هتل های اروپاهتل های انگلستان

بهترین هتل‌های لندن در انگلیس

با بهترین هتل‌های لندن آشنا شوید

انگلیس یکی از کشورهای بسیار زیبا، اصیل و تاثیرگذار در طول تاریخ به شمار می‌رود. این کشور در طول تاریخ سرنوشت ساز بوده و افراد بسیار مشهوری را به خود دیده است. طبیعت زیبای این کشور و نیز بارندگی‌های پیاپی بر زیبایی و جذابیت آن افزوده و امروزه انگلیس را به عنوان کشوری می‌شناسند که از لحاظ گردشگری، تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و مهاجرت یکی از بهترین گزینه‌ها است. پیش از آنکه ویروس کووید 19 تمام دنیا را در بر بگیرد، انگلیس سالانه میلیون‌ها گردشگر داشت و همۀ توریست‌ها بازدید از این کشور را جزو لیست مهم خود می‌دانند. ما در این مطلب بهترین هتل‌های لندن، پایتخت انگلستان، را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر جذاب، در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

کمی از لندن بدانیم

لندن را می‌توان به جرئت انگلستان کوچک نامید. این شهر شلوغ و پر جمعیت یکی از مهمترین مراکز فرهنگی، هنری، تجاری و اقتصادی در دنیا است و می‌توان آن را شهری دانست که در طول تاریخ در بسیاری از مسائل سیاسی و اجتماعی در اروپا سرنوشت ساز بوده و هنوز هم همین طور است. لندن شهری پر فراز و نشیب با تاریخ دو هزار ساله است که نخستین بار در زمان رومی‌های باستان طراحی و احداث شد. این شهر امروزه نه میلیون و سیصد و چهار هزار نفر جمعیت دارد و مهاجران زیادی را هم به خودش راه داده است. لندن جایی است که مهمترین فستیوال‌ها، مهمترین جلسات افتصادی و سرمایه گذاری، بهترین جشنواره‌های فیلم و هنر، تاثیرگذارترین اجراهای مد و مواردی از این قبیل در آن اجرا می‌شود و امروز به یکی از مهمترین شهرهای گردشگری در انگلیس هم تبدیل شده است. این شهر دانشگاه‌های خوب و معتبری هم دارد و مقصد بسیاری از دانشجوها است. با هر هدفی به لندن سفر می‌کنید بهتر است با لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های لندن آشنا شوید تا آنها را برای اقامت یا برگزاری جلسات کاری و دوستانه بشناسید. پس ادامۀ این مطلب را از دست ندهید.

 هتل شانگری لا در شارد؛ از بهترین هتل‌های لندن

هتل شانگری لا در شارد (Shangri-La Hotel at The Shard) یکی از بهترین و بی نظیرترین هتل‌هایی است که می‌توانید در لندن برای اقامت انتخاب کنید. بگذارید اول از همه طبق معمول از طراحی هتل برایتان بگوییم. این هتل پنج ستاره و بی نظیر دارای پنجاه و دو طبقه است و همین باعث می‌شود شما در یکی از بلندترین هتل‌های نه فقط لندن، که اروپا ساکن باشید. اگر در طبقات بالا اتاق رزرو کنید، کل شهر لندن را زیر پا دارید و از جاذبه‌هایی مانند رودخانۀ تیمز، برج پل، برج گرکین و غیره پشت پنجرۀ اتاق خودتان دیدن می‌کنید. این هتل طراحی داخلی بسیار لوکس و زیبایی دارد و حس رویال بودن را به شما می‌دهد.

از خدمات و امکانات رفهای هتل شانگری لا در شارد می‌توان به اینترنت پر سرعت و رایگان در کل فضای هتل، سیستم تهویۀ مطبوع اتاق‌ها و نیز سیستم گرمایش و سرمایش کم نظیر، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز داخل هتل، صرافی داخل هتل، مرکز تجاری داخل هتل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، اتاق نگهداری از کودک، ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان و خدمات عالی برای افراد کم توان جسمی، امکان سرو صبحانه در اتاق و غیره اشاره کرد.

باید گفت استخر موجود در این هتل در بالاترین ارتفاع ممکن در کل اروپا قرار دارد و تمامی اینها حس متفاوت بودن را به شما می‌دهد. شما در این هتل در رستورانی غذا میل می‌کنید که بهترین و کاربلندترین سرآشپزهای انگلیس را دارد، کیفیت غذا بی حد و حساب است، طعم غذا بسیار عالی و دلنشین است، تنوع غذایی بی داد می‌کند و در کل تجربۀ میل غذا در یکی از رویایی‌ترین رستوران‌های دنیا را به شما خواهد بخشید. این هتل بهترین چشم اندازهای ممکن را به شهر لندن دارد، به اماکن گردشگری و اماکن مهم اقتصادی شهر بسیار نزدیک است، کارکنانش به چندین زبان زنده و پر کاربرد دنیا تسلط دارند و همه چیز برای یک اقامت بی نقص برای شما در این هتل مهیا است.

هتل کورینتیا؛ از بهترین هتل‌های لندن

هتل پنج ستاره و بسیار لوکس کورینتیا (Corinthia Hotel) را هم می‌توان یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های لندن دانست. همان طور که در تصویر می‌بینید، این هتل در نزدیکی چشم لندن قرار دارد و می‌توانید با پای پیاده به کاخ باکینگهام و برج لندن بروید. محیط و فضای داخلی هتل کورینتیا بسیار لوکس، مجلل و باشکوه است و چشم انداز هتل برای مسافران بسیار دلپذیر و زیبا است. این زیبایی در بدو ورود و در لابی هتل نیز قابل رویت است و کسانی که برای اقامت به هتل کورینتیا می‌روند از همان ابتدا متوجه می‌شوند در جای لوکسی قرار گرفته‌اند که قرار است لذت بی نظیری به آنها ببخشد.

از جمله امکانات هتل کورینتیا می‌توان به موارد بی شماری اشاره کرد. اما در این بین پارکینگ اختصاصی، تراس بسیار زیبا و جذاب که نمونه‌اش را در تصویر می‌بینید، اینترنت پر سرعت در تمام فضاهای هتل، مرکز بدنسازی و تناسب اندام، ماساژ حرفه‌ای به همراه اسپا، سونا، استخر و جکوزی، خدمات آرایشی و زیبایی برای خانم‌ها و آقایان، امکانات بی نظیر برای افراد ناتوان حرکتی، پذیرش بیست و چهار ساعته، بار و رستوران عالی و با کیفیت، امکان سرو صبحانه در اتاق، فضای نگهداری از کودک، اتاق نگهداری از چمدان، خدمات خرید بلیت در هتل، برگزاری تورهای شهری و گردشگری، صرافی داخل هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع و امکان کرایۀ ماشین از جمله مواردی است که در هر جایی پیدا نخواهید کرد.

هتل کورینتیا یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین هتل‌های لندن به شمار می‌رود. این هتل دو رستوران بسیار مشهور به نام‌های بریتیش نورتال و ماسیمو مدیترانه‌ای دارد که با تنوع بسیار بالا می‌تواند تمامی افراد با رژیم‌های مختلف غذایی مانند مدیترانه‌ای، وگان و رژیم‌های کاهش وزن را از خودش راضی نگه دارد. این هتل همچنین موارد و خدمات جانبی متعددی مانند خدمات کماشت ناخن، اتاق بخار، اسپا درمانی و غیره را هم پوشش می‌دهد و در کل جایی است که حتی دوست ندارید از درب هتل خارج شوید. به علاوه هتل کورینتیا در نزدیکی یکی از مراکز خرید بزرگ لندن قرار دارد و می‌توانید خریدهای عالی بکنید و در کسری از ثانیه به اتاقتان برگردید.  

هتل ماریوت كونتی هال؛ از بهترین هتل‌های لندن

یکی دیگر از بهترین هتل‌های لندن هتل ماریوت کونتی هال (London Marriott Hotel County Hall) است. این هتل هم در نزدیکی چشم لندن قرار گرفته، در کنار رودخانۀ تمیز واقع شده و بی شک یکی از معروفترین هتل‌های شهر شمرده می‌شود. این هتل نه تنها لوکس و مجلل است، که بر پایۀ آرامش بخشی طراحی شده و به گونه‌ای است که شما ار محیط‌های مختلف آن کمال لذت را برده و به آرامش محض می‌رسید. نمونه‌اش همین تراسی که در تصویر می‌بینید که منظرۀ بسیار ناب و منحصر به فرد آرامش خاصی را به مسافر این هتل ارزانی می‌کند.

از جمله خدمات و امکانات هتل ماریوت کونتی هال می‌توان به  پارکینگ اختصاصی، مرکز تجاری مخصوص در هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها چه در فصل گرما و چه در سرما، تراسی بی نظیر و زیبا که نمونه‌اش را در تصویر می‌بینید، سرویس خشکشویی و اتوشویی، روم سرویس، امکان سرو صبحانه در اتاق، پذیرش بیست و چهار ساعته، چک اوت شباه روزی، کلاب شبانه، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی داخل هتل، امکاناتی بی نظیر برای افراد کم توان حرکتی، امکان کرایۀ خودرو برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر، خدمات نگهداری از کودک، بار و رستوران بی نظیر و برگزاری تورهای گردشگری و توریستی اشاره کرد.

هتل ماریوت کونتی هال در لندن رستورانی بی نظیر و باری خاص و منحصر به فرد دارد و همین باعث می‌شود کمال لذت را از اقامت در این هتل ببرید. در رستوران‌های هتل ماریوت کونتی هال می‌توان انواع غذاهای بین المللی را سفارش دهید، با دیزاین‌های جدید آشنا شوید، در هر ساعتی از شب به بار بروید و جدیدترین و خوش طعم‌ترین نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و میل کنید. بار این هتل بسیار معروف است و بهترین خدمات ممکن را ارائه می‌کند. شما در این هتل نزدیک به میدان ترافالگار و همچنین آکواریوم لندن و کاخ وست مینستر هستید و می‌توانید در کمتر از ده دقیقه خودتان را به کاخ باکینگهام برسانید. همین قرارگیری بسیار عالی یکی دیگر از امتیازهای هتل ماریوت کونتی هال است.

هتل یوت سان بورن؛ یکی از بهترین هتل‌های لندن

چهارمین مورد از بهترین هتل‌های لندن را هتل یوت سان بورن (Sunborn London Yacht Hotel) قرار می‌دهیم تا یکی دیگر از بهترین‌های اماکن اقامتی در این شهر زیبا و پر هیجان را به شما معرفی کرده باشیم. هتل یوت سان بورن یکی از هتل‌های عجیب و منحصر به فرد است که روی آب قرار دارد و در واقع یک قایق شناور بر آب‌های لندن است. با این وجود محیط داخلی و نمای بیرونی هتل بسیار زیبا، لوکس و مجلل است و به علاوه خدمات بسیار خوبی و خاصی هم در آن ارائه می‌شود.

از جملۀ این خدمات می‌توان به مرکز اسپا با یک تیم حرفه‌ای برای ماساژ دادن و ریلکسیشن، مرکز تفریحی اختصاصی در هتل، اینترنت پر سرعت در تمام فضاهای یوت سان بورن، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، امکانات بی نظیر برای افراد معلول و کم توان، پذیرش شبانه روزی، رستوران و بار بی نظیر با منوی متنوع، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی اختصاصی در هتل، مرکز نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی و سیستم تهویۀ هوای مطبوع اشاره کرد.

این هتل غذاهای دریایی فوق العاده و عالی‌ای دارد و فیش اند چیپس آن به عنوان یکی از غذاهای اصیل انگلیسی بسیار معروف است. شما در تمامی اتاق‌ها دید بسیار خوبی به رودخانه دارید. گفتنی است که این هتل چهار ستاره است؛ اما چیزی از هتل‌های پنج ستاره کم ندارد و از لحاظ قیمتی هم تفاوت چندانی با هتل‌های پنج ستاره ندارد و فقط کمی پایینتر است و اگر بخواهید از خدمات استفاده کنید که دیگر تفاوتی نخواهد داشت. به علاوه ایستگاه قطار در نزدیکی هتل قرار دارد و همین موضوع تاثیر به سزایی در سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران دارد.

هتل پلازا آن ریور کلاب اند رزیدنس؛ از بهترین هتل‌های لندن

به عنوان آخرین مورد از بهترین هتل‌های لندن می‌توان به هتل پلازا آن ریور کلان اند رزیدنس اشاره کرد که جزو بهترین‌های اماکن اقامتی در این شهر زیبا است و این را از طراحی داخلی و نمای بیرونی هتل خواهید فهمید. این هتل از طراحی اتاق‌ها و لابی گرفته تا امکانات اتاق‌های لوکس و زیبا، همه را در بر گرفته است.

از جمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل پلازا آن ریور کلاب اند رزیدنس می‌توان به اینترنت پر سرعت و رایگان در سراسر هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش کم نظیر، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز داخل هتل، صرافی داخل هتل، مرکز تجاری داخل هتل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، اتاق نگهداری از کودک، ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان و خدمات بسیار عالی برای افراد کم توان جسمی اشاره کرد.

این هتل بهترین رستوران‌های لندن را در اختیار دارد و مرکز تناسب اندام آن مثال زدنی است. بیشتر اتاق‌های این هتل بالکن اختصاصی و زیبا دارند و همین موضوع استفاده حداکثری از چشم انداز زیبای هتل را مهیا می‌سازد. یکی از معروفترین رستوران‌های هتل چینو لتینو است که بهترین غذاها را سرو می‌کند و نظر مخاطبان زیادی را به خودش جلب کرده است.  

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های لندن در انگلیس پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های مادرید

بهترین هتل‌های برلین

بهترین هتل‌های وین

همچنین بخوانید:

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا

ویزای انگلیس

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن