مجله گردشگری نیلی گشت

بهترین هتل‌های مشهد

با نیلی گشت بهترین هتل‌های مشهد را بشناسید

مشهد یکی از شهرهای پر رفت و آمد مذهبی در ایران است. این شهر در چند دهۀ اخیر میزبان مسافران زیادی از ایران و کشورهای مجاور بوده و در این مدت تلاش داشته با بالا بردن امکانات و خدمات رفاهی در شهر سفر را برای مشتاقان بازدید از مشهد شیرین و بی دردسر کند. مردم در مشهد علاوه بر زیارت حرم اما رضا (ع) به بازدید از جاذبه‌های گردشگری مشهد می‌روند، در رستوران‌های بی نظیر این شهر غذاهای محلی و ایرانی خوبی را نوش جان می‌کنند، با مردم نازنین مشهدی آشنا می‌شوند و در بازارهای مشهد کلی سوغاتی می‌خرند و خریدهای خوب انجام می‌دهند. اما اینکه در مشهد در چه جایی ساکن شویم موضوع مهمی است. البته که مسافرخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و انواع هتل‌ها در هر کوچه و محله‌ای و با هر قیمتی پیدا می‌شود و جای نگرانی ندارید. اما اگر می‌خواهید در مشهد در جایی بسیار خوب مستقر شوید یا در یک فضای آرام و دلنشین قرارهای کاری مناسب برگزار کنید باید با هتل‌های خوب این شهر هم آشنا شوید. ما در این مطلب بهترین هتل‌های مشهد را به شما معرفی می‌کنیم و خدمات آنها را برایتان شرح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

هتل مجلل درویشی؛ از بهترین هتل‌های مشهد

یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد هتل مجلل درویشی است. اولین و مهمترین مزیت این هتل نزدیکی به حرم اما رضا (ع) است و می‌توانید در چند دقیقه خودتان را به حرم برسانید. در واقع هتل مجلل درویشی در خیابان اما رضا (ع) و بین خیابان‌های بیست و چهار و بیست و شش قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره با طراحی داخلی بی نظیر و تعداد اتاق‌های زیاد می‌تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد. ولی از آنجایی گکه این هتل نزدیک حرم است و با ده دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید، حتماً باید از قبل اتاقتان را رزرو کنید. چون ممکن است با اتاق‌های پر و عدم ظرفیت مواجه شوید.

هتل مجلل درویشی بیست و پنج طبقه است و به شکل بسیار مدرن طراحی و ساخته شده است. می‌توان گفت طراحی معماری این هتل از تمامی هتل‌های مشهد بهتر و مدرن‌تر است و هتلی روی دست آن در مشهد نیامده است. به طوری که در بدو ورود خودتان محو طراحی داخلی و معماری بنا می‌شوید. این هتل شما را به صورت رایگان به فرودگاه می‌برد و از فرودگاه به هتل می‌آورد. به علاوه شما می‌توانید در مجموعۀ تفریحات آبی هتل مجلل درویشی بهترین خدمات را بگیرید. از جمله امکانات آن می‌توان به سونای خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی و تناسب اندام، جکوزی، استخر و اسپا، دهکدۀ سنتی، صندوق امانات، خدمات پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد؛ در لیست بهترین هتل‌های شهر

از جمله بهترین هتل‌های مشهد که جزو هتل‌های بسیار خوب و پنج ستاره است می‌توان به هتل پردیسان اشاره کرد. این هتل مخصوص کسانی است که دوست دارند بیشتر در نزدیکی مجموعه‌های تفریحی و اماکن گردشگری شهر مشهد اقامت داشته باشند. وقتی در هتل پردیسان مشهد اقامت دارید، می‌توانید مطمئن باشید که به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند کوه سنگی و پارک ملت نزدیک هستید. در این هتل صد و شصت و دو اتاق و سوئیت مجزا و بسیار مجهز وجود دارد و به علاوه سالن کنفرانس بسیار بزرگ و خوبی هم در آن طراحی شده تا اگر خواستید جلسۀ کاری مهم و بزرگی برگزار کنید در همین هتل انجام دهید و نگران رفت و آمد نباشید.

در این رستوران چند کافی شاپ و رستوران بسیار عالی با انواع غذاهای محلی، ایرانی و بین المللی وجود دارد و قدرت انتخاب زیادی دارید. از دیگر امکانات هتل پردیسان مشهد می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، روم سرویس، تاکسی سرویس، ارتسفر فرودگاهی، لباسشویی و خشکشویی، حمام ترکی، فروشگاه درون هتل برای خرید سوغاتی و کالاهای لوکس و غیره اشاره کرد. برای رفتن به هتل پردیسان مشهد باید به بزرگراه شهید کلانتری در این شهر بروید و هتل را در کنار پارک صدا و سیما پیدا کنید.

هتل قصر طلایی؛ از بهترین هتل‌های مشهد

بی شک هتل قصر طلایی یکی از مجلل‌ترین و بزرگترین هتل‌های مشهد است که فاصلۀ بسیار کمی با حرم دارد و می‌تواند یک هتل عالی و بی نظیر برای اقامت شما در این شهر زیبا باشد. این هتل هم مثل هتل مجلل درویشی در خیابان اما رضا و بین خیابان‌های سی و چهار و سی و شش قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌تواند با پانزده دقیقه پیاده روی خودتان را به حرم اما رضا (ع) برسانید. اهتل قصر طلایی یک هتل بسیار بزرگ با سیصد و پنجاه و هفت اتاق است و تمام آنچه برای اقامت بدان نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد.

از جمله امکانات و خدمات هتل قصر طلایی می‌توان به مینی بار، اینترنت پر سرعت و رایگان، پارکینگ رایگان، چایخانۀ سنتی و بهترین رستوران و با کیفیت‌ترین غذاها، آرایشگاه برای آقایان، سونا خشک و بخار، جکوزی، کافی شاپ، فروشگاه مخصوص هتل و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. این هتل به ایستگاه راه آهن مشهد هم بسیار نزدیک است و اگر با قطار سفر می‌کنید فاصلۀ کمی تا هتلتان دارید.

هتل الماس؛ از بهترین هتل‌های چهار ستاره در مشهد

بگذارید یکی از بهترین هتل‌های مشهد را هم از لیست هتل‌های چهار ستارۀ مشهد به شما معرفی کنیم. هتل الماس یا به عبارتی هتل الماس یک، باز هم در خیابان امام رضا و بین خیابان‌های چهار و شش قرار دارد و از جمله هتل‌هایی است که هم با حرم فاصلۀ نسبتاً کمی دارد و هم به جاذبه‌های گردشگری مشهد نزدیک است و شما می‌توانید با اقامت در این هتل با یک تیر دو نشان بزنید. فضای هتل الماس یک بسیار آرام و خودمانی است و می‌توانید توقع اقامتی لذتبخش را در این هتل داشته باشید.

از جمله خدمات و امکانات هتل الماس یک می‌توان به سالن سکنفرانس، چای خانۀ سنتی، ترانسفر فرودگاهی به شرط خبر دادن از دو ساعت پیش، سرویس روم، اتاق مخصوص کودکان، کتابخانه، اینترنت رایگان، فروشگاه مخصوص هتل و کافی شاپ اشاره کرد. به علاوه گفتیم که این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر هم نزدیک است. از هتل الماس می‌توان حدود ده دقیقه با ماشین تا کوه سنگی، پانزده دقیقه با ماشین تا شهربازی مشهد، سی دقیقه با ماشین تا آرامگاه فردوسی و پدیدۀ شاندیز و حدود چهار دقیقه پیاده روی تا بازار رضا رسید.

هتل الماس دو، هتل پنج ستاره

بعد از موفقیت چشمگیری که هتل الماس یک در مشهد داشت و توانست در لیست بهترین هتل‌های مشهد قرار بگیرد، هتل الماس دو در سال نود و پنج خورشیدی افتتاح شد. این هتل یک هتل پنج ستاره است و جزو جدیدترین و بهترین هتل‌های مشهد شمرده می‌شود. هتل الماس دو هم دز نزدیکی حرم قرار دارد و در خیابان امام رضا و نبش خیابان بیستم قرار گرفته است. شما در این هتل می‌توانید اقامتی بسیار عالی و محلل داشته باشید و هر چه بخواهید برایتان مهیا است.

هتل الماس دو بیست و شش طبقه و دویست و بیست اتاق دارد و آنچه آن را به سرعت مشهور کرد معماری و طراحی داخلی هتل و همچنین رنگ بندی آن بود. برای معماری و طراحی داخلی هتل الماس دو از معماری چندین کشور مانند ترکیه، ایران باستان، افریقا، کشورهای عربی، روم، ایران معاصر و افریقا الهام گرفته شده است و سمبل معماری هر کدام از این کشورها را در جای جای این هتل زیبا می‌بینید. از جمله هدمات و امکانات هتل الماس دو می‌توان به مجموعۀ آبی بزرگسالان و کودکان، سالن بدنسازی و تناسب اندام، کافی شاپ، رستوران، باغ بسیار زیبا، تخت‌های سلطنتی، سقف‌های آینه کاری شده، صندوق امانات، اینترنت، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل اسپینو؛ از بهترین هتل‌های مشهد

یکی از هتل‌های مشهد که تازه تاسیس است و کمتر از ده سال از احداث آن می گذرد هتل اسپینو است. این هتل در سال نود و سه خورشیدی ساخته شده است. فضای داخلی هتل اسپینو زیاد بزرگ نیست و این هتل در مجموع سی و پنج اتاق دارد. با این وجود بهترین خدمات ممکن را به این اتاق‌ها ارائه می‌کند و برای همین می‌توانید مطمئن باشید که به با ورود به این وارد یکی از بهترین هتل‌های مشهد شده‌اید. اگر دنبال جایی هستید که خدمات خوبی ارائه کند و در عین حال زیاد شلوغ و پر رفت و آمد نباشد، بهترین جا برایتان در مشهد هتل اسپینو است.

این هتل در خیابان هفده شهریور و در خیابان عنصری شرقی واقع شده است. از هتل اسپینو تا حرم اما رضا (ع) حدود بیست دقیقه پیاده روی فاصله دارد. به علاوه این هتل با بازار رضا، مرکز خرید آسمان و بازار ضامن هم فاصلۀ کمی دارد. هتل اسپینو در پنج طبقه ساخته شده است و می‌توان در آن از رستوران، استخر، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، خدمات هتلینگ و غیره لذت برد. هتل اسپینو اینقدر به حرم نزدیک است که می‌توانید شب‌ها نمای بسیار زیبایی از گلدسته‌های حرم از اتاقتان داشته باشید. به علاوه با توجه به پنج ستاره بودن این هتل قیمت اقامت در آن بسیار مناسب است.

هتل هما مشهد؛ هتلی قدیمی و معروف

هتل هما مشهد یا همان هتل هما یک هتلی بسیار قدیمی و معروف در این شهر است و از سال پنجاه و دو تا الان جزو بهترین هتل‌های مشهد بوده و توانسته با همگام سازی خدمات با نیاز روز و حفظ کیفیت همیشه در لیست بهترین‌ها بماند. این هتل در میدان احمد آباد مشهد واقع شده و اگر فقط خودتان را به میدان برسانید می‌توانید هتل هما را ببینید. ما در شهرهای مختلف هتل هما را می‌بینیم و به نوعی شباهت طراحی بیرونی ساختمان این هتل‌ها آنها را به هم نزدیک کرده و نوعی نماد تشخیص هتل‌های هما با دیگر هتل‌ها است. البته هتل هما یک در مشهد در سال نود و شش مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و بخش‌هایی برای نزدیکی به نیاز روز جامعه به آن اضافه شد.

امروزه این هتل زیبا با محوطۀ بسیار بزرگ و سرسبزی که دارد، دسترسی‌های بسیار آسان شهری و مسافت کم و پنج کیلومتری تا حرم گزینۀ بسیار خوبی برای اقامت شما خواهد بود. هتل هما یک در مشهد صد و بیست و شش اتاق، سه سوئیت و شش هتل آپارتمان دارد و می‌تواند با هر سلیقه‌ای که دارید یک میزبان عالی برایتان باشد. باید بدانید که سوئیت‌های هتل هما در فاصلۀ دویست و پنجاه متری از بنای اصلی هتل قرار گرفته‌اند تا از شلوغی ورودی هتل دور باشید. این هتل پنج ستاره بهترین خدمات هتل، ترانسفر فرودگاهی، بهترین رستوران با بی نظیرترین غذاها و محیطی امن و دوست داشتنی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا اقامتی بی نظیر در شهر مشهد داشته باشید.

هتل هما دو مشهد؛ از بهترین هتل‌های شهر

هتل هما جز در میدان احمدآباد یک شعبۀ دیگر هم در خیابان خیام واقع در ملک آباد دارد. این هتل با نام هتل هما دو یا هتل هما خیام شناخته می‌شود و حالب اینجاست که این شعبه هم با امکانات بی نظیری که دارد در لیست بهترین هتل‌های مشهد اسن. شعبۀ دوم هتل هما در مشهد محیطی جدیدتر، مدرن‌تر و مجهزتر دارد و اگر دنبال فضل لوکس‌تری می گردید، بهتر است این هتل را انتخاب کنید. فضای شهری اطراف هتل هما دو خلوت‌تر است و در محیط ساکت‌تری اقامت خواهید داشت. به علاوه اینکه رو به روی هتل باغ ملک آباد قرار دارد و این امر محیط اقامت شما را دلنشین‌تر می‌کند.

در هتل هما دو می‌توانید سوئیت‌ها و اتاق‌های لوکس و بسیار مجللی را رزرو کنید و اقامتی دلنشین داشته باشید. این نکته را به محض ورود به هتل و نگاه انداختن به لابی بسیار بزرگ و مجلل آن متوجه خواهید شد. به علاوه اینکه در هتل هما دو اتاق جلسات بسیار خوب و مجهزی هم برای شما آماده شده است. از جمله نکات و ویژگی‌های برتر هتل هما دو می‌توان به تنوع غذایی بی نظیر و غذاهای لذیذ آن اشاره کرد که بسیار معروف هستند باید یکبار هم که شده غذاهای رستوران این هتل را تجربه کنید.

هتل بین المللی قصر؛ از هتل‌های مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مشهد که جزو بهترین هتل‌های شهر قرار دارد و می‌توانید اقامت دلپذیری را داشته باشید، هتل بین المللی قصر است. این هتل یکی از هتل‌های نزدیک به حرم است و در خیابان امام رضا و بین خیابان‌های شانزده و چهارده قرار دارد. طراحی بیرونی هتل بسیار گیرا است و با فرم پلکانی‌ای که دارد، می‌تواند نماد و نشانه‌ای برای شما باشد. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم اما رضا (ع) به ایستگاه راه آهن، ترمینال اتوبوس رانی، فرودگاه مشهد و غیره هم نزدیک است و شما به هر روشی به مشهد سفر کنید فاصلۀ نزدیکی به هتل دارید.

هتل بین المللی قصر با سیصد و ده اتاق بهترین خدمات ممکن را ارائه می‌دهد. از جملۀ این خدمات می‌توان به آتلیۀ عکاسی، آرایشگاه برای آقایان و خانم‌ها، رستوران و چایخانه، کلینیک پوست و مو، دندانپزشکی، صندوق امانات، خدمات پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد. شما در این هتل از اینترنت رایگان بهره مند می‌شوید، در فضای داخلی هتل به صرافی و بانک دسترسی دارید، می‌توانید کودکتان را به فضای بازی مخصوص کودک بسپارید و از قنادی هتل بهره مند شوید. به طور کلی هر آنچه بخواهید در هتل بین المللی قصر برای شما فراهم است.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های تهران

بهترین هتل‌های کاشان

بهترین هتل‌های اردبیل