مجله گردشگری نیلی گشت

بهترین هتل‌های وین در اتریش

با بهترین هتل‌های شهر زیبای وین آشنا شوید

اتریش یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و اماکن گردشگری و طبیعی بسیار خارق العاده و منحصر به فردی دارد. این کشور مقصد بسیار خوبی برای گردشگران است تا بتوانند با یک تیر چند نشان بزنند؛ چرا که اتریش کشوری کهن با اماکن تاریخی دیدنی است، جاذبه‌های تفریحی بسیار هیجان انگیزی دارد، طبیعت بکر آن چشم هر توریستی را به خودش خیره می‌کند، مردم مهربانی دارد و از همه مهمتر تمامی امکانات لازم برای مسافران را فراهم آورده است؛ به گونه‌ای که شما به عنوان یک گردشگر از رستوران و کافه گرفته تا هتل‌ها و هاستل‌های اقامتی، هیچ کم و کسری ندارید و کمبودی احساس نمی‌کنید. بیشتر گردشگران سفر خود را در اتریش از وین آغاز می‌کنند. وین پایتخت اتریش و یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. ما در این مطلب با هم بهترین هتل‌های وین را بررسی می‌کنیم تا در سفر به اتریش در هتل‌های بی نظیر این شهر اقامت داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

کمی از وین بدانیم

وین را می‌توان پایتخت موسیقی کلاسیک دنیا دانست. این شهر زیبا در طول تاریخ مرکز مهم سیاسی در اروپا بوده و قدرت زیادی داشته است. از همان زمان‌های دور بهترین موسیقی دان‌ها در این شهر رفت و آمد داشته‌اند و انصافاً هم وین منزلگاه خوبی برای آنها بوده است. با راه رفتن در خیابان‌های وین می‌توانید قصرهای زیبایی را ببینید که از زمان‌های دور و با طراحی باروک باقی مانده‌اند و شما حس می‌کنید زندگی در گذشته و حال را در آن واحد تجربه می‌کنید. وین شهر شیرینی‌ها است و در کوچه و پس کوچه‌هایش عطر خوش شیرینی به مشام می‌رسد. واقعاً دیگر بهتر از این چه می‌شود که در شهری باشید که رایحۀ شیرینی، نوای موسیقی و چشم انداز زیبا را در دسترس داشته باشید و از بودن در یک شهر غنی، فرهنگی و تاریخی به خودتان ببالید؟ در این شهر هتل‌های بی نظیری وجود دارند. ما در ادامه به بررسی بهترین هتل‌های وین خواهیم پرداخت تا شما را با آنها آشنا کنیم.

هتل پارک حیات؛ از بهترین هتل‌های وین

یکی از بهترین هتل‌های وین را می‌توان بی شک هتل پارک حیات (The Park Hyatt Vienna) دانست. این هتل یکی از هتل‌های بسیار مجلل و پنج ستاره در شهر زیبای وین است و هر آنچه تصورش را داشته باشید در این هتل برایتان محقق می‌شود. اولین چیزی که در ورود به هتل پارک حیات به چشم می‌خورد طراحی بسیار لوکس و زیبای آن است. در این هتل آینه کاری، شیشه کاری و طلا کاری با ظرافت و زیبایی هر چه تمام انجام شده است و همین زیبایی چشمگیر در ورودی شما را مطمئن می‌کند که جای درستی را انتخاب کرده‌اید. این هتل صد و چهل و سه اتاق و سوئیت دارد و در این اتاق‌ها تمامی امکانات برای شما فراهم است.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل پارک حیات می‌توان به اینترنت بی سیم و رایگان در سراسر هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش بی نظیر، استخر، سونا، جکوزی، پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز، صرافی داخل هتل، مرکز تجاری درون هتل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام و غیره اشاره کرد. یکی از خدمات بسیار معروف هتل پارک حیات اسپا و ماساژ هتل است. در این هتل ماساژهای بسیار لوکس با سنگ‌های گران قیمتی مانند طلا انجام می‌شود و حس می‌کنید مثل یک ملکه یا پادشاه در کاخ خود هستید.

لازم به ذکر است که هتل پارک حیات یکی از هتل‌های زنجیره‌ای حیات است و در مرکز وین قرار دارد. همین موقعیت قرار گیری باعث می‌شود شما به جای جای این شهر دسترسی داشته باشید و بازدید از جاذبه‌های گردشگری وین برایتان راحت باشد. به علاوه می‌توانید از درون هتل بلیت خریداری کنید و به شهرهای دیگر اتریش هم به سادگی سفر داشته باشید. در این هتل می‌توانید انواع کارهای جذاب مانند نواختن موسیقی، آشپزی، شروع ورزش و تناسب اندام و انجام کارهای هنری را تجربه کنید. از آشپزی گفتیم و بهتر است بدانید بهترین سرآشپزهای وین در این هتل هستند و می‌توانید در رستوران بی نظیر هتل پارک حیات بهترین غذاهای اتریشی و بین الملل را تجربه کنید و حسابی لذت ببرید. به علاوه کافه آم هوف بهترین دسرها و نوشیدنی‌ها را برایتان مهیا می‌کند و می‌توانید جلسات دوستانه‌ای را در آن تنظیم کنید.

هتل ریتز کارلتون، از بهترین هتل‌های وین

از دیگر هتل‌های بسیار لوکس و همه چیز تمام در وین می‌توان به هتل ریتز کارلتون  (The Ritz-Carlton, Vienna) اشاره کرد. هتل ریتز کارلتون ماجرای جالبی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ساختمان این هتل یکی از ساختمان‌های قدیمی و متعلق به قرن نوزده میلادی است و اتفاق‌های زیادی را با خودش دیده است. البته قدمت هتل زیاد نیست و هنوز ده سال هم از تاریخ تاسیس هتل ریتز کارلتون نمی گذرد. هتل ریتز کارلتون یکی از آرامش بخش‌ترین هتل‌های وین شناخته شده است و می‌توانید اقامتی همراه با ریلکسیشن و آرامش از محیط اطراف را تجربه کنید. محیط اطراف هتل بسیار سرسبز و دوست داشتنی است و شما از پنجره چشم انداز بسیار جذابی را پیش رو خواهید داشت.

از جمله امکانات هتل ریتز کارلتون می‌توان به مرکز بزرگ اسپا و چشمۀ آب گرم آن اشاره کرد که یکی از بهترین‌های وین است. به علاوه اینترنت بی سیم و رایگان می‌تواند برای شما کارگشا باشد و مشکلاتتان را حل کند. شما می‌توانید حیوان خانگی خودتان را هم به این هتل ببرید و همین امر برای بسیاری از گردشگرها بسیار مهم است و یک مزیت عالی به شمار می‌رود. به علاوه مرکز تناسب اندام و همچنین استخر سر پوشیده می‌تواند برای شما محیط دلنشینی را فراهم کند. شما می‌توانید هر زمان خواستید از هتل چک اوت شوید و در زمان اقامت اینقدر امکانات برایتان فراهم می‌شود که شاید هرگز دلتان نخواهد از هتل بیرون بروید. البته این نظر بیشتر کسانی است که در هتل ریتز کارلتون اقامت داشته‌اند.

این هتل در بلوار رینگ اشتراسه قرار دارد. بلوار رینگ اشتراسه یک بلوار بسیار معروف در وین است و در این بلوار و محیط اطراف اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری وجود دارد و این بدان معنی است که شما با جاذبه‌های تاریخی تنها چند قدم فاصله دارید. هتل ریتز کارلتون صد و پنجاه و نه اتاق و چهل و سه سوئیت دارد و می توانید با خیال راحت در هر طبقه و هر جایی که دوست دارید از قبل اتاق رزرو کنید تا به محض ورود به شهر در یکی از بهترین هتل‌های وین و بهترین اتاق‌هایش اقامت داشته باشید. اگر گیاهخوار هستید می‌توانید منوی خوبی از غذاهای گیاهی در رستوران هتل پیدا کنید و اگر نه باید گفت با رفتن به استیک هاوس وین دیستریک بهترین استیک عمرتان را نوش جان خواهید کرد. به علاوه بار می لانج یک بار عالی در هتل است و انواع نوشیدنی‌ها را برایتان سرو می‌کند.

هتل ساچر وین؛ از بهترین هتل‌های وین

یکی دیگر از بهترین هتل‌های وین که در نظرسنجی‌های گردشگران جزو بهترین و لوکس‌ترین‌ها آمده است، هتل ساچر وین (Hotel Sacher Wien) است. در واقع هتل ساچر وین را می‌توان از شدت شکوه و جلالی که دارد، یک هتل افسانه‌ای دانست. همه چیز در این هتل بسیار مجلل و منحصر به فرد است. شما در بدو ورود به نگاهی به طراحی داخلی می‌توانید این را متوجه شوید. در همین تصویر بالا هم می‌بینید که استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های اشرافی همه با هدف ایجاد حس اقامت در یک محیط خاص انجام شده است. هتل ساچر وین جزو هتل‌های تقریباً قدیمی و همواره کارآمد پایتخت اتریش است که کار خود را از اواسط قرن نوزده میلادی آغاز کرده است. اقامت در این هتل یعنی زندگی در محیطی باشکوه، تجربۀ فضاهایی که گردشگران گذشته هم تجربه کرده‌اند و اخذ خدماتی باورنکردنی.

از خدمات گفتیم و بهتر است در اینجا با بخشی از خدمات ارائه شده در هتل ساچر وین آشنا شوید. هتل ساچر وین با صد و چهل و نه اتاق خدماتی مانند باشگاه ورزشی و تناسب اندام، سونای فنلاندی، اتاق بخار نمک با حمام گاهی، اسپا و چشمۀ آب گرم مصنوعی، کلوب کودکان، اینترنت رایگان، صرافی داخل هتل، فروشگاه‌های داخل هتل، پذیرش بیست و چهار ساعته، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، خودپرداز داخل هتل، خشکشویی و اتوشویی و غیره یاد کرد. به علاوه در این هتل یک گالری عکس بسیار جذاب از زمان‌های قدیم وجود دارد و افراد می‌توانند از این موزۀ داخل هتل دیدن کنند و لذت ببرند. در این گالری عکس می‌توانید تصاویر حضور افراد مشهور در این هتل را ببینید و به خودتان ببالید که شما هم در همان جا ایستاده‌اید.

هتل ساچر وین در راستای سالن اپرای دولتی قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد که هر زمانی دوست داشتید به سلن اپرا بروید و بدون نگرانی در کمترین زمان به اتاقتان برگردید. در واقع چشم انداز پنجره‌های هتل ساپر وین بسیر دیدنی و آرامش بخش است و این هتل در یکی از بهترین جاهای ممکن قرار گرفته است. به علاوه رستوران‌های هتل ساچر هم بسیار معروف هستند. برای مثال رستوران آنا ساچر یکی از رستوران‌های آن است که فضای قرن نوزدهمی دارد و به واقع حس می‌کنید در تاریخ سفر کرده‌اید و در قرن نوزده مشغول میل کردن بهترین غذاها هستنید. به علاوه سالنی به نام بار بلاو در هتل وجود دارد که بهترین و اصیل‌ترین نوشیدنی‌های ممکن در آن سرو می‌شود. طراحی این سالن هم بسیار دیدنی است و استفاده از رنگ یاقوت کبود به جلوۀ اشرافی آن کمک زیادی می‌کند. کافر ساچر را هم فراموش نکنید. در این کافه جایگاه ویژه‌ای برای سگ‌های خانگی وجود دارد و شما بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را دریافت خواهید کرد.

هتل پالایس کابورگ؛ از بهترین هتل‌های وین

به عنوان چهارمین مورد از معرفی بهترین هتل‌های وین به سراغ هتل معروف پالایس کابورگ  (Palais Coburg) می‌رویم. این هتل زیبا و رویایی شما را حتی با نمای بیرونی هم میخکوب خواهد کرد و به یاد هتل‌های اعیانی فیلم‌ها خواهد انداخت. طراحی داخلی هتل پالایس کابورگ بسیار خاص و منحصر به فرد است و شما را در یک چشم بر هم زدن به خودش جذب می‌کند. استفاده از رنگ‌های روشن و طراحی اشرافی این حس را به شما می‌دهد که بهترین هتل پنج ستارۀ دنیا را برای اقامت انتخاب کرده‌اید و شاید در اینجا هم دلتان نیاید از اتاق و هتل‌تان خارج شوید.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل می‌توان به  استخر، سالن ماساژ بسیار مجلل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، امکان خرید بلیت از هتل، صرافی خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز خرید داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، سونا و جکوزی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد.

هتل پالایس کابورگ را هم می‌توان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت دانست؛ چرا که از دهۀ چهل قرن نوزده میلادی تا کنون سرپا است و در تمام این مدت توانسته با بالا نگه داشتن کیفیت جزو بهترین هتل‌های شهر باقی بماند. این هتل سی و سه سوئیت بسیار مجهز دارد که با عتیقه‌های بسیار گران قیمت تزئین شده‌اند. جالب اینجاست که هر کدام از این اتاق با نام یکی از اعضای خانوادۀ سلطنتی اترشی نامگذاری شده‌اند. این هتل یک رستوران بسیار مهم و معروف به نام رستوران سیلویو نیکول دارد که جزو بهترین‌ها است و سرآشپز بسیار معروف هم دارد

هتل پالایس هانسن کمپینسکی؛ از بهترین هتل‌های وین

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های وین به شما یکی از هتل‌های زنجیره‌ای کمپینسکی به نام هتل پالایس هانس کمپینسکی  (Palais Hansen Kempinski) را معرفی می‌کنیم. اولین هتل از سری هتل های زنجیره‌ای کمپینسکی در اواخر قرن نوزده میلادی در برلین افتتاح شد و توانست در مدت موتاهی محبوبیت زیادی به دست آورد. هتل پالایس هانس هم در بلوار رینگ اشتراسه قرار دارد و به اماکن تاریخی و دیدنی شهر زیبای وین بسیار نزدیک است. این هتل بسیار باشکوه و اشرافی است و جز هتل‌های قدیمی اما لوکس شهر به شمار می‌رود.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل می‌توان به اسپا، اسختر تالاساو تراپی، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، سالن خدمات زیبایی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، فمیلی روم، امکان نگهداری از کودک، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، خودپرداز داخل هتل، خدمات خرید بلیت در هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری اختصاصی در هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، امکان سرو صبحانه در اتاق و اجارۀ ماشین اشاره کرد.

این هتل نود و هشت اتاق و پنجاه و چهار سوئیت دارد و بیشتر فضاهای هتل به سبک دهۀ بیست قرن بیستم طراحی شده‌اند. رستوران‌های هتل هم بسیار بی نظیر هستند. برای مثال رستوران دی کوشه یکی از مدرن‌ترین رستوران‌های هتل است و غذاهای ویژه‌ای ارائه می‌کند. به علاوه رستوران اردوارد هم در همین هتل است و برای کسانی که دنبال غذاهای شاهانه می گردند بهترین گزینه است. این هتل بهترین لانج‌ها و بارها را دارد و همه چیز به بهترین شکل ممکن سرو می‌شود.

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های وین پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های برلین

اخذ ویزای شینگن اتریش