هتل های آلمانهتل های اروپا

بهترین هتل‌های برلین در آلمان

با بهترین هتل‌های برلین آشنا شوید

کشور آلمان همواره در دید گردشگران کشوری جذاب و دیدنی بوده و بسیاری از گردشگران حرفه‌ای این کشور را در لیست پنج کشور برتر برای بازدید می گذارند. متاسفانه این روزها با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا در دنیا سفرهای گردشگری به مراتب کمتر شده است؛ اما باز هم شاهد این هستیم که گردشگرها در انتظار هستند که با پایان همه گیری بازدیدهای خودشان را از سر بگیرند و قطعا آلمان در فهرستشان خواهد بود. این کشور شرایط آب و هوایی بی نظیری دارد، شهرهای مهمی همچون برلین و مونیخ با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان را در اختیار دارد و مهمتر از همه سیستم خدمات رسانی به گردشگران در آلمان بی نظیر عمل می‌کند. یکی از موارد مهم در خدمات گردشگری هتل‌ها است. ما در این مطلب بهترین هتل‌های برلین را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر تصمیم به بازدید از پایتخت آلمان داشتید، با بهترین اقامتگاه‌های آن آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

کمی از برلین بدانیم

پیش از آن که به بهترین هتل‌های برلین برسیم، بهتر است کمی ذهنمان را در مورد اطلاعات کلی برلین تازه کنیم. برلین یک شهر بسیار تاریخی و پر فراز و نشیب است که در طول زمان اتفاق‌های زیادی را از سر گذرانده و همچون ققنوسی که از دل آتش و خاکستر دوباره پدیدار می‌شود، دوباره سر پا شده و قویتر از همیشه است. این شهر یادآور دیوار برلین، هولوکاست و جنگ جهانی اول است و از هر کدام از این اتفاق‌ها ردی در خودش دارد که امروزه به اماکن تاریخی و دیدنی شهر تبدیل شده‌‌اند. برلین فضایی بسیار مناسب و همه چیز تمام برای گردشگری است؛ سیستم حمل و نقل عمومی بسیار عالی، هتل‌های بسیار خوب با تنوع قیمتی، فروشگاه‌های بی نظیر، اماکن تفریحی و هیجانی، طبیعت زیبا و اماکن تاریخی منحصر به فرد. ما در ادامۀ این مطلب بهترین هتل‌های برلین و در واقع هتل‌های پنج ستارۀ شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل اینتر کنتیننتال؛ از بهترین هتل‌های برلین

یکی از بهترین هتل‌های برلین همین هتل اینتر کنتیننتال برلین (Inter-Continental Berlin Hotel) است. این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته و می‌توان اقامتی شاهانه و بی نظیر را در آن تجربه کرد. در واقع می‌توان گفت که هتل اینتر کنتیننتال برلین در منطقۀ تییِگارتن قرار گرفته و خدمات خاصی ارائه می‌کند. بگذارید پیش از هر چیزی در مورد طراحی هتل صحبت کنیم. طراحی بیرونی و در واقع نمای هتل شما را به یاد بارزترین ویژگی آلمانی‌ها یعنی سرسختی و استقامتشان می‌اندازد. نمای سفید و مرتفع که شما را میخکوب می‌کند. اما طراحی داخلی با بیرونی کاملاً متفاوت است. در محیط داخلی- همان طور که درتصویر می‌بینید- فضا بسیار گرم و دوست داشتنی است و بهره گیری از رنگ‌های گرم محیط را بسیار دنج و آرامش بخش کرده است.

شما می‌توانید در طول اقامت در هتل اینتر کنتیننتال برلین از خدمات بسیار خوب و لذت بخشی همچون اینترنت رایگان، تهویۀ مطبوع، اسپا و آب گرم، اسخر، سونا و جکوزی، باشگاه و مرکز تناسب اندام، کتابخانه، امکان کرایۀ دوچرخه و خودرو، صندوق امانات، سرویس روم، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه خودپرداز داخل هتل، مرکز تجاری اختصاصی درون هتل، مرکز ماساژ و ریلکسیشن، بار، امکان سرو صبحانه در اتاق، خدمات خرید بلیت هوایی در هتل، فمیلی روم، امکانات ویژۀ افراد کم توان، تهویۀ مطبوع، اینترنت رایگان وغیره بهره مند شوید. وقتی می گوییم و غیره به واقع خدمات بی نظیر و متعدد دیگری هم هست که در اینجا نمی گنجد و فقط باید خودتان از نزدیک شاهدش باشید.

در واقع هتل اینتر کنتیننتال برلین آرامش را به شما هدیه می‌کند. شما می‌توانید در اتاقتان دستگاه چای ساز و قهوه ساز داشته باشید و از مناظر شهری لذت ببرید. این هتل پانصد و پنجاه و هشت اتاق دارد و اگر در طبقات بالا اتاق رزرو کنید، چشم انداز جذابی از شهر خواهید داشت. به علاوه رستوران‌های هتل بسیار بی نقص و با کیفیت هستند. در واقع این هتل چندین رستوران دارد که از جملۀ آن می‌توان به رستوران هوگوز در طبقۀ چهارم اشاره کرد؛ رستورانی که چشم انداز جذابی دارد و بهترین غذاها را طبخ می‌کند. دسترسی شما به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر از این هتل بسیار آسان است و می‌توانید اقامت خوب و بی دردسری را تجربه کنید.

هتل بریستول؛ از بهترین هتل‌های برلین

هتل بریستول یا همان هتل کمپینسکی (Hotel Bristol Berlin) را می‌توان یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر دانست. این هتل در منطقۀ مرکزی برلین قرار گرفته و شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ چرا که هم دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری برلین راحت و زیاد است، هم در یک هتل بی نظیر اقامت کرده‌اید و هم چشم انداز شما بسیار دوست داشتنی و رویایی است. فضای ورودی هتل بسیار زیبا و مدرن است و این اولین چیزی است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

از جمله امکانات هتل بریستول می‌توان به استخر، اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، امکان خرید بلیت از هتل، صرافی خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز خرید داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، امکان کرایۀ دوچرخه، سونا و جکوزی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و غیره اشاره کرد. اتاق‌های هتل بریستول تراس دارند که برای لذت بردن از چشم انداز شهری بسیار مطلوب است. به علاوه اینجا یکی از معدود هتل‌هایی است که می‌توانید حیوان خانگی‌تان را به همراه ببرید. در این هتل از کودک شما هم نگهداری می‌شود تا بتوانید به امور کاری یا شخصی خود برسید و خیالتان بابت فرزندتان راحت باشد. به علاوه کافۀ هتل بهترین دسرها و نوشیدنی‌ها را در اختیار شما می گذارد و می‌توانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید و حتی برخی قرارهای دوستانه‌تان را در آنجا ترتیب دهید

از نکات مثبت این هتل می‌توان به کارمندان بسیار مجرب آن اشاره کرد که به چند زبان زندۀ دنیا تسلط دارند و می‌توانند بهترین خدمات را به شما برسانند. رستوران‌های هتل برستول انواع غذای رژیمی، غذاهای بین المللی و غذاهای محلی را برای شما سرو می‌کنند و تنوع غذایی به حدی است که می‌توانید با خیال راحت غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. فاصلۀ هتل با جاذبه‌های گردشگری شهر به دلیل لوکیشن و موقعیت قرارگیری‌اش بسیار معقول است و حتی می‌توانید با پیاده روی به چندتایی از آنها برسید. این هتل پنج ستاره سیصد و یک اتاق دارد و در این اتاق‌ها شما بهترین خدمات ممکن را دریافت می‌کنید. فضای اتاق‌ها بسیار دنج و خودمانی است و حس می‌کنید در خانۀ خودتان هستید.

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد؛ از بهترین هتل‌های برلین

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد  (Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade)یکی از بهترین هتل‌های برلین و در واقع یکی از هتل‌های پنج ستارۀ شهر است که با سیصد و نود و چهار اتاق آماده است تا بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه کنید. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر که همان لوتزاوفر باشد قرار دارد و همین قرار گیری باعث می‌شود دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید و اماکن گردشگری شهر داشته باشید. فضای داخلی هتل بسیار لوکس و مدرن است و از سبک مدرن برای معماری داخلی استفاده شده است.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد می‌توان به فضای تفریحی استخر، سونا و جکوزی آن اشاره کرد که برای رفع خستگی روزانه و آرامش مسافر بسیار مناسب است. به علاوه در این هتل مثل دو هتل قبلی امکانات و تجهیزات خاصی برای کم توان‌ها و معلولان حرکتی ترتیب داده شده تا این افراد هم بتوانند کمال لذت را از سفرشان ببرند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به باشگاه ورزشی و تناسب اندام، روم سرویس، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودک، بار و کافه، فمیلی روم، دستگاه پوز، مرکز تجاری خصوصی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و غیره اشاره کرد. این هتل همچنین اسپا هم دارد و مرکز ماساژ آن بسیار معروف است.

از جمله نکات بارز هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد می‌توان به شیشه‌های بزرگ اتاق‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود بهترین دید ممکن را از محیط اطراف داشته باشید. به علاوه رستوران و کافۀ هتل بهترین کیفیت ممکن را با بهترین مواد اولیه به شما ارائه می‌دهند و از این حیث می‌توانید با خیال راحت هر کجای شهر که هستید، برای وعده‌های غذایی خود به هتل برگردید. در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد و می‌توانید آرامش مطلق را تجربه کنید.

هتل استیگن برگر؛ از بهترین هتل‌ها برلین

اگر دنبال یک هتل مجلل و لوکس می گردید که تمام امکانات را برای شما فراهم کند، موقعیت بسیار خوبی در شهر زیبای برلین داشته باشد، کاکنان بسیار مجربی داشته باشد که به چندین زبان زندۀ دنیا مکالمه کنند، دیزاین و طراحی بسیار خوبی داشته باشد و در یک کلام همه چیز تمام باشد، باید به سراغ هتل استیگن برگر برلین  (Steigenberger Hotel Berlin) بروید. این هتل پنج ستاره و بسیار رویایی تمام آنچه در ذهنتان هست را برایتان محقق می‌کنند. در طراحی داخلی این هتل تلفیقی از سبک سنتی آلمانی و سبک مدرن خواهید دید و همه چیز اصولی انجام شده است. این هتل بر طبق اهداف حمایت از محیط زیست ساخته و مدیریت می‌شود و از این حیث یکی از هتل‌های خاص در برلین است.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل استیگن برگر برلین می‌توان به سالن خدمات زیبایی، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، امکان کرایۀ دوچرخه، برگزاری کلاس‌های یوگا، مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی، فمیلی روم، زمین تنیس، امکان نگهداری از کودک، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان، خودپرداز داخل هتل، خدمات خرید بلیت در هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری اختصاصی در هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، امکان سرو صبحانه در اتاق و غیره اشاره کرد.

این هتل با سیصد و نود و هشت اتاق امکانات بی نظیری به شما ارائه می‌کند. در رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی برلین سرو می‌شود و جزو بهترین رستوران‌های شهر شمرده می‌شود. هتل استیگن برگر برلین به مراکز و اماکن گردشگری برلین مانند باغ وحش برلین، موزۀ تاریخ طبیعی، ایستگاه زیر زمینی، ایستگاه مرکزی و چند فرودگاه شهر نزدیک است و امکان تردد آسان به آنها فراهم است.

هتل وستین گرند برلین؛ از بهترین هتل‌های شهر

به عنوان آخر مورد از معرفی بهترین هتل‌های برلین هتل وستین گرند برلین  (The Westin Grand Berlin) را به شما معرفی می‌کنیم. فضای این هتل پنج ستاره بسیار بزرگ و دیدنی است و ساختمان آن همان طور که در تصویر می‌بینید بسیار جذاب و دیدنی است. این هتل هم در یکی از بهترین منطاق برلین یعنی منطقۀ میته قرار گرفته است و دسترسی راحتی به بسیاری از اماکن گردشگری شهر دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. هتل وستین گرند برلین هم یکی از آن هتل‌هایی است که پنجره‌های بسیار بزرگی دارد و امکان داشتن یک چشم انداز بی نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند. به علاوه اگر در طبقات بالا اتاق بگیرید که دیگر این چشم انداز مخصوصاً شبها رویایی خواهد شد.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و مرکز تناسب اندام، امکان کرایۀ دوچرخه و خودرو، صندوق امانات، سرویس روم، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه خودپرداز داخل هتل، مرکز تجاری اختصاصی درون هتل، اسپا و چشمۀ آب گرم مصنوعی، مرکز ماساژ و ریلکسیشن، بار، امکان سرو صبحانه در اتاق، خدمات خرید بلیت هوایی در هتل، فمیلی روم، امکانات ویژۀ افراد کم توان، تهویۀ مطبوع، اینترنت رایگان، باغ، و غیره اشاره کرد. طراحی داخلی هتل بی نظیر است و از رنگ‌های گرم برای آرامش بخشیدن استفاده شده است. به علاوه خدمات نگهداری از کودک هم در این هتل وجود دارد.

این هتل بهترین رستوران‌ها و کافه را دارد و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌کند. انواع غذاهای بین المللی و آلمانی و آسیایی در رستوران هتل وستین گرند برلین سرو می‌شود و تنوع غذایی فوق العاده‌ای دارید. در این هتل اتاق‌های مخصوص جلسات و کنفرانس وجود دارد و فضایی بسیار عالی برای جلسات کاری‌تان در هتل خودتان فراهم است. این هتل به طور کلی چهارصد اتاق دارد و تمامی این اتاق‌ها محیطی دل باز و آرامش بخش دارند. این هتل به امکان گردشگری مانند موزۀ تاریخ طبیعی، ایستگاه مرکزی برلین، ایستگاه زیر زمینی، دروازۀ براندن بورگ و فرودگاه برلین نزدیک است و می‌توانید با آرامش خاطر سفر خوشی را تجربه کنید.

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های برلین پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت هم می‌توانید حلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

راهنمای تحصیل در آلمان

اخذ ویزای شینگن آلمان

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های لندن در انگلیس
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن