هتل های ایرانهتل های مازندران

بهترین هتل‌های مازندران

با ما بهترین هتل‌های مازندران را بشناسید

ما در شمال ایران خاطرات بسیار خوبی از سفر داریم و همه‌مان برای گرفتن آرامش و تجربۀ چند روز تفریحی در کنار دریا و جنگل راهی این خطۀّ ارزشمند می‌شویم. در بیشتر مواقع مسافران خطۀ شمال در ویلاها یا خانه‌های اجاری مستفل اقامت می‌کنند و البته این برای یک گروه بزرگ فکر خیلی خوبی است؛ اما اگر می‌خواهید با تعداد کم، یک نفره یا به صورت مجردی به سفر بروید، بهتر است برای اطمینان خاطر و امنیت بیشتر از هتل‌ها استفاده کنید. منظور از هتل می‌تواند اتاق‌های هتلی متداول، ویلاهایی که تحت نظارت هتل هستند و مواردی این چنینی می‌باشد که می‌توانید طبق سلیقۀ خودتان آنها را انتخاب کنید. همان طور که می‌دانید دو استان گیلان و مازندران در شمال ایران بیشترین میزان تردد گردشگری را دارند. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های مازندران می‌پردازیم تا اگر در این استان قصد اقامت در هتل داشتید، با بهترین‌های آن آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

هتل پارسیان آزادیِ چالوس؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی از بهترین هتل‌های مازندران هتل پارسیان آزادی است. این هتل پنج ستاره در پالوس قرار دارد. همان طور که می‌دانید شهر پالوس به دلیل نزدیکی به شهرهای کرج و تهران، داشتن جادۀ بسیار زیبا و خاطره انگیز چالوس و طبیعت بکر و زیبایی که دارد، یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای مازندران برای سفر است. وقتی به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید با اقامت در هتل پارسیان آزادی بهترین امکانات را دریافت کنید و خیالتان از همه بابت راحت باشد. این هتل در کیلومتر دوازده جاده پالوس قرار دارد.

اما بشنوید از امکانات و خدمات رفاهی هتل پارسیان آزادی که باعث می‌شود لذت زیادی از سفرتان ببرید. این هتل در کنار دریا قرار دارد و با همجواری جنگل دسترسی به هر دو جاذبۀ طبیعی را برای شما فراهم می‌کند. به علاوه اینکه هتل پارسیان آزادی درست در مقابل تله کابین نمک آبرود قرار گرفته و می‌توانید برای استفاده از تله کابین هم هر وقت خواستید اقدام کنید. این هتل در کل صد و هفتاد و چهار اتاق در دو سبک دو تخته و سه تخته، سوئیت در انواع جونیور و رویال دارد. لابی هتل بسیار شیک و مجلل است. از امکانات آن می‌توان به رستوران در فضای باز، استخر رو باز، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، اینترنت رایگان و پر سرعت، رستوران سنتی، خشکشویی، سالن همایش و کنفرانس، صندوق امانات، پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد.

هتل بام سبزِ رامسر؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی از هتل‌هایی که چشم اندازش هوش از سر شما می‌برد و دوست دارید به مدت طولانی از مناظر زیبای اطراف آن بهره مند شوید همین هتل بام سبز واقع در رامسر است. در واقع شهر رامسر یکی از شهرهای شناخته شده و بسیار پر تردد استان است و هتل بام سبز رامسر را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های مازندران دانست. این هتل یک هتل چهار ستاره است که در ارتفاع هفتصد متری از سطح دریا قرار دارد. در واقع در هتل بام سبز شما دسترسی مستقیم و سریعی به دریا ندارید؛ اما در دل جنگل هستید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید تنها راه دسترسی به هتل استفاده از تله کابین است. در واقع شما ماشینتان را پایین کوه و در پارکینگ پارک می‌کنید و بعد خودتان با تله کابین به هتل می‌رسید.

این هتل حدوداً ده سال است که افتتاح شده و قرارگیری آن در ارتفاعات رامسر و در دل کوه آن را از دیگر هتل‌های متمایز کرده است. در این هتل می‌توانید در یکی از هشت سوئیت‌های بسیار ویژه و اختصاصی و یا سی و یک کلبۀ جنگلی آن اقامت داشته باشید و لذت ببرید. اگر فکر می‌کنید به دلیل قرارگیری در ارتفاعات از امکانات خوبی برخوردار نیستید سخت در اشتباه هستید. از جمله امکانات و خدمات هتل بام سبز رامسر می‌توان به رستوران بسیار بی نظیر و با کیفیت، کافی شاپ، واحدهای تجاری و فروشگاه، فست فود، شهربازی بسیار مدرن، انواع تفریحات آبی شامل  قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غیره، پینت بال و کارتینگ اشاره کرد. اقامت در هتل بام سبز رامسر سفری منحصر به فرد در شمال ایران را برای شما رقم خواهد زد.

هتل سالار درۀ ساری؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی دیگر از شهرهای بسیار مهم و پر تردد در استان مازندران همین شهر زیبا و همیشه سرسبز ساری است. در شهر ساری اقامتگاه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما اگر می‌خواهید در این شهر در جایی منحصر به فرد با امکاناتی بی نظیر اقامت داشته باشید، حتماً اتاقی در هتل سالار ده رزرو کنید و با اقامت در این هتل معنای دیگری از تفریحات در ساری را تجربه کنید. هتل سالار ده چهار ستاره است و برای رسیده به آن باید به دوزاده کیلومتری شهر ساری از سمت جنوبی شهر برسید. در واقع این هتل در نزدیکی رودخانۀ سالار ده قرار گرفته و دلیل نامگذاری آن هم همین است. این هتل بسیار وسیع است و فضای باز آن بیش از دو هزار متر برآورد می‌شود. طراحی معماری هتل سالار ده هم به سبک خانه‌های قدیمی شمال ایران انجام شده و این را از نمای بیرونی آن خواهید فهمید. اما داخل هتل بسیار مدرن و مجهز است و چیزی وجود ندارد که بخواهید و برایتان مهیا نباشد.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل سالار ده می‌توان به چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی در جلو و بخش پشتی هتل، سالن و زمین تنیس، زمین‌های ورزشی، مرکز خرید مخصوص هتل، رستورانی در فضای باز، زمین رو باز بسکتبال، رستورانی بسیار با کیفیت با تنوع غذایی بسیار بالا، سرویس روم، خدمات پذیرش بیست و چهار ساعته، آلاچیق‌های بسیار دیدنی که جنگلی هم هستند، امکان اقامت در اتاق و سوئیت بنا به انتخاب شما مسافر محترم، طراحی داخلی بی نظیر و غیره اشاره کرد.

هتل مروارید خزرِ محمودآباد؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی دیگر از شهرهای مازندران که می‌توان آن را یکی از بهترین و زیباترین شهرهای استان دانست محمودآباد است. محمودآباد شهری زیبا و قدیمی است و در این بین اقامتگاه‌های خوبی هم دارد. یکی از این اقامتگاه‌ها که در لیست بهترین هتل‌های مازندران هم قرار گرفته است، هتل مروارید خزر نام دارد. اینجا یک هتل ساحلی بی نظیر است. این هتل چهار ستاره از سال هشتاد و پنج افتتاح شده است. منتهی ده سال بعد یعنی در سال نود و پنج مورد بازسازی قرار گرفت تا به شکل بی نظیر امروزی در بیاید. در این هتل شما می‌توانید در یکی از سی و دو سوئیت مروارید خزر که در سه طبقه واقع شده‌اند اقامت داشته باشید و از طبیعت زیبا و ساحل لذت ببرید.

هتل مروارید خزر در چهارده کیلومتری محمود آباد و نه کیلومتری شهر نور قرار گرفته است و شما به هر دو شهر دسترسی بسیار خوبی خواهید داشت. به علاوه این را در نظر داشته باشید که به دلیل قدیمی ساز بودن بنای هتل آسانسوری وجود ندارد و اگر در طبقات دوم یا سوم سوئیت گرفتید، باید با پله تردد کنید. در این مجموعه بیست و دو ویلا هم در نظر گرفته شده و کسانی که می‌خواهند از خدمات هتل در محیطی شخصی‌تر بهره مند شوند می‌توانند در ویلاها اقامت داشته باشند. این ویلاها هم به صورت یک طبقه و هم به صورت دوبلکس برای شما قابل دسترسی و انتخاب است. اگر بخواهید می‌توانید اتاق‌هایی را رزرو کنید که چشم انداز زیبایی به دریا دارند و اوقات خوشی را سپری کنید.

هتل پنج ستاره میزبانِ بابلسر؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی از هتل‌های بسیار تازه تاسیس که همین امسال در بابلسر افتتاح شده هتل پنج ستارۀ میزبان است. ما پنج ستاره بودن آن را تاکید می‌کنیم؛ چرا که هتلی به همین نان و چهار ستاره هم در آن حوالی وجود دارد. هتل میزبان در شهر پر تردد و بسیار محبوب بابلسر افتتاح شده است و با امکانات و تجهیزات بسیار مدرنی که به همراه آورده انقلاب بزرگی در میان دیگر هتل‌های شهر ایجاد کرده و در همین چند ماه توانسته در لیست بهترین هتل‌های مازندران هم قرار بگیرد. این هتل مساحت بسیار زیادی دارد و امکانات فوق العادۀ آن باعث شده یکی از بهترین‌ها باشد.

هتل پنج ستارۀ میزبان رد سیزده طبقه واقع شده و دارای صد و شصت و شش اتاق و سوئیت مجزا است. این هتل دارای بخش‌های مختلفی از جمله مراکز تجاری، مراکز تفریحی و امکانات ورزشی است. برای رفتن به این هتل باید به سه کیلومتری کمربندی بابلسر بروید. این هتل چشم انداز فوق العاده‌ای به دریا دارد و شما تنها چهار کیلومتر با ساحل خزر فاصله دارید. به علاوه دسترسی بسیار خوبی به جنگل‌های بابلسر هم خواهید داشت و همین برای مسافران شهر جزو مزیت‌های مهم به شمار می‌رود.

هتل بادلۀ ساری؛ از بهترین هتل‌های مازندران

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مازندران در دوباره در شهر ساری قرار دارد. این هتل در جادۀ ساری به نکا واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره دارای خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی است و می‌توانید اقامتی آرامش بخش و دلنشین در ساری داشته باشید. از جمله امکانات آن می‌توان به یک رستوران بی نظیر اشاره کرد که غذاهای مازنی و انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. به علاوه می‌توانید از خدمات شبانه روزی در اتاق، پذیرش بیست و چهار ساعته، کافی شاپی دنج با تنوع منوی عالی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه اختصاصی هتل، پارکینگ، گاو صندوق، صندوق امانات و اینترنت پر سرعت بهره مند شوید.

از خدمات رفاهی این هتل هم می‌توان به استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، سالن بیلیارد و مواردی از این قبیل بهره مند شوید. البته که برای استفاده از برخی خدمات خاص باید هزینۀ جداگانه‌ای پرداخت نمایید؛ اما این هزینه‌ها اختیاری است و با پرداخت آن می‌توانید لذت بیشتری از سفرتان ببرید.

هتل باران سبزِ کلاردشت؛ از بهترین هتل‌های مازندران

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های مازندران هتل باران سبز در شهر زیبا و دیدنی کلاردشت را به شما معرفی می‌کنیم. این هتل در یکی از زیباترین شهرهای مازندران قرار دارد و شما با اقامت در این شهر و این هتل یکی از خاطره انگیزترین سفرهای خودتان را تجربه خواهید کرد. محیط هتل باران سبز بسیار زیبا، دل انگیز و از همه مهمتر آرام است. شما در این منطقه آرامش محض را تجربه می‌کنید. برای رسیدن به این هتل باید به خیابان مدرس و بین دو کوچۀ بوستان پنجم و ششم در کلاردشت بروید. مهمترین ویژگی هتل باران سبز چشم انداز بکر و فوق العاده‌اش است. از امکانات این هتل دیدنی می‌توان به کافی شاپ و رستوران بی نظیر، خدمات شبانه روزی در اتاق‌ها، خدمات خشکشویی و اتوشویی، رستوران و کافی شاپی در فضای باز، گاو صندوق و صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های گیلان

بهترین هتل‌های کیش

بهترین هتل‌های تبریز

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های کیش
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن