هتل های اروپاهتل های ایتالیا

بهترین هتل‌های رم؛ ایتالیا

با بهترین هتل‌های پایتخت ایتالیا آشنا شوید

یکی از آرزوهای هر کسی که عاشق سفر است، مسافرت کردن به ایتالیا می‌باشد. این کشور جذاب با جاذبه‌های تاریخی بی نظیر، طبیعتی بکر و منحصر به فرد، مردمانی دوست داشتنی و زنده دل و تفریحاتی هیجان انگیز شما را چنان مبهوت خود می‌کند که دوست ندارید حتی ساعتی از آن جدا شوید. ایتالیا کشوری با تمدن بالا و بناهای تاریخی عجیب است. شما در این کشور می‌توانید از بناهای تاریخی دیدن کنید، غذاهای لذیذ ایتالیایی میل کنید، در ساحل آفتاب بگیرید و کیف کنید و خریدهای خوبی انجام دهید. ما در این مطلب به بررسی پنج‌تا از بهترین هتل‌های رم ایتالیا، این پایتخت جذاب و دوست داشتنی، خواهیم پرداخت و امکانات آنها را به شما خواهیم گفت. پس همراه ما باشید.

کمی از رم بدانیم

شهر رم یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایتالیا به شمار می‌آید. این شهر بزرگترین شهر ایتالیا است، در کنار رودخانۀ نوره قرار دارد، به دریای مدیترانه نزدیک است و اماکن تاریخی و دیدنی زیادی دارد. این شهر همچنین پر جمعیت‌ترین شهر ایتالیا نیز هست. اگر قصد سفر به رم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در فصل‌های بهار و پاییز به رم بروید که هوا معتدل و خنک است. البته در زمستان هم هوا خوب است، گاهی باران و برف می‌بارد اما شدت آن زیاد نیست.

اما در خصوص تابستان‌ها باید گفت گرمای هوا به سی درجه هم می‌رسد و معمولاً ایتالیایی‌ها در طول روز بیرون نمی‌روند. این شهر بسیار زیبا و مدرن است و هتل‌های رم هم درجه یک و خوب هستند که ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

هتل ریجنت؛ از بهترین هتل‌های رم

هتل ریجنت (Hotel Regent) یکی از بهترین و مناسبترین هتل‌های رم محسوب می‌شود که طراحی و معماری فوق العاده‌ای دارد. این هتل طراحی داخلی‌اش را از بدو ورود به شما ثابت می‌کند و با داشتن محیطی با طرح چوب ورودی بسیار گرم و دلنشین را برای شما مهیا ساخته تا اصلاً حس نکنید دارید وارد محیط ناآشنایی می‌شوید. طراحی اتاق‌ها هم بسیار زیبا و جذاب است و شما را به وجد می‌آورد و در عین حال به شما آرامش می‌دهد.

از امکانات و خدمات رفاهی هتل ریجنت می‌توان به خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق‌ها، خدمات بیست و چهار ساعته در پذیرش، کفی شاپی بی نظیر، خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودک، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و پر سرعت در لابی و اتاق‌ها، امکان تهیۀ بلیت هوایی، استخر، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، حمام‌های بی نظیر با کلیۀ امکانات، تورهای گردشگری در سطح شهر، امکان کرایۀ ماشین و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد

این هتل یک هتل چهار ستاره است، دارای دویست اتاق و یک مرکز همایش می‌باشد. مرکز همایش هتل ریجنت دویست و سی نفر گنجایش دارد و می‌تواند برای برنامه‌های کاری شما بسیار مناسب باشد. به علاوه این هتل دو رستوران بی نظیر با تنوع غذایی عالی برای گیاهخوارها و دیگر افراد دارد و شما از غذاهایشان سیر نخواهید شد. این هتل به ایستگاه متروی ایوکلاید بسیار نزدیک است و تنها صد متر فاصله دارد. با سوار شدن مترو در این ایستگاه دو دقیقۀ بعد در پیزا دل پوپولو خواهید بود.

هتل ناونا کالرز؛ از بهترین هتل‌های رم

از دیگر هتل‌های رم که بسیار جذاب و دیدنی است و شما با اقامت در آن احساس بسیار خاصی را تجربه خواهید کرد، می‌توان به هتل ناونا کالرز (Navona Colors) اشاره کرد. در واقع این هتل بیشترین رضایتمندی مسافران را دارد و هر کسی با هر عقیده و سلیقه‌ای به این هتل می‌آید از شرایط موجود احساس رضایت دارد. طراحی هتل بی نظیر و عالی است و کارکنان هتل هم بسیار کارآزموده و خبره هستند و تا جایی که ممکن است به شما کمک می‌کنند.

از خدمات هتل ناونا کالرز می‌توان به پشتیبانی و خدمات پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان و پر سرعت، خدمات نگهداری از کودک، سرویس خشکشویی و اتوشویی، روم سرویس، سالن برگزاری جلسات، سالن خدمات اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، امکانات بی نظیر برای افراد معلول و کم توان، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، رستوران و بار بی نظیر با منوی متنوع، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی اختصاصی در هتل و سیستم تهویۀ هوای مطبوع اشاره کرد.

محل قرارگیری و در واقع لوکیشن هتل بسیار عالی و در منطقۀ باستانی رم واقع شده است. این برای شما عالی است که به منطقۀ تارخی باروک دسترسی بسیار خوبی داشته باشید و به راحتی بتوانید در کمترین زمان از جاذبه‌های تاریخی رم دیدن کنید. شما با پیاده روی خودتان را به میدان  پیزا ناوونا (Piazza Navona) خواهید رساند. در اینجا شما در واقع در قلب منطقۀ تاریخی وی پانتی (V Ponte)  قرار دارید. کسانی که برای گردشگری و دیدن جاذبه‌های توریستی رم راهی ایتالیا می‌شوند، می‌دانند که محل قرار گیری هتل ناونا کارز برایشان حکم یک بلیت برنده را دارد. شما همچنین به خیابان‌های مهم شهر مانند ویا دی کاندوتی، ویا فراتینا و ویا دل کورسو دسترسی راهی خواهید داشت. این هتل پنج ستاره و همه چیز تمام است. از حمله مواردی که به چشم می‌آید کیفیت بسیار بالای غذاهای هتل است که آن را مدیون معروف‌ترین سرآشپزهایی است که در این رستوران مشغول کار هستند.

هتل آگوستا لوچیلا؛ از بهترین هتل‌های رم

از دیگر هتل‌های بسیار جذاب و دیدنی که جزو بهترین هتل‌های رم به حساب می‌آید می‌توان به هتل آگوستا لوچیلا (Augusta Lucilla Hotel) اشاره کرد. هتل پنج ستارۀ آگوستا لوچیلا را می‌توان هتلی دانست که تمام خواسته‌های شما را به عنوان یک مسافر برآورده می‌کند، محیط امن و جذابی را برایتان مهیا می‌کند، خدمات رفاهی خوبی برای لذت بردن از اوقات در زمان حضور در هتل برای شما تدارک می‌بیند و نیازهای شما برای داشتن آرامش و رفع خستگی را دانسته و درصدد رفع آنها برمی آید.

از جمله خدمات رفاهی و امکانات هتل آگوستا لوچیلا می‌توان به گاو صندوق در اتاق‌ها، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، امکان اجارۀ دوچرخه، اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل و اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش یست و چهار ساعته، سونا و جکوزی، استخر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، خودپرداز داخل هتل، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی و دیگر موارد اشاره کرد.

این هتل اتاق‌های بسیار بزرگ و دلبازی دارد که همه مجهز به سیستم تهویۀ هوای مطبوع و امکاناتی نظیر سشوار، اتو، قهوه ساز و چای ساز، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دیگر موارد هستند. تخت خواب‌های این هتل هوشمند بوده و می‌توانند هنگام استراحت شما را ماساژ دهند. این مورد برای مسافران بسیار جالب توجه بوده و از آن لذت می‌برند. هتل آگوستا لوچیا بهترین رستوران و کافی شاپ را دارد و غذاهای ایتالیایی این هتل بسیار معروف است. همچنین اگر رژیم غذایی خاصی دارید، می‌توانید به این هتل بروید و با خیال راحت غذا سفارش دهید. این هتل پنج دقیقه پیاده روی تا اولین ایستگاه مترو فاصله دارد و در نزدیکی خانۀ اپرای روم است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل در کمترین زمان به اماکن دیدنی مانند پلکان اسپانیایی، واتیکان و کلوسیوم بروید.‏

هتل پارک جینورا؛ از بهترین هتل‌های رم

از جمله هتل‌های بسیار مقرون به صرفه و جذاب در شهر زیبای رم می‌توان به هتل پارک جینورا (Hotel Park Ginevra) اشاره کرد. این هتل رنگ بندی‌های متفاوت و متنوعی در اتاق‌هایش دارد و هر اتاق تم رنگی منحصر به فرد خودش را دارد. هتل پارک جینورا محیطی دلنشین و خودمانی را برای شما فراهم می‌کند و رفتار کارکنان بسیار کارآزمودۀ هتل به گونه‌ای است که احساس دوستی با آنها خواهید داشت و در کل محیطی است که احساس می‌کنید در خانۀ خودتان هستید.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل می‌توان به گاو صندوق در اتاق‌ها، تلویزیون ماهواره‌ای برای دسترسی به کانال‌های تمام دنیا، مینی بار رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی و رایگان، اینترنت رایگان در سر تا سر فضای هتل و اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش یست و چهار ساعته، سونا و جکوزی، استخر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، خودپرداز داخل هتل، امکان به همراه آوردن حیوان خانگی، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاقی برای استعمال سیگار و امکانات مخصوص افراد کم توان حرکتی اشاره کرد.

هتل پارک جینورا در لوکیشن خوبی هم قرار دارد. با اقامت در این هتل فاصله‌ای کمتر از ده دقیقه تا جادۀ معروف ‏GRA‏ رم خواهید داشت. این هتل تا ایستگاه مترو هم شاتل دارد و نیازی به گرفتن ماشین برای رسیدن به ایستگاه مترو نیست. به علاوه اتاق‌های هتل پارک جینورا بسیار فول فرنیشن بوده و امکانات فراوانی دارند. نکتۀ مهم اینکه این هتل چهار ستاره به نسبت امکاناتی که ارائه می‌کند شرایط قیمتی فوق العاده‌ای هم دارد و شما می‌توانید اقامتی عالی در شهر رم را تجربه کنید. برای صبحانه هم در این هتل همیشه بوفه‌ای متنوع و عالی چیده می‌شود. رستوران‌های هتل پارک جینورا بسیار عالی هستند، بهترین و با کیفیت‌ترین غذاهای بین المللی و ایتالیایی را سرو می‌کنند و مشتری‌ها همیشه از آن رضایت دارند.

هتل بارت؛ از بهترین هتل‌های شهر

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های رم به شما هتل بارت (Hotel Barrett) را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره در رم به شمار می‌آید که طراحی بسیار عجیب و منحصر به فردی دارد. نمونه‌ای از این طراحی را در تصویر پایین می‌بینید. این هتل چهار ستاره امکانات ویژه‌ای ندارد، اما برای کسانی که می‌خواهند در محیطی بسیار تمیز و مدرن باشند و به اماکن گردشگری رم هم دسترسی خوبی پیدا کند و به علاوه هزینۀ مناسبی هم پرداخت نمایند، بهترین گزینه است.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به صندوق امانات، خشکشویی، فروشگاه اختصاصی درون هتل، سالن جلسات، ترانسفر فرودگاهی، اتاقی مخصوص استعمال سیگار، دستگاه خودپرداز داخل هتل، خدمات تهیۀ بلیت داخلی و خارجی، سرویس فکس و کپی، اتاق‌های ویژه و پذیرش بیست و چهار ساعته اشاره کرد. از سوی دیگر هتل بارت امکاناتی نظیر اتاق بازی برای کودکان، تورهای گردشگری در سطح شهر، امکان کرایۀ ماشین و دیگر موارد را برای مسافران خود فراهم می‌آورد.

این هتل خدمات جذاب و منحصر به فرد دیگری هم ارائه می‌دهد که در ذهن مسافران می‌ماند. برای مثال همیشه صبحانه برای شما کروسان‌های تازه و عالی به همراه چای یا قهوه سرو می‌کنند که می‌تواند روز شما را بسازد و بهترین صبحانۀ ممکن در ایتالیا باشد. به علاوه در اتاق‌های نه چندان بزرگ این هتل حمام‌های آب گرم نقلی و بسیار دوست داشتنی وجود دارد. به علاوه غذاهای سرو شده در رستوران این هتل بسیار خوش طعم و لذیذ هستند و از بهترین مواد اولیه درست شده‌اند.  

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های کیف در اوکراین پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین هتل‌های کیف در اوکراین

معرفی بهترین هتل‌های لندن در انگلیس

معرفی بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های لندن در انگلیس
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن