هتل های تهران

بهترین هتل‌های تهران

با بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های تهران آشنا شوید

تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای کشور ما اهمیت سیاسی و اجتماعی زیادی دارد. این شهر مرکز وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی است و بسیاری از افراد برای انجام برخی از امور اداری ناچار هستند به این شهر سفر کنند. به علاوه جاذبه‌های گردشگری تهران و نزدیکی آن به شهرهای مهم مجاور باعث شده مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی بسیاری از مردم ایران باشد. همچنین شهر تهران در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی است و همین موجب می‌شود که بسیاری از مسافران خارجی این شهر را برای اقامت اولیه انتخاب کنند. مسافران و توریست‌هایی که از کشورهای دیگر به ایران می‌آیند تهران را مبدا سفرشان قرار داده و ترجیح می‌دهند اول از همه برای آشنایی با فرهنگ ایرانی‌ها پایتخت این کشور را بگردند. با توجه به نکات گفته شده در بالا و دلایل دیگری که هر شخص برای سفرش به این کلان شهر دارد، باید گفت که تهران شهر مسافرخیز و توریستی به شمار می‌آید و در چنین شرایطی یکی از مهمترین عوامل ایجاد محیطی راحت و مناسب برای اقامت مسافران است. البته که تنوع قیمتی و شرایط اقامتی در تهران بسیار زیاد است و اگر پول زیادی برای اقامت ندارید می‌توانید در مسافرخانه‌ها، مهمان خانه‌ها و حتی خوابگاه‌های بسیار ارزان این شهر اقامت داشته باشید. با این حال اگر مهمانی غیر ایرانی دارید یا می‌خواهید در سفرتان به تهران اقامتگاه و هتل خارق العاده‌ای داشته باشید، می‌توانید با خواندن این مطلب اطلاعات فوق العاده‌ای کسب کنید؛ چرا که ما در این مطلب بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا اطلعات خوبی در مورد امکانات خدمات این هتل‌ها، نشانی آنها و میزان اعتبارشان به دست بیاورید. پس با ما همراه باشید.

  • هتل پارسیان استقلال؛ از بهترین هتل‌های تهران

شاید به جرئت بتوان گفت که هتل استقلال معروفترین و شناخته شده‌ترین هتل در تهران است؛ حتی اگر کسی هرگز به تهران نرفته باشد یا هیچ وقت مجبور به اقامت در هتل‌های تهران نشده باشد هم هتل استقلال را می‌شناسد. این هتل بزرگترین هتل بین المللی تهران است و با داشته پنج ستاره می‌توان از همه چیز تمام بودنش اطمینان حاصل کرد. برای رفتن به هتل استقلال می‌توانید به تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه چمران بروید. هتل استقلال پانصد و پنجاه و دو اتاق و سوئیت دارد و با وجود چنین حجمی از مسئولیت به خوبی اداره می‌شود. در واقع شما در این اتاق‌ها هیچ کمبودی احساس نمی‌کنید. به علاوه موقعیت جغرافیایی هتل باعث می‌شود دسترسی خیلی خوبی به مناطق مختلف تهران داشته باشید و از گذران بی دلیل وقت در ترافیک بپرهیزید. رستوران این هتل بسیار با کیفیت است و تنوع غذایی فوق العاده‌ای دارد. به طوری که افرادی که در هتل اقامت ندارند هم برای صرف غذا یا قرار ملاقات‌های کاری و مهم به این هتل می‌آیند. از جمله دسترسی‌های خوب و لذتبخش هتل استقلال می‌توان به تله کابین توچال، کاخ سعدآباد و پارک کلت اشاره کرد. از جمله خدمات و امکانات هتل استقلال می‌توان به رستوران‌های متنوع ایرانی و خارجی، دستگاه خودپرداز داخل محوطۀ هتل، باشگاه‌های ورزشی، مراکز تجاری درون هتل، سالن‌های کنفرانس و همایش، صرافی برای تبدیل ارز،مرکز برگزاری مراسم عروسی به همراه کلیۀ خدمات فیلمبرداری و عکاسی، خشکشویی، پارکینگ بسیار مجهز و بزرگ، تالار پذیرایی و غیره اشاره کرد. تمامی این خدمات به بهترین صورت به شما ارائه می‌شود.

  • هتل لاله؛ از بهترین هتل‌های تهران

هتل لالۀ این شهر را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران دانست که از آخرین سال دهۀ چهل خورشیدی تا کنون در خیابان فاطمی و نبش خیابان حجاب مشغول به کار بوده است. البته در گذشته و پیش از تغییر رژیم در ایران این هتل به هتل اینترکنتیننتال معروف بود و بعد از انقلاب تغییر نام داد و به هتل لاله معروف شد. این هتل با پنج ستاره یکی از بهترین‌های پایتخت شمرده می‌شود. محل قرارگیری هتل به شکلی است که هم دسترسی خوبی به بزرگراه‌های تهران دارد و هم چشم انداز فوق العاده‌ای به کوه البرز و دماوند داشته و همین امتیاز بزرگی برای هتل لاله محسوب می‌شود. هتل لاله سیزده طبقه و سیصد و هشتاد اتاق دارد؛ این اتاق‌ها تنوع زیادی دارند و می‌توانید اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت، رویال، امپریال و دیگر انواع شرایط سکونت را انتخاب کنید. از جمله امکانات هتل لاله می‌توان به اینترنت پر سرعت در محوطۀ عمومی هتل، صندوق امانات، کافی نت برای انجام امور کامپیوتری، شعبۀبانک درون هتل، امکانات پزشکی، خشکشویی، انواع کافی‌شاپ و رستوران، مراکز تجاری مختلف، باشگاه‌های ورزشی و تناسب اندام، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و غیره اشاره کرد. در این هتل می‌توانید تجربۀ حضوری بی همتا در یک اقامتگاه لوکس را داشته باشید و با هتل‌های دیگر کشورها در رقابت است.

  • هتل اسپیناس؛ از بهترین هتل‌های تهران

یکی دیگر از هتل‌های تهران که بسیار لوکس و معروف است همین هتل اسپیناس می‌باشد که بیشتر از یک دهه از افتتاح آن در بلوار کشاورز واقع در میدان ولیعصر تهران می گذرد و در این مدت توانسته نظر مخاطبان را به خودش جلب کند و کیفیت فوق العاده‌ای را به نمایش بگذارد. با اقامت در این هتل می‌توانید به میدان ولیعصر، بازارها، مراکز خرید و مغازه‌های این ناحیه از تهران، میدان انقلاب، پارک لاله، تئاتر شهر و غیره نزدیک باشید و این برای گردشگران اهمیت زیادی دارد. اگر هم برای قرار کاری می‌خواهید هتل اسپیناس را انتخاب کنید، باید بدانید که جای بسیار مناسبی را در نظر گرفته‌اید. این هتل مجموعاً بیست طبقه و دویست و چهل و هفت اتاق دارد و محیطی بسیار عالی و منحصر به فرد با خدماتی مانند کافی نت جهت انجام امور کامپیوتری، پارکینگ بسیار بزرگ، خشکشویی،  با ماسورهای حرفه‌ای، انواع رستوران و کافی شاپ، سالن‌های کنفرانس و همایش و دیگر خدمات را برای شما ارائه می‌دهد و می‌توانید تجربۀ اقامتی خاطره ساز و دلچسب را در آن برای خودتان بسازید.

  • هتل ایبیس؛ از بهترین هتل‌های تهران

هتل ایبیس در نزدیکی فرودگاه بین المللی اما خمینی و جزو اولین هتل فرودگاهی ایران به شمار می‌رود. این هتل عالی و منحصر به فرد در کیلومتر سی بزرگراه خلیج فارس و درست در بخش جنوبی بلوار فرودگاه امام خمینی واقع شده است. اگر به هر دلیلی بعد از سفرتان به ایران خواستید در نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشید و دنبال جای بسیار خوبی می گردید، هتل ایبیس بهترین انتخاب شما خواهد بود. البته این هتل قبلاً با نام هتل اکسس شناخته می‌شد و بعد تغییر نام داد. البته که این هتل چهار ستاره است؛ اما خدماتش با هتل‌های پنج ستاره برابری می‌کند. جالب است بدانید هتل ایبیس زیر نظر هتل‌های بین المللی اکور فرانسه است و به تازگی و اوایل دهۀ نود خورشیدی افتتاح شده است. این هتل صد و نود و شش اتاق دارد و از امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت، رستوران‌های با کیفیت، پارکینگ، لابی، خودپرداز بانکی درون محوطه، صرافی جهت تبدیل ارز، صندوق امانات، کافی‌شاپ، کافی نت جهت انجام امور کامپیوتری، سالن ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، سالن همایش، سالن کنفرانس و غیره برخوردار است.

  • هتل نووتل؛ از بهترین هتل‌های تهران

از دیگر هتل‌های فرودگاهی که شرایط بسیار مساعدی دارد و نسبت به هتل ایبیس پنج ستاره بوده و کیفیت به مراتب بهتری را برای شما مهیا می‌کند می‌توان هتل نووتل را پیشنهاد داد. این هتل هم با هتل‌های زنجیره‌ای اکور فرانسه همکاری دارد و در همان سالی که ایبیس ساخته شد افتتاح شده است. جالب است بدانید که حدود پنج سال پیش هتل نووتل مقام بهترین و زیباترین طراحی و معماری داخلی را در بین تمام هتل‌های دنیا از آن خود کرد و این یک مقام بسیار خوب و فاخرانه است. شاید همین موضوع یکی از دلایل مهمی است که آن را در لیست بهترین هتل‌های تهران قرار می‌دهد. هتل نووتل طراحی فوق العاده‌ای دارد و معماری داخلی آن تلفیق جالب و هنرمندانه‌ای از هنر ایرانی و مدرن است. این طراحی داخلی توسط خانم مهندس شیوا بابایی انجام شده و اینکه طراحی یک بانوی ایرانی در جهان برتر شده است هم افتخار بزرگی به حساب می‌آید. در این هتل می‌توانید خدماتی مانند اینترنت رایگان، سرویس اتاق بیست و چهار ساعته، لابی مدرن، استخر و سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن تناسب اندام، دویست و نود و شش اتاق بسیار مجهز و لوکس، رستوران‌های متنوع و با کیفیت جهانی، کافی شاپ، پارکینگ بسیار بزرگ و مجهز و دیگر خدمات را دریافت کنید.  این هتل رو به روی ترمینال مسافربری شمارۀ یک می‌باشد و می‌توانید آن را به راحتی در اطراف فرودگاه بین المللی پیدا کنید.

  • هتل ویستریا؛ از بهترین هتل‌های تهران

اگر می‌خواهید در یک منطقۀ خوش آب و هوا در تهران اقامت داشته باشید و به مراکز تفریحات و طبیعت بکر نزدیک باشید، هتل ویستریا در خیابان دربند بهترین گزینۀ شما است. این هتل به تازگی و در سال نود و هشت افتتاح شده و در همین مدت بسیار کوتاه توانسته نظر خیلی از مسافرهای ایرانی و غیر ایرانی را به خودش جلب کند. این هتل به طور کلی بیست طبقه و صد اتقا دارد و با ارائۀ خدمات بینظیری همچون سالن همایش و برگزاری کنفرانس، تالار عروسی، رستوران‌های بینظیر، کافی‌شاپ، مجموعه استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، استخر، سرویس دهی بیست و چهار ساعته در اتاق، وجود جکوزی در برخی اتاق‌ها، مرکز ماساژ، اسپا و آب گرم، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پارکینگ و غیره همۀ مسافرها را راضی نگه می‌دارد. به علاوه اتاق‌های این هتل بسیار متنوع هستند و انواع اتاق شامل اتاق استاندارد، اتاق دبل، اتاق دوقلو، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا برای شما وجود دارد و انتخاب‌های زیادی دارید. از مزیت‌های دیگر این هتل می‌توان به نزدیک بودنش به مترو اشاره کرد و امکان استفاده از انواع وسایل نقلیۀ عمومی به اضافۀ سرویس هتل برای شما فراهم است. شما در این هتل به مراکز مهم و دیدنی تهران مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، چندین و چند موزه همچون موزۀ سینما، موزۀ دکتر حسابی، موزۀ جهان‌نما و موزۀ تماشاگه زمان، مراکز تجاری مختلف و مفرحی همچون پالادیوم، ارگ، تندیس، قائم، مراکز خرید مهم و لوکس تهران همچون مرکز خرید الهیه و مرکز خرید جردن، مراکز طبیعی و مفرح دربند، درکه و پیست اسکی شمشک دسترسی دارید و این برای یک گردشگر در تهران مانند بودن در بهترین نقطۀ شهر است.

  • هتل پارسیان آزادی؛ از بهترین هتل‌های تهران

هتل آزادی هم یکی دیگر از هتل‌های تهران است که می‌توان آن را جزو دسته بندی بهترین هتل‌های قدیمی و با اصالت شهر قرار داد. این هتل در دهۀ پنجاه میلادی افتتاح شده و از آن زمان تا کنون جزو بهترین‌های پایتخت بوده و در لیست مهمترین هتل‌های تهران شناخته شده است. برای رفتن به هتل آزادی تهران باید به تقاطع بزرگراه چمدان و یادگار امام بروید. باید بدانید که هتل آزادی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر است و بسیاری از قرارهای مهم کاری و حتی خریدها در همین هتل انجام می‌شود. امکانات و خدمات این هتل به مراتب از دیگر هتل‌های پنج ستاره در تهران بالاتر است و به همین دلیل شاید توجیه پذیر باشد که قیمت اسکان در آن هم کمی متفاوت باشد. این هتل موقعیت مکانی عالی‌ای دارد و به مراکز مختلفی مانند میدان تجریش، نمایشگاه بین‌المللی، کاخ سعدآباد، توچال و پارک ژوراسیک تهران دسترسی خیلی خوبی دارد. از جمله امکانات و خدمات متفاوت هتل آزادی می‌توان به رستوران‌های معروفی مانند رستوران پارسه، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران کنزو و رستوران پرسیت، کافی‌شاپ‌های بسیار با کیفیت با تنوع منوی بی نظیر، گالری لوکس طلا، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ بسیار مجهز، خدمات اتاق بیست و چهار ساعته، سالن‌های کنفرانس و همایش، امکانات ورزشی و تفریحی مانند باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، استخر، سونا، حوضچۀ آب سرد، اتاق ماساژ و جکوزی و نیز انواع مختلف اتاق مانند اتاق سینگل، اتقا دوقلو، اتاق دبل، اتاق مخصوص معلولان، سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال اشاره کرد. این هتل در بیست و پنج طبقه، چهارصد و سی و دو اتاق و پنجاه سوئیت طراحی شده و بسیار منحصر به فرد است. . رستور این هتل ۴۳۲ اتاق و ۵۰ سوئیت دارد و هشت نوع اتاق مختلف برای ۲۵ طبقه آن در نظر گرفته شده است که عبارت‌اند از: علاوه بر این، هتل پارسیان آزادی ۶ رستوران و کافه به نام‌ و… را نیز خود جای داده است.

  • هتل انقلاب؛ از بهترین هتل‌های تهران

صحبت از هتل‌های قدیمی تهران شد و بیایید با هم سری هم به هتل انقلاب بیندازیم که در اواسط دهۀ پنجاه خورشیدی افتتاح شده و جزو بهترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. باید گفت که این هتل هم تغییر اسم داشته و در گذشته با نام هتل رویال گاردن شناخته می‌شده و بعد از گذشت مدتی به هتل انقلاب تغییر نام داده است. شاید برایتان جالب باشد که هتل انقلاب نخستین رستوران گردان تهران را در سابقۀ خودش به ثبت رسانده است. البته این هتل از گذشته تا به امروز بارها مورد بازسازی قرار گرفته تا با توجه به نیاز روز آپدیت شود و امروز نه به عنوان یک هتل قدیمی ساز که به چشم یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های تهران به آن نگاه می‌کنید. برای رفتن به هتل انقلاب بایستی به خیابان طالقانی و حد فاصل ولیعصر و حافظ بروید. همان طور که می‌بینید دسترسی شهری این هتل بینظیر است و به همه جا در کمترین زمان دسترسی خواهید داشت. در نزدیکی هتل انقلاب بوستان هنرمندان، چندین بيمارستان مهم شهر، مراكز خريد معتبر و عالی، اماكن تاريخی بی نظیر و دیدنی، فرودگاه مهرآباد برای سفرهای درون مرزی، متروی شهری تهران و غیره وجود دارد که کار را برای یک گردشگر یا مسافر بسیار راحت می‌کند. این هتل شانزده طبقه و دویست و چهل و هفت اتاق و سوئیت بی نظیر دارد و از جمله امکانات آن می‌توان رستوران‌های بسیار متنوع با غذاهایی لذیذ، کافی‌ شاپ منحصر به فرد، صندوق امانات، مرکز تجاری مخصوص هتل، شیرینی فروشی مصصوص هتل، امکانات پزشکی، کافی‌ نت برای انجام امور کامپیوتری، آتلیۀ عکاسی، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و غیره را عنوان کرد. با اینکه هتل انقلاب چهار ستاره است، شرایط و خدمات آن با تمامی هتل‌های پنج ستاره به شدت رقابت می‌کند.

  • هتل پارسیان اوین؛ از بهترین هتل‌های تهران

در بخش قبلی از هتل چهار ستارۀ انقلاب گفتیم و بهتر است یک هتل چهار ستارۀ دیگر را برای کسانی که دنبال کمی تفاوت قیمت بین هتل‌های پنج ستاره هستند و می‌خواهند شرایط و خدمات بینظیری هم دریافت کنند معرفی کنیم. هتل پارسیان یکی از بهترین هتل‌های تهران با چهار ستاره است که در بزرگران چمدان و تقاطع یادگار امام واقع شده است. این هتل هم جزو هتل‌های بسیار قدیمی تهران است و سال ساخت آن به چهل و هشت خورشیدی برمی گردد. البته این هتل اواخر دهۀ هشتاد تعمیرات و بازسازی اساسی انجام داد و امروزه بسیار زیبا و لوکس است. در این هتل صد و پنجاه اتاق بسیار خوب برای اقامت وجود دارد و در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا در تهران قرار گرفته است. از جمله دسترسی‌های آسان از این هتل می‌توان به فرودگاه‌ مهرآباد برای سفرهای درون مرزی، اتصال و ارتباط آسان با مناطق مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد. امکانات هتل پارسیان عبارت است از مراکز خرید لباس، رستوران‌های بی نظیر، کافی‌شاپی متنوع، سالن برگزاری همایش، پارکینگ مجهز، اتاق نگهداری از چمدان، اتاق مخصوص معلولان، آژانس‌ها و تورهای مسافرتی، شیرینی فروشی، سالن برگزاری مراسم عروسی و انواع مهمانی‌های رسمی و غیره.

  • هتل اسپیناس پالاس؛ از بهترین هتل‌های تهران

به عنوان آخرین مورد از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران به هتل اسپیناس پالاس اشاره می‌کنیم که در گذشته نامش اسپیناس بهرود بود و در میدان بهرودِ سعادت آباد و واقع در خیابان سی و سه قرار دارد. این هتل به تازگی و در دهۀ نود افتتاح شده و با این وجود توانسته در همین زمان محدود تمام توجهات را به سوی خودش جلب کند. هتل بیست طبقۀ اسپیناس پالاس چشم انداز و منظرۀ بسیار دیدنی‌ای از شهر تهران در طبقات بالا دارد و این برای مسافران بسیار حائز اهمیت است. از دسترسی‌های این هتل می‌توان به نزدیکی برج میلاد، توچال، کاخ سعدآباد، پارک ژوراسیک تهران، پارک پرواز، مرکز خرید رویال سعادت آباد، مرکز خرید پالادیوم و میلاد نور اشاره کرد که موقعیت بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم آورده است. این هتل معمولاً هتلی است که مقامات و سلبریتی‌ها برای اقامت انتخاب می‌کنند و معمولاً چندین فرد مهم در رستورانش مشغول برگزاری جلسات دوستانه و رایزنی هستند. برای همین در این هتل معمولاً آدم‌های مهمی را خواهید دید. در هتل اسپیناس پالاس چهارصد اتاق وجود دارد و یکی از مزایای آن وجود سالن‌های مختلف برای برگزاری انواع همایش‌ها، کنسرت‌ها، جشن‌ها و مهمانی‌های رسمی است. رستوران‌های این هتل بسیار منحصر به فرد و متنوع هستند و از رستوران فرانسوی گرفته تا تایلندی و مدیترانه‌ای، هر چه بخواهید فراهم است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مجموعۀ تناسب اندام و باشگاهی، کافی‌شاپ‌ها، پارکینگ مجهز و اختصاصی، مراکز خرید، خدمات خشکشویی، کافی نت برای انجام امور کامپیوتری و غیره را نام برد. در این هتل احساس بسیار خوبی خواهید داشت و همه چیز درست و به موقع برایتان فراهم است.

اگر به آشنایی با هتل‌های لوکس شهرهای مختلف در ایران علاقه دارید، می‌توانید به بخش‌های دیگر همین وبسایت در مجلۀ گردشگری نیلی گشت سر بزنید تا با هتل‌های مختلف کشور هم آشنا شوید.

مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن