هتل های ایرانهتل های کیش

بهترین هتل‌های کیش

برای سفر به کیش بهترین هتل‌های پنج ستاره را بشناسید

جزیرۀ کیش یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین جزایر در ایران است که در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و از سمت گردشگرهای داخلی و خارجی طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. این جزیره دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است و سفر به کیش و وقت گذراندن کنار ساحل زیبای خلیج همیشه فارس لذت زیادی دارد. در این بین اقامتگاه شما می‌تواند نقش زیادی در لذت بردن از سفرتان داشته باشد. همۀ ما تجربۀ سفرهایی را داشته‌ایم که خدمات نامناسبی از اقامتگاه‌مان گرفته‌ایم و همین باعث ناراحتی و مشکلاتی در سفر شده و خاطرات بدی برایمان بر جای گذاشته است. اما در کیش هتل‌های زیادی وجود دارد که با توجه به بودجۀ شما خدمات بسیار خوبی بهتان ارائه می‌کنند. ما در این مطلب بهترین هتل‌های کیش را که پنج ستاره هستند و خدمات ویژه‌ای برای مسافران در نظر گرفته‌اند به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل کوروش؛ از بهترین هتل‌های کیش

یکی از معروفترین هتل‌های کیش هتل کوروش است که طرفدارهای زیادی دارد. این هتل در سال نود و هفت و به تازگی در کیش احداث شده و توانسته در همین مدت کم طرفدارهای زیادی پیدا کند و خیلی‌ها فقط این هتل را برای سفرهای کیش خود انتخاب می‌کنند. هتل کوروش یک هتل پنج ستاره با شانزده طبقه است که در فاصلۀ کمی از ساحل قرار دارد. در این هتل صد و نود و هشت اتاق برای اقامت وجود دارد و کارکنان آن بسیار خبره، حرفه‌ای و مودب هستند. جالب اینجاست که هتل کوروش اولین هتل سبز ایران است. این هتل با زیرساخت‌های حفاظت از محیط زیست ساخته شده و تمام تلاشش را می‌کند تا کمترین آسیب ممکن به محیط زیست بخورد. برای مثال در بیشتر بخش‌های هتل پنل‌های خورشیدی می‌بینید. شما با اقامت در این هتل به مراکز خرید کیش هم بسیار نزدیک هستید و این برای مسافران این جزیره مزیت بزرگی است. از جمله امکانات هتل کوروش می‌توان به استخر، باشگاه بدنسازی، جکوزی، کافی شاپ و رستوران ممتاز، کافه تریا و چای خانه و صبحانۀ رایگان اشاره کرد. برای رفتن به هتل کوروش کافی است خودتان را در کیش به میدان پردیس برسانید.

هتل ترنج، متفاوت‌ترین هتل در کیش

هتل ترنج یکی از هتل‌های پنج ستاره و بسیار عالی در کیش است و شاید بتوان گفت متفاوت‌ترین تجربه‌ای که از اقامت در هتل‌ها به دست خواهید آورد در همین هتل ترنج باشد. به همین دلیل هم جزو بهترین هتل‌های کیش انتخاب شده است. بخش مهمی از این هتل از خانه‌های مجزایی روی آب ساخته شده که از نمای دور به شکل یک بته جقه هستند. البته بخش دیگر هتل که اتاق‌های ارزانتری را شامل می‌شود ساختمانی طبقاتی در کنار ساحل است. اما مهمترین مشخصۀ هتل ترنج همین کلبه‌های روی آب است و مسافران تجربۀ دل انگیزی از زندگی روی آب خواهند داشت. جالب اینجاست که کف این کلبه‌ها چه در محیط داخلی و چه در بالکن یک بخش شیشه‌ای دارند و می‌تواند از آنجا به دنیای زیر آب خلیج فارس نگاه کنید و لذت ببرید. از جمله امکاناتی که در ساختمان طبقاتی منتظر شماست می‌توان به باشگاه بدنسازی، رستوران‌های مختلف، سالن نگهداری از کودک، باشگاه بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی و موارد دیگری اشاره کرد. برای رفتن به این هتل باید به حد فاصل میدان جاسک و کلبۀ هور بروید و هتل ترنج را در ابتدای جادۀ جهان پیدا کنید.

هتل بزرگ داریوش،‌ از هتل‌های ارزشمند کیش

یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های کیش بی شک هتل داریوش است و طراحی بی نظیر و معماری منحصر به فرد آن مثال زدنی است. این هتل بسیار بزرگ حدود دوازده هزار متر مربع وسعت دارد و طراحی آن با الهام گرفتن از طراحی تخت جمشید انجام شده است. در این هتل صد و هشتاد و چهار اتاق وجود دارد و فضای داخلی اتاق‌ها و یا سوئیت‌ها هم بسیار مجلل و باشکوه هستند. از جمله امکانات هتل بزرگ داریوش می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، باشگاه بیلیارد، صبحانه با منوی آزاد، رستوران‌ها و کافه‌های بی نظیر، امکانات انجام غواصی، زمین تنیس، دریاچۀ اختصاصی، پارک دلفین‌ها، باغ پرنده‌ها و امکانات فراوان دیگری اشاره کرد که در این مطلب نمی گندجد. بهتر است خودتان یکبار هم که شده مهمان این هتل مجلل شوید و از خدمات آن لذت ببرید. برای رفتن به هتل داریوش کافی به میدان داریوش بروید.

هتل ویدا، از هتل‌های مجلل کیش

اگر دنبال اقامت در یک هتل پنج ستاره و با شکوه می گردید بعد از هتل داریوش می‌توانم هتل ویدا را به شما معرفی کنم. این هتل از بالاترین استانداردها بهره گرفته و بهترین خدمات ممکن را در بهترین وجه ممکن به شما ارائه می‌کند. هتل ویدا در بلوار موج قرار دارد و به همین دلیل دسترسی بسیار خوبی هم به ساحل و جاذبه‌های گردشگری کیش دارد. از جمله امکانات این هتل باشکوه و مجلل می‌توان به باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس و امکان اجارۀ ماشین اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش؛ از بهترین هتل‌های جزیره

یکی دیگر از هتل‌های بسیار بزرگ در کیش هتل بین المللی کیش است که شانزده هزار متر مربع وسعت دارد. اما فقط به دلیل وسعتش نیست که جزو بهترین هتل‌های کیش شده است. هتل بین المللی کیش با چهارده طبقه و سیصد و سی و شش اتاق و سوئیت مختلف خدمات بی نظیری به مسافران خود ارائه می‌کند که در کمتر هتلی شاهد آن خواهید بود. این هتل برای بانوانی که در آن اقامت می‌کنند خدمات آرایشی و استایل مو انجام می‌دهد، برای کودکان یک اتاق بازی بی نظیر دارد، اتاقی برای ریلکسیشن و رفع خستگی در نظر گرفته است، بهترین رستوران‌ها و کافه‌های کیش را دارد، استخر و سونا و جکوزی در آن رایگان است، حمام سنتی بی نظیری در آن تعبیه شده است، دارای فروشگاه و غرفه‌های مختلف خرید است، سونای خشک و بخار، استخر رو باز و اینترنت پر سرعت در تمام فضای هتل هم از دیگر خدمات آن محسوب می‌شود. شرایط قیمتی هتل بین المللی کیش با این همه امکانات و خدمات نسبت به هتل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه و منطقی است. برای رفتن به این هتل به تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا بروید و هتل بین المللی کیش را در آنجا خواهید دید.

هتل مارینا پارک؛ از بهترین هتل‌های کیش

از جمله بهترین هتل‌های کیش که روح شما را جلا می‌دهد، حس و حالتان را عوض می‌کند و زیبایی زیادی دارد می‌توان به هتل مارینا کیش اشاره کرد. این هتل در سال هشتاد و نه ساخته شد و به دلیل نمای بسیار زیبا، گل‌ها و گیاهان بسیار جالب توجه و آب نماهایش معروف شد. از جمله امکانات هتل مارینای کیش که در سیاحت شرقی و کنار برج‌ها دو قلوی کیش واقع شده است، می‌توان به دارا بودن یک ساحل اختصاصی همه چیز تمام، اتاق‌های لوکس و مجهزی که رو به دریا هستند و چشم انداز فوق العاده‌ای دارند، پارینگ اختصاصی، استخر، سالن ماساژ، فروشگاه اختصاصی، آرایشگاه مخصوص بانوان، باشگاه بدنسازی و کافی شاپ بیست و چهار ساعته اشاره کرد. اما چیزی که هتل مارینا پارک را منحصر به فرد کرده و آن را در لیست بهترین‌ها و خاص‌ترین‌ها قرار داده است این موارد نیست؛ بلکه پارکی بسیار بزرگ به مساحت هفده هزار متر مربع است که با دارا بودن یک دریاچه امکان قایق سواری و استفاده از دیگر شناورهای تفریحی را مهیا کرده است. می‌توانید در این پارک قدم بزنید و با شنیدن صدای روح افزای آب و تماشای طبیعت بسیار زیبا آرامش پیدا کنید.

هتل ایران؛ یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره

بیایید به سراغ هتل ایران برویم. این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است و جذابیت آن از نمای بیرونی‌اش شروع می‌شود. هتل ایران یکی از جذاب‌ترین نماهای هتل در کیش را دارد. این هتل در سال نود و سه احداث شد و امروزه با صد و بیست و هشت اتاق بهترین خدمات ممکن را به مسافرانش ارائه می‌دهد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این هتل رستوران‌ها و تنوع غذایی آن است که هر نوع غذایی شامل ایرانی، غیر ایرانی، دریایی، گیاهی، فست فود و حتی غذاهای عربی را سرو می‌کند و غذا دوستان می‌توانند با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشند. از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل ایران نزدیکی به بازارهای خریدی مانند بازار مروارید یا مجموعه تفریحی کارتینگ در کیش است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت در کمترین زمان خودتان را به مراکز تفریحی و خرید برسانید. این هتل در میدان امیر کبیر و بلوار خلیج فارس قرار دارد. از دیگر خدمات هتل ایران می‌توان به استخر و سونا، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، فروشگاه اختصاصی، خدمات و سرویس تشریفات، کافی شاپ ویژه به همراه چایخانۀ سنتی و کرایۀ ماشین همراه و بدون راننده اشاره کرد. این هتل فاصلۀ بسیار کمی با دریا دارد و می‌توانید هر وقت بخواهید به ساحل بروید.

هتل پانوراما؛ از هتل‌های دیدنی و جذاب کیش

از دیگر هتل‌های کیش می‌توان به هتل پانوراما اشاره کرد که جزو جدیدترین هتل‌های ساخته شده در این جزیرۀ زیبا است و درست در سال نود و هشت احداث شده است. این هتل در پانزده طبقه و دویست و پنجاه و هفت اتاق و سوئیت طراحی شده و امکانات بسیار جدید و خوبی دارد. به علاوه اینکه این هتل بسیار مجلل و لوکس ساخته شده است. در این هتل در هر طبقه‌ای که قرار داشته باشید بهترین سرویس‌ها و خدمات به شما ارائه می‌شود و سیستم خدمات رسانی در پانوراما بسیار استاندارد است. این هتل در میدان امیرکبیر و بلوار ساحل واقع شده و برای رسیدن به آن باید وارد خیابان رودکی شوید. همان طور که می‌بینید موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش و همچنین مراکز تفریحی نزدیک است. از خدمات هتل پانوراما می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، کافی و شاپ و رستورام، فروشگاه اختصاصی، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه مخصوص بانوان و حمام سنتی اشاره کرد.

هتل میراژ، از جدیدترین هتل‌های کیش

از دیگر هتل‌های جدید احداث شدۀ کیش می‌توان به میراژ اشاره کرد که در سال نود و هفت احداث شده و امروز یکی از بهترین هتل‌های کیش در میان هتل‌های پنج ستاره است. این هتل طراحی و معماری فوق العاده‌ای دارد و از این حیث حرف زیادی برای گفتن دارد. هتل میراژ کیش هشت طبقه است و صد و هفتاد و هشت اتاق دارد. این اتاق‌ها چشم انداز جذابی به دریا دارد و چون در بلوار دریا واقع شده یکی از هتل‌هایی است که دسترسی بسیار خوبی به دریای خلیج فارس دارد. به علاوه هتل میراژ به مراکز خرید کیش هم دسترسی خوبی دارد. این هتل استخر بانوان و آقایانش از هم مجزا است و می‌توانید به صورت رایگان از استخر استفاده کنید. به علاوه می‌توانید از دیگر مزیت‌های این هتل به سونا، جکوزی، حمام سنتی ایرانی، آرایشگاه مخصوص بانوان، سرویس صبحانۀ رایگان، رستورانی بزرگ و ویژه، امکان کرایۀ ماشین همراه یا بدون راننده و دیگر خدمات اشاره کرد. در هتل میراژ بهترین سرویس‌ها به شما ارائه خواهد شد.

هتل شایان، از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش

از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل شایان اشاره کرد که از سال پنجاه و چهار افتتاح شده و تا کنون جزو لیست بهترین هتل‌های کیش قرار گرفته است. این هتل صد و نود یک اتاق دارد و با مساحتی بالغ بر پنجاه و پنج هزار متر مربع جزو بزرگترین هتل‌های این جزیرۀ زیبا هم شمرده می‌شود. این هتل فضای خانوادگی و بسیار خوبی دارد و در آن احساس امنیت و آرامش می‌کنید. به علاوه اینکه با توجه به پنج ستاره بودن هتل شایان خدماتی که ارائه می‌کند، قیمت‌های معقول و مقرون به صرفه‌ای دارد. این هتل همچنین چند سوئیت ساحلی هم دارد که می‌توانید از آنها برای اقامت استفاده کنید. هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به دریا و مراکز خرید دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی ایرانی، کافی شاپ و رستورانی عالی، استخر روباز، آرایشگاه مخصوص بانوان، فروشگاه اختصاصی و اتاق‌هایی با کلیۀ امکانات اشاره کرد.

شما می‌توانید در هتل‌های کیش اقامت جذاب و آرامی داشته باشید و با آرامش به بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش بپردازید و از تفریحات این جزیرۀ زیبا بهره مند شوید. جزیرۀ کیش یکی از بهترین جزیره‌های ایران است و با وجود امکانات گردشگری، تفریحی، طبیعی و جذاب موقعیت خوبی را برای مسافران فراهم می‌آورد.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های کاشان

بهترین هتل‌های تهران

بهترین هتل‌های تبریز

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های گیلان
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن