز

یکی دیگر از هتل‌های تبریز که پنج ستاره است و جزو بهترین‌های این شهر دوست داشتنی و زیبا به حساب می‌آید هتل لاله پارک کایا است. این هتل به تازگی و در سال نود و پنج افتتاح شده و با این وجود در همین مدت کم توانسته در لیست بهترین هتل‌های تبریز قرار بگیرد. هتل لاله پارک کایا یک هتل بینظیر و بسیار لوکس است؛ این هتل هفده طبقه و دویست و بیست اتاق دارد و مدیریت آن به گونه‌ای است که همۀ مسافران بهترین خدمات ممکن را دریافت می‌کنند. برای رفتن به این هتل باید به اتوبان پاسداران و بعد از آن به میدان فهمیده بروید و آنجاست که هتل لاله پارک کایا را پیدا می‌کنید. این هتل دسترسی بسیار خوبی با بازارهای تبریز دارد و از این حیث برای مسافران بسیار با اهمیت است. جالب است بدانید که وقتی در لابی هتل هستید می‌توانید مستقیماً به مرکز خرید مخصوص هتل بروید و بدون اینکه نگران شلوغی‌ها و ساعت خرید باشید، خرید مورد نیاز و حتی سوغاتی‌هایتان را تهیه کنید. در این هتل به اسپا و آب گرم هم دسترسی دارید و این برای شما یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. از جمله امکانات خاص هتل می‌توان به اتاق مخصوص معمولان اشاره کرد که بسیار خاص و مناسب طراحی شده است. از دیگر امکانات و خدمات این هتل سرویس اتاق بیست و چهار ساعته، اتاق مخصوص سیگاری‌ها، تالار پذیرایی، کافه و رستورن، استخر و سونا و جکوزی، سالن ماساژ، حمام سنتی، باشگاه بدنسازی، کافی نت، اتاق جلسات و سالن کنفرانس اشاره کرد. البته برای بهره مندی از اتاق ماساژ باید هزینۀ جداگانه پرداخت کنید.

  1. هتل آپارتمان ارس در تبریز

شاید وقتی اسم بهترین هتل‌های یک شهر را می‌شنویم با خودمان می گوییم که این هتل حتماً باید گران قیمت و لوکس و پنج ستاره باشد. در این حالت بسیاری از افراد قدرت رزو اتاق در چنین اماکنی را ندارند و برای همین ممکن است روحیه‌شان خراب شود. به همین دلیل ما در این مطلب در چند مورد به بررسی هتل‌هایی می‌پردازیم که با وجود اینکه پنج ستاره و خیلی لوکس نیستند، جزو بهترین‌های شهر تبریز به حساب می‌آیند و می‌توانید با مبلغی بسیار پایینتر از هتل‌های پنج ستاره در جایی اقامت داشته باشید که خدمات بسیار بسیار خوبی به شما ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها هتل آپارتمان ارس در تبریز است که یک هتل دو ستاره ولی بسیار با کیفیت است و مسافران از آن رضایت زیادی دارند. به اضافۀ اینکه همان طور که از نامش پیداست این هتل سوئیت‌های مختلفی دارد و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسبی است. هتل آپارتمان ارس در خیابان پاستور تبریز قرار دارد و جای بسیار خوبی است. این هتل هشت طبقه و بیست و شش سوئیت مجزا و مجهز دارد و از امکانات آن می‌توان به سرویس اتاق، صندوق امانات، تور گشت و گذار در شهر تبریز،اتاق نگهداری از چمدان، تهیۀ بلیت و غیره اشاره کرد. این هتل مجهز به آسانسور است و افرادی که در طبقات بالا هستند می‌توانند از این بابت راحت باشند.

  1. هتل بین‌ المللی شهریار در تبریز

برگردیم به هتل‌های لوکس تبریز تا در موارد بعدی دوباره به هتل‌های مقرون به صرفه اشاره کنیم. یکی از هتل‌های تبریز که بسیار خوب و درجه یک است هتل بین المللی شهریار نام دارد. این هتل درست ابتدای خیابان ائل گلی قرار گرفته و دسترسی خیلی خوبی دارد. خوبی موقعیت مکانی هتل بین المللی شهریار این است که از شلوغی‌های مرکز شهر تبریز کمی دورتر بوده و شرایط آرام و بسیار خوبی را برایتان مهیا می‌کند. این هتل بیش از یک دهه فعالیت عالی در سابقه‌اش دارد و برای همین جزو بهترین‌های این شهر شمرده می‌شود. هتل بین المللی شهریار بسیار پر طرفدار است و بهتر است از قبل اتاقتان را رزرو کنید تا با فول بودن ظرفیت مواجه نشوید. یکی از مزیت‌های این هتل که به چشم تمامی مسافران می‌آید نظافتش است. اتاق‌های این هتل بسیار جا دار و است و خدماتی مثل اینترنت رایگان در لابی هتل، صندوق امانات، اتاق جلسات کاری، اتاق نگهداری از چمدان، لباسشویی، ویلچر، خدمات اتاق بیست و چهار ساعت، سالن کنفرانس، اسپا و آب گرم، استخر و سونا و غیره را به مسافران ارائه می‌دهد.

  1. هتل پتروشیمی در تبریز

هتل پتروشیمی یک هتل پهار ستاره و بسیار لوکس در بلوار استاد شهریار تبریز است و می‌توان آن را یکی از هتل‌های قدیمی این شهر دانست. این هتل در منطقۀ خوش آب و هوای شهر واقع شده و برای همین اقامت در آن بسیار لذت بخش است. هتل پتروشیمی پنج طبقه و بیست و شش اتاق دارد و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کند. در واقع به خاطر همین خدمات خوب است که جزو بهترین هتل‌های تبریز شمرده می‌شود. از جملۀ این خدمات می‌توان به سالن بیلیارد، استخر و جکوزی، اینترنت رایگان در لابی هتل، سونا، رستوران، خدمات مخصوص افراد معلول، نگهداری از چمدان، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

  1. هتل بین‌المللی تبریز

از دیگر هتل‌های چهار ستارۀ تبریز می‌توان به هتل بین‌المللی تبریز اشاره کرد. این هتل دیگر جزو سابقه‌دارترین و قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز به شمار می‌رود و از اوایل دهۀ پنجاه تا کنون در تبریز فعالیت می‌کند. البته که آخرین بار در سال نود و پنج مورد بازسازی قرار گرفته است و تجهیزات زیادی به هتل افزوده شده است. این هتل پنج طبقه و صد و سی و دو اتاق دارد و در خیابان امام خمینی و نرسیده به فلکۀ دانشگاه قرار گرفته است. قرارگیری این هتل در چنین فضایی به شما این امکان را می‌دهد که به مناطق مختلف شهر تبریز دسترسی بسیار خوبی داشته باشید. در این هتل فایی مخصوص بازی کودکان در نظر گرفته شده است و می‌توانید برای چند ساعت فرزندتان را به این بخش بسپارید و خودتان به کارهایتان برسید. برخورد کارکنان هتل با ماسفران بسیار دوستانه و محترمانه است و از این بابت رضایت زیادی خواهید داشت. نکتۀ جالب اینکه در هر اتاقی یک گاو صندوق وجود دارد و می‌توانید با خیال راحت وسایت شخصی و با ارزشتان را در گاو صندوق بگذارید و بیرون بروید. در این هتل می‌توانید در فضای لابی اینترنت رایگان داشته باشید، به خشکشویی هتل دسترسی داشته باشید، سیستم تهویۀ هوا، خدمات اتاق بیست و چهار ساعته، سالن کنفرانس، کافه، رستوران، سالن پذیرایی، فضای سبز و غیره را هم تجربه کنید. نکتۀ مهم در مورد این هتل قیمت بسیار مناسب آن است که به نسبت هتل‌های مشابه شرایط بسیار مساعدی دارد.

  1. هتل صخره‌ای لاله کندوان

برگردیم به هتل‌های پنج ستاره و یکی از بهترین هتل‌های تبریز را به شما معرفی کنیم که بسیار خاص و منحصر به فرد است. بی شک هتل لاله کندوان در تبریز جزو پنج هتل برتر در این شهر است. برای اقامت در این هتل باید از شهر خارج شوید و در اسکو به دهکدۀ کندوان بروید؛ اما باور کنید ارزشش را دارد و اقامت در چنین فضایی به رفت و آمد کردن در شهر تبریز می‌ارزد. این هتل صخره‌ای باعث می‌شود حس کنید در کوه اقامت دارید. تمام اتاق‌ها سنگی است و چشم انداز شما کوه‌های بسیار رفیع تبریز و یاد روخانه‌های جذاب و آرامش بخش محیط اطراف است. وقتی اتاق‌های شما هم دیواره‌های سنگی دارید حتماً حدس می‌زنید که در این هتل ماجراجویانه آسانسوری وجود ندارد و برای بالا رفتن از طبقات باید از پله استفاده کنید. البته که این هتل به در جوان‌هایی می‌خورد که اهل ماجراجویی هستند و حسابی لذت می‌برند. رستوران این هتل حرف زیادی برای گفتن دارد و شما می‌توانید در یکی از شانزده اتاق آن اقامت داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به خدمات اتاق، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، کافی شاپ، اتاق جلسات کاری، سالن کنفرانس و غیره اشاره کرد. خاطرۀ اقامت در این هتل همیشه در یادتان خواهد ماند.

  1. هتل اهراب در تبریز

هتل سه ستارۀ اهراب در تبریز با وجود اینکه پنج ستاره نیست خدمات بسیار خوبی به مسافان ارائه می‌دهد و برای همین جزو بهترین هتل‌های تبریز شمرده می‌شود. این هتل یکی از هتل‌های تازه تاسیس تبریز است و از سال نود و پنج شروع به کار کرده است. هتل اهراب پنج طبقه است و چهل و هفت اتاق دارد. برای رفتن به هتل اهراب کافی است خودتان را به خیابان امام خمینی برسانید و آن را در میدان اهراب پیدا کنید. موقعیت مکانی هتل اخراب دسترسی شما را به جاذبه‌های گردشگری تبریز راحت می‌کند و این یک مزیت عالی به حساب می‌آید. از جمله خدمات هتل اهراب می‌توان به اتاق نگهداری از چمدان، اینترنت رایگان در محوطۀ لابی، لباسشویی در هتل، خدمات اتاق بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد. هزینۀ اقامت در این هتل به مراتب از دیگر هتل‌های لوکس پایین‌تر است.

  1. هتل آپارتمان استقبال

از بهترین هتل‌های سه ستاره و خوب در تبریز می‌توان به هتل آپارتمان استقبال اشاره کرد. این هتل یک هتل تازه ساز است و سال نود و چهار افتتاح شده است. هتل آپارتمان استقبال یازده طبقه دارد. جالب اینکه این هتل آپارتمان در منطقۀ قدیمی تبریز قرار گرفته و اگر می‌خواهید در بافت شهری قدیمی تبریز اقامت کنید این بهترین گزینه برای شماست. این هتل آپارتمان در خیابان ششگلان و رو به روی مقبره الشعرا قرار گرفته است. برخورد کارکنان هتل بسیار خوب و محترمانه است و می‌توانید با تورهای توریستی هتل همراه شوید تا جاهای دیدنی تبریز را با یک تور لیدر مجرب بشناسید. از حمله خدمات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، اتاق نگهداری از چمدان، رستوران و کافه، لباسشویی هتل، اینترنت رایگان در محوطۀ لابی هتل، خدمات اتاق بیست و چهار ساعته، اتاق جلسات کاری و سالن همایش اشاره کرد.

  1. هتل گسترش تبریز

در آخر یکی دیگر از هتل‌های پهار ستاره و لوکس تبریز را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با اقامت در آن علی رغم پرداخت هزینه‌ای کمتر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره، از امکاناتی مانند اینترنت رایگان در فضای لابی و دیگر بخش‌های هتل (حتی در اتاق‌ها)، کافی‌ شاپ بیست و چهار ساعته، پارکینگ روباز، لباسشویی هتل،‌ خدماتی معلولین، اتاق نگهداری از چمدان و غیره بهره مند شوید. شما می‌توانید به پرداخت هزینۀ اضافی از دیگر خدمات مانند استخر، باشگاه بدنسازی، جکوزی، سونا، اسپا و آب گرم و غیره بهره مند شوید. از آنجایی که هتل گسترش تبریز در چهارراه آبرسان و در نزدیکی ادارات دولتی تبریز قرار دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای سفرهای کاری شما باشد. البته که دسترسی به جاذبه‌های گردشگری تبریز هم از این هتل بسیار آسان است. این هتل سیزده طبقه و صد و پنچاه اتاق مجهز دارد.

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن