هتل های آسیاهتل های تایلند

‌بهترین هتل‌های تایلند

با بهترین هتل‌های تایلند آشنا شوید

تایلند یکی از زیباترین و سرسبزترین کشورهای آسیا و حتی دنیا به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا تا پیش از شیوع ویروس کرونا این کشور را مقصد سفرهای خود اتخاب می‌کردند. امروزه اما با گسترش ویروس کووید 19 و خطرات ناشی از آن، صنعت گردشگری کمی با مشکل مواجه شده و سال سختی را پشت سر گذاشت. با این وجود همه چیز نوید پشت سر گذشتن این برهه را می‌دهد و بهتر است شما هم خودتان را برای سفرهای بعدی انتخاب کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. اگر قصد سفر به تایلند را دارید تا در مکانی زیبا و در آینده‌ای نه چندان دور پایان شیوع ویروس را جشن بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کنم این مطلب را بخوانید. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های تایلند می‌پردازیم تا شما را با امکانات و تسهیلات رفاهی آنها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کمی از تایلند بدانیم

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است و به دلیل داشتن جنگل‌های بسیار انبوه و سواحل بکر و زیبا معروف شده است. این کشور جزیره‌های توریستی بسیار زیبایی هم دارد که شما را از شدت زیبایی و جذابیت مسحور خودش می‌کند. این کشور همچنین گونه‌های مختلف و متنوع جانوری و گیاهی دارد و همین امر بر اهمیت آن افزوده است. جدا از بحث طبیعت، کشور تایلند توانسته با گسترش اماکن تفریحی و توریستی و همچنین آماده سازی اماکن دیدنی همچون فضاهای مقدس و تاریخی خود، محیطی به وجود آورد که هر گردشگر با هر سلیقه‌ای به آن جذب شود. بنابراین اگر به بازدید از جاهای  طبیعی و بسیار زیبا علاقمند هستید، اگر دنیال اماکن تاریخی منحصر به فردی می گردید، اگر دنبال تفریح و هیجان هستید، در هر صورت تایلند برای شما گزینۀ مناسبی خواهد بود.

آب و هوا

به طور کلی شرایط آب و هوایی تایلند گرم و مرطوب است. این کشور به دلیل مجاورت با دریا و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد، بسیار گرم است و رطوبت بالایی هم دارد. در کل شما تغییر محسوسی بین فصل‌های مختلف در تایلند احساس نخواهید کرد و فقط شدت گرما و رطوبت کم و زیاد می‌شود. اما باز هم تفاوت بین آب و هوای مناطق شمالی و جنوبی این کشور چیزی است که همه در مورد صحبت می‌کنند.

برای مثال در مناطق شمالی آب و هوا متغیرتر است؛ حال آنکه در مناطق جنوبی تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب و زمستان‌ها گرم و خشک است. برای همین بهترین زمان سفر به تایلند پاییز شمرده می‌شود که هم گرمای هوا کم شود و هم رطوبت کاسته شود. البته در پاییز به دلیل آب و هوای خوب همه چیز گرانتر است. در ادامه به معرفی هتل‌های تایلند می‌پردازیم.

هتل آوانتی در پاتایا؛ از بهترین هتل‌های تایلند

یکی از بهترین هتل‌های تایلند که مسافران شهر پاتایا بسیار از آن راضی هستند و چزو هتل‌های محبوب این شهر به شمار می‌رود، هتل آوانتی پاتایا (Avani Pattaya) است. شاید باورتان نشود؛ اما اگر در این هتل اقامت داشته باشید، انگار تایلند را در به صورت سمبلیک در دست دارید و اصلاً دوست ندارید از در هتل بیرون بروید. در واقع باید گفت که آوانتی یکی تفریحگاه و اقامتگاه بسیار بزرگ است و برای مثال جایی که در تصویر می‌بینید فقط بخشی از هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل آوانتی پاتایا

در مورد امکانات این هتل و تفریحگاه می‌توان چندین و چند سطر نوشت. این هتل چهار رستوران مجزا با سرو غذاهای مختلف تایلندی و بین المللی دارد. به علاوه می‌توانید هر زمان که اراده کنید به استخرهای روباز آن بروید و در هوای گرم تایلند تنی به آب بزنید و حسابی کیف کنید. پارکینگ رایگان و خدمات حمل و نقل رایگان هتل هم این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان اراده کنید به جاهای دیدنی پاتایا بروید و بدون آنکه نگران رسیدن یا گم کردن مسیر باشید به هر جای شهر که می‌خواهید بروید. این هتل اینترنت رایگان پر سرعت را در سراسر فضا در اختیار شما می گذارد و یک کافی نت هم دارد که اگر نیاز به انجام امور اینترنتی و کامپیوتری پیدا کردید، بتوانید به راحتی آن را به انجام برسانید.

به علاوه…

از دیگر امکانات و خدمات رفاهی و گردشگری هتل آوانتی پاتایا می‌توات به سیصد اتاق با حمام و وان مجزا، سرویس بیست و چهار ساعته، پذیرش بیست و چهار ساعته، فاصلۀ بسیار کم تا ساحل که به شما امکان رسیدن به ساحل با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی را خواهد داد، استخرهایی که در باغ‌های گرمسیری قرار گرفته‌اند و به شما حس آب تنی در دل جنگل را خواهند داد، تنوع بسیار بالای غذاها در رستوران‌های هتل، دو سالن بار مجزا با تنوع بی نظیر، مزرعۀ هیدروپونیک که در آن کلاس‌های آشپزی برگزار می‌شود، اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، امکان خرید بلیت از هتل، صرافی خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز خرید داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، امکان کرایۀ دوچرخه، وسونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل آنانتارا سیام در بانکوک؛ از بهترین هتل‌های این کشور

برای معرفی یکی دیگر از بهترین هتل‌های تایلند شما را به بانکوک می‌بریم تا سری به هتل آنانتارا سیام (Anantara Siam) بزنید و با امکانات آن آشنا شوید. این هتل به سبک کاملاٌ مدرن ساخته شده و هر آنچه فکر کنید در آن موجود است. با پا گذاشتن به لابی هتل و نگاه انداختن به دکوراسیون و طراحی داخلی، می‌توانید حدس بزنید که چقدر روی آن فکر و هزینه شده تا فضایی مناسب حال گردشگران از سراسر دنیا باشد. در این هتا علاوه بر آنکه المان‌های سنتی و تایلندی را می‌بینید که نشان از هویت ملی دارد، سبک های معماری داخلی آن بین المللی هستند و شما حس نمی‌کنید که در کشوری غریب هستید.

امکانات هتل آنانتارا سیام در بانکوک

این هتل را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و زیباترین و مجهزترین هتل‌های بانکوک دانست و اگر مسیرتان به شهر بانکوک خورد، حتماً از آن دیدن کرده و چند شبی را در آن اقامت داشته باشید. از امکانات این هتل می‌توان به چشمۀ آب گرم و استخر روبازش اشاره کرد که بسیار مورد توجه مسافران قرار می گیرد و از آن به عنوان یکی از بهترین بخش‌های هتل یاد می‌کنند. به علاوه این هتل شش رستوران مجزا و بسیار متنوع دارد و تنوع غذایی این هتل نسبت به تمام هتل‌های و رستوران‌های بانکوک بیشتر است. به علاوه کیفیت غذا هم بسیار بالا است و شما به راحتی می‌توانید غذای مورد نظر خودتان را با خیال راحت سفارش دهید.

دیگر امکانات…

از دیگر امکانات می‌توان به اینترنت رایگان و پر سرعت در تمام فضاهای هتل، کلوب ورزشی بیست و چهار ساعته، استخر و سالن غذاخوری مشترک، سیصد و پنجاه و چهار اتاق با کلیۀ امکانات و مجهز به عایق صوتی، قهوه ساز و مینی بار در تمامی اتاق‌ها، اتاق نگهداری از چمدان، سرویس خشکشویی و اتوشویی، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، تور شهری، خرید بلیت هوایی از داخل هتل، کارمندانی چند زبانه برای هرچه بیشتر خدمات رسانی به شما، خدمات نگهداری از کودک، بار و کافه، فمیلی روم، دستگاه پوز و مرکز اسپا اشاره کرد.

هتل آنگسانا لاگونا در پوکت؛ از بهترین هتل‌های تایلند

بیایید با هم سری هم به هتل آنگسانا لاگونا در شهر پوکت (Angsana Laguna) بزنیم. هدف ما این است که بهترین هتل‌های شهرهای معروف تایلند را به شما معرفی کنیم که به هر شهری رفتید، بدانید می‌خواهید در چه هتلی اقامت داشته باشید. این هتل یکی از بهترین و رویایی‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در تمام عمر تجربه کنید و مطمئناً خاطرات خوشی در آن خواهید ساخت. هتل آنگسانا لاگونا در پوکت جزو بهترین هتل‌های تایلند است و طراحی بسیار ویژه‌ای دارد که به این راحتی‌ها از آن سر در نمی‌آورید. زیبایی‌های هتل هر روز بیشتر از قبل به چشمتان می‌خورد و از اقامت در چنین مکانی به خودتان می‌بالید.

امکانات رفاهی هتل آنگاسانا لاگونا در پوکت

این هتل به مراکز خرید پوکت و بازار ساحلی آن بسیار نزدیک است و چشم انداز بسیار دلپذیری دارد. در واقع شما چشم انداز بسیار جذابی به سواحل بنگ تائو و سورین خواهید داشت. در این هتل باشگاه ورزش‌های رزمی هم وجود دارد و علاوه بر باشگاه بدنسازی می‌توانید از انجام ورزش‌های رزمی در هتل هم لذت زیادی ببرید. علاوه بر این به ورزشگاه‌های بوکس پاتونگ و بنگلا هم نزدیک هستید و این برای دوستداران ورزش‌های رزمی حکم بودن در بهشت را دارد. در کل می‌توان یکی از مهمترین مزیت‌های هتل آنگاسانا لاگونا را موقعیت مکانی‌اش نامید؛ چرا که به جاهایی مانند ساحل سورین، ساحل بنگ تائو، ساحل کامالا، آبشار کاتو و مراکز خرید بسیار نزدیک است.

دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل

از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به اتاق بازی برای کودکان، استخرهایی بی نظیر، زمین گلف، امکان دوچرخه سواری در کوهستان، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، استخر مخصوص کودکان، اتاق ماساژ، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ ورزشی، بار ساحل، بار شنا، بار استخری، سونا و جکوزی، فمیلی روم، زمین تنیس، امکان نگهداری از کودک، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، خودپرداز داخل هتل، خدمات خرید بلیت در هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری اختصاصی در هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و امکان سرو صبحانه در اتاق اشاره کرد.

هتل پالایانا هوا هین در چام؛ از بهترین هتل‌های تایلند

یکی از شهرهای ساحلی بسیار زیبا و پر طرفدار در تایلند که کمتر مورد توجه ایرانی‌ها است، شهر چام است. این شهر دارای معروفترین ایستگاه راه آهن و کاخ بی نظیر کانگ وون است و ساحلش بسیار جذاب و دوست داشتنی است. در این شهر زیبا هتل تمام عیار پالایانا هوا هین (Palayana Hua Hin) وجود دارد. اگر برای اقامت این هتل را انتخاب کنید پازل شما در این شهر کامل می‌شود و می‌توانید یک سفر بی نقص و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل پالایانا هوا هین

یکی از مهمترین مشخصه‌های این هتل نزدیکی آن به پارک آبی شهر است. شما می‌توانید در کمترین زمان خودتان را به پارک آبی برسانید و یکی از لذتبخش‌ترین اوقات عمرتان را بگذرانید. این هتل ساحل شنی اختصاصی خودش را دارد و شما حتماً باید قبل از رسین به شهر چام یکی از چهل و یک اتاق تمام مبله و مجهز این هتل را رزرو کنید تا موقع رسیدن به هتل نگران پر بودن اتاق‌ها نباشید. اینترنت در تمام فضای هتل و خصوصاٌ در اتاق‌ها پر سرعت است و نیازی به نگرانی در این مورد ندارید.

از دیگر امکانات هتل پالایانا هوا هین می‌توان به روم سرویس شبانه روزی، دو سالن بار مجزا، بار ساحلی، بار استخری، پذیرش بیست و چهار ساعته، صبحانه به صورت بوفه، رستورانی بی نظیر با کیفیت غذای باورنکردنی، مرکز تناسب اندام و باشگاه، اسپا، استخر مخصوص کودکان، ساحل خصوصی، زمین بازی، وای فای رایگان، خشکشویی و اتوشویی، اتاق‌های بسیار مجهز و سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها و دیگر فضاهای هتل اشاره کرد.

هتل تاور کلاب بانکوک؛ از بهترین هتل‌های تایلند

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های تایلند دوباره سری به بانکوک می‌زنیم تا یکی دیگر از زیباترین و بهترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم. هتل تاور کلاب بانکوک (Tower Club) که تصویر آن را در بالای همین مطلب می‌بینید. این هتل را بی شک می توان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تایلند دانست. در این هتل طراحی مدرن و بسیار جذابی در انتظار شماست و چیزی نیست که از یک هتل بخواهید و در دسترس شما نباشد.

امکانات هتل تاور کلاب بانکوک

این هتل پنج رستوران بسیار عالی با کیفیت بی نظیر دارد. شما می‌توانید انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، دیپ تی شو، درمانی، ورزشی و غیره را در مرکز اسپای هتل دریافت کنید. استخرهای روباز این هتل در هوای گرم تایلند حکم بهشت را خواهند داست. این هتل وای فای رایگان وپر سرعتی در سراسر فضای هتل دارد.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات هتل تاور کلاب با دویست و بیست و یک اتاق می‌توان به  استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و مرکز تناسب اندام، امکان کرایۀ دوچرخه و خودرو، صندوق امانات، سرویس روم، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه خودپرداز داخل هتل، مرکز تجاری اختصاصی درون هتل، مرکز اسپا، مرکز ماساژ و ریلکسیشن، مینی بار در اتاق‌ها، شش سالن بار، امکان سرو صبحانه در اتاق، خدمات خرید بلیت هوایی در هتل، فمیلی روم، کلوب شبانه، امکانات ویژۀ افراد کم توان، تهویۀ مطبوع، اینترنت رایگان و باغ اشاره کرد.

کلام آخر

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های تایلند پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های برلین در آلمان

بهترین هتل‌های آتن در یونان

بهترین هتل‌های کیف در اوکراین

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن