هتل های اروپاهتل های اوکراین

معرفی بهترین هتل‌های کیف؛ اوکراین

با بهترین هتل‌های پایتخت اوکراین آشنا شوید

اوکراین یکی از زیباترین و توریستی‌ترین کشورها در شرق اروپا است و افراد زیادی هر ساله با اهدافی متفاوت به این کشور زیبا سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری اوکراین دیدن کنند، در سمینارها یا جشنواره‌ها شرکت کنند، در دانشگاه‌های و کالج‌های معتبر این کشور تحصیل کنند، در بازار کاری پر رونق این سرزمین مشغول کار شوند، در اوکراین سرمایه گذاری کنند یا هر هدف دیگری که می‌توان فردی را ملزم به اخذ ویزای اوکراین و سفر به این کشور نماید. یکی از مهمترین موضوعات در سفر داشتن یک محل اقامتی خوب و مناسب است تا بعد از خستگی‌های روزانه بتوانید اندکی استراحت کنید. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های کیف اوکراین می‌پردازیم تا شما با لوکس‌ترین و مناسب‌ترین هتل‌های این پایتخت آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

کمی از کیف بدانیم

باید گفت کیف یکی از شهرهای تاریخی و زیبا در اروپا به شمار می‌رود که با حضور در آن متوجه می‌شوید این امکان وجود دارد که همۀ چیزهای خوب در یک شهر جمع شود؛ بناها و اماکن تاریخی و بسیار زیبا، اماکن بسیار مدرن و لوکس، موزه‌های جذاب و بناهایی با معماری قرن‌های پیش، مراکز خرید بسیار لوکس و جذاب با جدیدترین امکانات، کلوب‌های شبانه و غیره. اینجا شهری است که گذشته و آینده با هم پیوند خورده‌اند و می‌توانید فضاهای تاریخی را در کنار فضاهای بسیار لوکس و امروزی در کنار هم داشته باشید. ما در ادامه از تمامی این اماکن هتل‌های کیف را نشانه رفته‌ایم و می‌خواهیم با بهترین‌های آن آشنا شویم.

هتل پریمیر پالاس؛ از بهترین هتل‌های کیف

یکی از بهترین هتل‌های کیف بی شک هتل پریمیر پالاس (Hotel Premier Palace) است. این هتل بسیار زیبا و مجلل در مرکز شهر کیف قرار دارد و اولین چیزی که شما را جلب می‌کند ارتفاع ساختمان هتل و نمای آن است. در شب‌ها و خصوصاً شب‌هایی که جشنی در شهر بر پا است، ساختمان هتل پریمیر پالاس نورپردازی بسیار زیبایی دارد و تماشای آن هم به شما لذت می‌دهد. این فقط مختص بنا و نمای بیرونی هتل نیست و طراحی داخلی آن هم بسیار باشکوه است و از رنگ‌های سلطنتی و جذابی در آن استفاده شده است.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل پنج ستارۀ پریمیر پالاس می‌توان به سالن‌های اسپا و ماساژ بی نظیر، صندوق امانات، خشکشویی، فروشگاه اختصاصی درون هتل، سالن جلسات، ترانسفر فرودگاهی، اتاقی مخصوص استعمال سیگار، صرافی داخل هتل برای تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز داخل هتل، سوئیت مخصوص ماه عسل برای زوج‌های جوان با امکانات ویژه، خدمات تهیۀ بلیت داخلی و خارجی، سرویس فکس و کپی، اتاق‌های ویژه و پذیرش بیست و چهار ساعته اشاره کرد. از سوی دیگر هتل پریمیر پالاس امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، سولاریوم، سالن بازی برای کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی، تورهای گردشگری در سطح شهر، امکان کرایۀ ماشین، اجرای کلاس‌های یوگا، مربی خصوصی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

این هتل هشت رستوران و بار مختلف دارد و در هر کدام از این رستوران‌ها می‌توانید تنوع بسیار بالایی از انواع غذاها، دسرها و پیش غذاها را داشته باشید. اگر وگن هستید، اگر رژیم مدیترانه‌ای یا هر رژیم خاص دیگری دارید، در این هتل نیاز به نگرانی نیست؛ چرا که هر نوع غذایی با هر فرمی برای شما موجود خواهد بود. این هتل خدمات اینترنت رایگان را هم در سراسر فضای هتل برقرار کرده است. اتاق‌ها نیز بسیار مجلل هستند و هر نوع امکاناتی مانند سشوار، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، تهویۀ مطبوع، عایق صدا، تلفن، امکان سرو صبحانه در اتاق، میز کار، چای ساز و قهوه ساز، گاو صندوق و وان را برای شما مهیا ساخته است. به علاوه هتل به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیف دسترسی راحتی دارد و شما هم می‌توانید با تورهای هتل همراه شوید، هم ماشین کرایه کنید و هم خودتون با مترویی که فقط سیصد متر با شما فاصله دارد در شهر گردش کنید.

هتل فرمونت گرند؛ از بهترین هتل‌های کیف

از دیگر هتل‌های کیف که بی تردید جزو بهترین هتل‌های شهر است می‌توان به هتل فرمونت گرند (Fairmont Grand Hotel) اشاره کرد. این هتل ساختمانی بی نظیر و مرتفع با دویست و پنجاه و هشت اتاق است که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه خواهد داد. فضای داخلی هتل بسیار زیبا و طراحی داخل آن لوکس و مجلل است. به علاوه نمای ساختمان هم بسیار در خور توجه است و شما را میخکوب خواهد کرد. این هتل چشم انداز جذابی به رودخانۀ دنیپرو، گنبدهای طلایی کلیساهای اطراف و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیف دارد و شما در آن احساس آرامش محض را تجربه خواهید کرد.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل فرمونت گرند می‌توان به سالن برگزاری جلسات، سالن خدمات اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان در سر تا سر فضای هتل، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، امکانات بی نظیر برای افراد معلول و کم توان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ رایگان، رستوران و بار بی نظیر با منوی متنوع، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی اختصاصی در هتل، مرکز نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی و سیستم تهویۀ هوای مطبوع اشاره کرد.

این هتل رستوران و بار بی نظیری دارد، کارکنان آن بسیار مجرب و کار آزموده هستند و شما را به بهترین وجه ممکن راهنمایی می‌کنند. هتل فرمونت گرند به اماکنی نظیر گلدن گیتس کیف، پچرسک لاورا یا کلیسای جامع سنت سوفیا بسیار نزدیک است و تا فرودگاه بین المللی بوریسپیل حدود چهل دقیقه فاصله دارد. در هتل فرمونت گرند می‌توانید با تورهای گردشگری شهری هم همراه شوید و وقتی به اتاقتان برمی گردید بهترین خدمات و امکانات شامل تهویۀ مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سشوار، عایق صدا، تلفن، امکان سرو صبحانه در اتاق، میز کار، چای ساز و قهوه ساز، گاو صندوق و وان را دریافت نمایید.

هتل کرشاسیک؛ از بهترین هتل‌های کیف

از دیگر هتل‌های کیف که بسیار مشهور و مهم به شمار می‌رود می‌توان به هتل کرشاسیک (Hotel Khreschatyk) اشاره کرد. این هتل فضای بسیار آرامش بخشی دارد، شما را از هر لحاظ آماده می‌کند تا بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید و آرامش‌تان در سفر حفظ شود، کارکنان بسیار مجرب و کارآزموده‌ای دارد که به چند زبان زندۀ دنیا تسلط دارند و بیشترین کمک را به شما می‌کنند. به علاوه اینکه هتل در جای خوبی از شهر واقع شده و دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری و بخش‌های مهم شهر بی نظیر خواهد بود. در واقع این هتل در خیابان اصلی شهر و حد فاصل میدان اروپا و میدان استقلال قرار دارد.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل کرشاسیک می‌توان به خدمات استخر، اسپا، سونا و جکوزی، باشگاه تناسب اندام، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، سیستم تهویۀ هوای عالی در اتاق‌ها، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز داخل هتل، صرافی داخل هتل و اتاق نگهداری از کودک اشاره کرد.

این هتل رستوران و بار و کافی شاپ بسیار مجهز و بی نظیری دارد که کیفیت بالای غذاها را به همراه تنوع عالی به شما ارائه می‌کنند. این هتل بهترین سرآشپزها را در اختیار گرفته تا غذاها با بهترین کیفیت و لذیذترین طعم ممکن برای شما سرو شود. به علاوه اتاق‌ها از امکانات بسیار خوبی نظیر مینی گاوصندوق ، سیستم امنیتی الکترونیکی ، تلویزیون ماهواره‌ای ، مینی بار ، سیستم کنترل هوا، سیستم کنترل صدا و نور، سشوار، گرمایش از کف، حمام سونا، تهویۀ هوا و تلفن برخوردار هستند. این هتل چهار ستاره و بی نظیر فقط پانزده دقیقه با کلیسای جامع سنت سوفیا و موزۀ هنر ملی اوکراین فاصله دارد و تازه این پانزده دقیقه هم با پیاده روی محاسبه می‌شود. در این هتل بوفۀ صبحانه همیشه پا بر جاست و می‌توانید بهترین صبحانه‌ها را در آن میل کنید.

سیتی هتل؛ از بهترین هتل‌های کیف

از دیگر هتل‌های کیف که جزو محبوب‌ترین هتل‌های پایتخت اوکراین از نظر مسافران بوده است، سینی هتل (City Hotel) نام دارد. این هتل جزو پر بازدیدترین و پر مخاطب‌ترین هتل‌های کیف است و چهار ستاره بودنش هیچ تفاوتی بین این هتل و هتل‌های پنج ستارۀ شهر ایجاد نمی‌کند. لوکیشن هتل بسیار عالی است. این هتل تنها ده دقیقه با پای پیاده تا اولین ایستگاه مترو فاصله دارد، تنها یک کیلومتر تا گلدن گیت و حدود ده دقیقه تا میدان نزالژنوستی فاصله دارد. برای همین می‌توان سیتی هتل را یکی هتلی دانست که یکی در از بهترین جاهای شهر بنا شده است.

از جمله امکانات هتل اوکراین می‌توان به مرکز بزرگ اسپا و چشمۀ آب گرم آن اشاره کرد که یکی از بهترین‌های اوکراین به شمار می‌رود. به علاوه اینترنت بی سیم و رایگان می‌تواند برای شما کارگشا باشد و مشکلاتتان را حل کند. شما می‌توانید حیوان خانگی خودتان را هم به این هتل ببرید و همین امر برای بسیاری از گردشگرها بسیار مهم است و یک مزیت عالی به شمار می‌رود. از دیگر امکانات می‌توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش یست و چهار ساعته، سونا، جکوزی، استخر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، پارکینگ رایگان، خودپرداز داخل هتل، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاقی برای استعمال سیگار و امکانات مخصوص افراد کم توان اشاره کرد.

این هتل بهترین رستوران‌ها و بارها را در اختیار دارد و اتاق‌های بسیار لوکسی را برای شما مسافر محترم فراهم دیده که بهترین امکانات مانند میز کار، بالکن، سیستم تهویۀ مطبوع، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه‌ای مجهز به اجاق گاز، خوراک پز، فر، کتری برقی، یخچال و ‌ماشین لباسشویی، امکان سرو صبحانه در اتاق، گاو صندوق، وان حمام و مینی بار اشاره کرد. این هتل در فاصلۀ حدود یک ربع با فروگاه بین المللی بوریپسیل فاصله دارد و برای رفت و آمد به فرودگاه هیچ نگرانی جهت تاخیر نخواهید داشت.

هتل اوکراین؛ از بهترین هتل‌های شهر

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های کیف در اوکراین هتلی به همین نام یعنی هتل اوکراین (Hotel Ukraine) را به شما معرفی می‌کنیم که یکی از هتل‌های چهار ستارۀ کم نظیر در این شهر به شمار می‌رود. این هتل از فاصلۀ بسیار دور هم مشخص است و همان طور که در تصویر می‌بینید یکی از هتل‌های بارز و متمایز در شهر به شمار می‌رود. برای همین می‌توان طراحی نما و همچنین طراحی داخلی آن را یکی از بی نظیرترین‌های هتل‌های کیف دانست.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل اوکراین می‌توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش یست و چهار ساعته، سونا، جکوزی، استخر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، پارکینگ رایگان، خودپرداز داخل هتل، امکان به همراه آوردن حیوان خانگی، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاقی برای استعمال سیگار و امکانات مخصوص افراد کم توان اشاره کرد.

این هتل رستوران‌هایی بی نظیر با تنوع غذایی عالی دارد و شما را شگفت زده خواهد کرد. به علاوه اتاق‌های مجهز به شما ارائه می‌دهد که انواع امکانات مانند تهویۀ مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سشوار، عایق صدا، تلفن، امکان سرو صبحانه در اتاق، میز کار، چای ساز و قهوه ساز، گاو صندوق و وان را برایتان مهیا خواهد ساخت. هتل اوکراین تنها پانزده دقیقه تا ساحل فاصله دارد و این یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. به علاوه با نزدیکترین ایستگاه مترو تنها سه دقیقه پیاده فاصله دارد. با اقامت در این هتل به اماکنی نظیر پارک ماریناسکای و کلیسای صوفیا بسیار نزدیک هستید و تا فرودگاه ژولیانی تنها ده دقیقه فاصله خواهید داشت. بنابراین میتوان هتل اوکراین را یک هتل همه چیز تمام دانست که با وجود چهار ستاره بودنش، تمامی خدمات موجود در یک هتل پنج ستاره را به شما ارائه میکند.

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های کیف در اوکراین پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین هتل‌های لندن در انگلیس

معرفی بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا

معرفی بهترین هتل‌های وین در اتریش

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های برلین در آلمان
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن