هتل های آمریکاهتل های کانادا

بهترین هتل‌های ونکوور در کانادا

با بهترین هتل‌های ونکوور کانادا آشنا شوید

کانادا یکی از پر طرفدارترین کشورهای دنیا از دید ایرانی‌ها در سال‌های اخیر است. با توجه به ازیاد مشکلات زندگی در ایران و نیز خدمات و شرایطی که کانادا برای مسافران و مهاجران خود فراهم می‌کند، با وجود دور بودن آن از ایران و نامناسب بودن شرایط آب و هوایی، بسیاری از ایرانی‌ها به روش‌های مختلف به شهرهای گوناگون کانادا مهاجرت می‌کنند. با این وجود نمی‌توان بی گدار به آب زد و اگر از لحاظ مالی شرایط مساعد باشد، بهتر است یک بار پیش از مهاجرت به کانادا سفر کنید تا شرایط زندگی را بسنجید. در چنین سفرهایی انتخاب یک هتل خوب با امکانات عالی تاثیر زیادی در آرامش شما دارد. ما در این مطلب هتل‌های ونکوور را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام سفر به کانادا نسبت به محل اقامت خود به راحتی تصمیم بگیرید. پس همراه ما باشید.

کمی در مورد ونکوور بدانیم

ونکوور را می‌توان یکی از شهرهای بزرگ و مهم کانادا با شرایط بسیار مناسب برای مهاجران دانست. این شهر در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. شما در این شهر اصلاً احساس غربت نخواهید کرد؛ چرا که تعداد ایرانی‌های مقیم ونکوور زیاد است و این برای شروع مهاجرت امر مهمی است. از طرف دیگر ونکوور یکی از زیباترین شهرهای کانادا هم هست و اگر برای زندگی یا تحصیل یا به عنوان یک گردشگر به ونکوور بروید، طبیعتی زیبا و باورنکردنی پیش رویتان خواهد بود.

آب و هوا

به طور کلی آب و هوای ونکوور نسبت به دیگر شهرهای کانادا بسیار معتدل‌تر است و شما با برف و یخبندان زیاد رو به رو نیستید. تابستان‌های ونکوور گرم و مطبوع است و دمای هوا بین بیست تا سی درجه متغیر خواهد بود. در پاییز هوا رو به خنکی می‌رود و بارش‌های پراکندۀ باران را شاهد هستید. در زمستان هوا نظم خاصی ندارد؛ گاهی روزها آفتابی است و گاهی بارش برف یا باران را شاهد هستید. اما به طور کلی به نسبت دیگر شهرهای کانادا، زمستان‌های ونکوور بسیار مطلوب است. در بهار هم هوا بسیار عالی خواهد بود. پس در مورد ونکوور اصلاً نیاز نیست نگرانی‌ای در مورد آب و هوا داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های ونکوور کانادا خواهیم پرداخت.

هتل شانگری لا؛ از بهترین هتل‌های ونکوور

شاید مهمترین خصوصیت هتل شانگری لا (Shangri-La) دسترسی بسیار راحت و آسان آن به ساحل باشد. شما با اقامت در هتل شانگری لا فقط پانزده دقیقه تا ساحل فاصله دارید. برای همین هر وقت دلتان خواست می‌توانید با یک ربع پیاده روی به ساحل برسید. طراحی داخلی هتل شانگری لا بسیار مدرن و جذاب است و مسافر را در همان نگاه اول به خودش جذب می‌کند. داشتن اتاق‌هایی مجهز و زیبا و تمامی امکانات مورد نیاز باعث می‌شود مسافران کمترین کمبودی احساس نکنند و بتوانند تمام تمرکزشان را بر سفرشان بگذارند.

امکانات هتل شانگری لا

از جمله امکانات و خدماتی که در هتل شانگری لا دریافت می‌کنید می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، فضای مخصوص دوچرخه سواری، اتوشویی و خشکشویی، سالن اسپا و ماساژ،  اینترنت بی سیم و رایگان در سراسر هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش بی نظیر، پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز، صرافی داخل هتل و مرکز تجاری درون هتل اشاره کرد.

هتل کاست هاربر؛ از بهترین هتل‌های این شهر

یکی دیگر از هتل‌های بسیار لوکس و زیبا در این شهر که به انتخاب مسافران جزو بهترین هتل‌های ونکوور محسوب می‌شود، هتل کاست هاربر (Coast Harbor) است. این هتل بسیار بزرگ و بیست طبقه دارای بهترین موقعیت مکانی بوده و در بخش بندری ونکوور واقع شده است. به همین دلیل چشم انداز اتاق‌های هتل همان طور که در تصویر می‌بینید بسیار جذاب و چشمگیر است و شما را به وجد می‌آورد. طراحی داخلی اتاق‌ها هم بی نظیر بوده و باعث آرامش شما خواهد شد. به علاوه این هتل به پارک معروف استنلی هم بسیار نزدیک است و می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از فضای جذاب این پارک هم بهره مند شوید.

امکانات هتل کاست هاربر

هتل کاست هاربر دارای دویست و بیست اتاق بسیار عالی است. این هتل تنها ده دقیقه تا خیابان معروف رابسون فاصله دارد و موقعیت قرارگیری است بی نظیری دارد. از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان به خدمات شبانه روزی پذیرش، مرکز تجاری بیست و چهار ساعته، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت به صورت رایگان، امکان بهره مندی از خدمات تور و خرید بلیت و صبحانه در اتاق، استفاده از پارکینگ، خدمات لابی و عروسی، سرویس خشکشویی و اتوشویی، کافی نت، دسترسی به دستگاه فکس و فتوکپی، دسترسی به دستگاه خودپرداز، خدمات زیبایی و سالن آرایشی، صندوق امانات، خدمات نگهبانی، کافه و رستوران، استخر رو باز، سونا و جکوزی، باشگاه و مرکز تناسب اندام، فضایی برای دوچرخه سواری، قایق رانی، زمین تنیس، ماهی گیری و غیره اشاره کرد. در این هتل بهترین و خوش طعم‌ترین غذاهای کانادایی و بین المللی را با بهترین کیفیت نوش جان خواهید کرد. به علاوه می‌توانید برای هر چه بیشتر بهره بردن از چشم انداز، به فضای باز بروید یا در کافۀ این بخش از هتل بهترین نوشیدنی‌ها را بگیرید و از دیدن منظره کیف کنید.

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک؛ از بهترین هتل‌های ونکوور

یکی دیگر از هتل‌های بسیار خوب با امکاناتی بی نظیر هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک (Executive Vintage Park Vancouver Hotel ) است. این هتل هجده طبقه و زیبا نمای بسیار جذابی دارد و همین باعث می‌شود مسافران حتی پیش از ورود به هتل جذب و محو طراحی و ساخت آن بشوند. این هتل هم در نزدیکی ساحل قرار دارد و در عرض پنج دقیقه به ساحل می‌رسید. نکتۀ دیگر اینکه هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک در سه کیلومتری جزیرۀ گرانوایل قرار گرفته و موقعیت مناسبی دارد. در این هتل چهار ستاره دو اتاق جلسه و میتینگ و یک سالن کنفرانس هم وجود دارد.

خدمات هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک

این هتل صد و بیست و چهار اتاق بسیار مجهز و فول فرنیش دارد و دسترسی بسیار عالی به سی وال، خخیابان رابسون و یِیل توان دارد. از جمله امکانات این هتل جذاب می‌توان به خدمات بیست و چهار ساعتۀ پذیرش، مرکز تجاری شبانه روزی، اینترنت سیمی و وای فای پر سرعت به صورت کاملاً رایگان، دسترسی به خدمات تورهای شهری و خرید بلیت، کافی شاپ و رستورانی بی نظیر، سالن برگزاری جلسات در فضای صد و هشتاد و شش متری، دو اتاق جلسه، ارائۀ خدمات عروسی، پارکنیگ، سرویس خشکشویی و اتوشویی، سیستم حمل و نقل شهری، کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات نگهبانی، امکانات دوچرخه سواری، زمین گلف، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و مرکز تناسب اندام، باغ زیبا و کارمندانی که به چند زبان زندۀ دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، چینی، هندی، اندونزیایی، فیلیپینی و رومانیایی تسلط دارند.

هتل هیلتون ایرپورت؛ از بهترین هتل‌های ونکوور

به عنوان چهارمین مورد از بهترین هتل‌های ونکوور هتل هیلتون ایرپورت (Hilton Airport Hotel) را معرفی می‌کنیم. این هتل دویست و سی و هفت اتاق و پانزده طبقه دارد و یکی از برترین هتل‌ها با بهترین خدمات و سرویس‌ها در این شهر زیبا محسوب می‌شود. همان طور که از نامش پیداست، هتل هیلتون ایرپورت دسترسی بسیار خوبی به فرودگاه بین المللی ونکوور دارد و خدمات حمل و نقل به این فرودگاه در هتل هیلتون رایگان است. به علاوه شما در این هتل به مراکز خرید همچون ریچومند مال و لندزدوان دسترسی دارید.

خدمات و امکانات هتل هیلتون ایرپورت

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل هیلتون ایرپورت می‌توان به باشگاه ورزشی و تناسب اندام، سونای بسیار عالی، سالن جکوزی بسیار داغ، اسپا و چشمۀ آب گرم مصنوعی، اتاق مخصوص نگهداری از کودک، اینترنت رایگان و پر سرعت، صرافی داخل هتل، فروشگاه‌های داخل هتل، پذیرش بیست و چهار ساعته، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، خودپرداز داخل هتل، خشکشویی و اتوشویی، شش اتاق جلسه، صبحانه در اتاق، پارکینگ، خدمات نگهبانی، دستگاه فکس و فتوکپی همراه با کافی نت و کافه و رستورانی بی نظیر و با کیفیت اشاره کرد. این هتل یکی از متنوع‌ترین منوها را در سراسر ونکوور ارائه می‌کند و شما در هر رژیم غذایی که باشید، تنوع چشمگیری در نوع غذای مورد نظرتان پیدا خواهید کرد. این هتل چهار ستاره کارمندانی دارد که به زبان‌های مختلفی مانند فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط دارند.

هتل رزوود جورجیا؛ از بهترین هتل‌های ونکوور

به عنوان آخرین مورد از معرفی هتل‌ها در این مطلب هتل رزوود جورجویا را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ هر چند که هتل‌های بسیار خوب دیگری هم در ونکوور هستند و شما می‌توانید در مورد هتل‌های دیگر مانند هتل فور سیزن، هتل پان پسیفیک و هتل فرمونت پسیفیک هم تحقیق کنید. هتل رزوود جورجیا اوایل قرن بیست میلادی ساخته شده و با داشتن چهار رستوران درجه یک، فاصلۀ بسیار اندک تا گالری هنری ونکوور و فروشگاه رابینسون، دسترسی بسیار سریع به آکواریوم ونکوور، ساحل و مسیرهای پیاده روی ساحلی و سهولت استفاده از وسایل حمل و نقل شهری، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ونکوور شناخته می‌شود.

امکانات هتل رزوود جورجیا

از جمله امکانات این هتل پنج ستاره با صد و پنجاه و شش اتاق در دوازده طبقه می‌توان به استخر، سالن ماساژ بسیار مجلل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، امکان خرید بلیت از هتل، صرافی خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز خرید داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، سونا و جکوزی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، امکان برگزاری مجالس عروسی در هتل، سالن کنفرانس نهصد و پانزده متری، هفت اتاق برگزاری جلسات، تورهای شهری، پارکینگ، دستگاه فکس و کپی و کافی نت، تاکسی شهری، خدمات نگهبانی، دو رستوران و دو کافۀ بی نظیر و غیره اشاره کرد. هتل رزوود جورجیا امکانات بسیار خوبی برای افراد کم توان جسمی فراهم می‌کند، شما می‌توانید با انجام هماهنگی‌های لازم حیوان خانگی‌تان را ببرید و به علاوه کارمندان هتل به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی صحبت می‌کنند. 

مطلب آخر

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های ونکوور کانادا پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های وین

تحصیل در دانشگاه‌های ونکوور

راهنمای تحصیل در کانادا

همچنین بخوانید:

راهنمای اخذ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

وقت سفارت کانادا

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن