مجله گردشگری نیلی گشت

بهترین هتل‌های آتن در یونان

با بهترین هتل‌های آتن آشنا شوید

کشور یونان یکی از کشورهای اروپایی و نزدیکترین کشور اروپایی به ایران است و از این حیث مسافران زیادی از کشور ما دارد. یونان یکی از کشورهای متمدن و کهن در دنیا است و ادبیات و فلسفه‌اش تا سال‌های سال تغییرات شگرفی در تحولات دنیا ایجاد کرد. امروزه هم شهر آتن به عنوان پایتخت یونان و یکی از زیباترین شهرهای دنیا، میزبان مسافران زیادی از ایران و دیگر کشورهای دنیا است. البته با شیوع ویروس کرونا در جهان مسافرت‌ها به حداقل رسیده و ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم تا درمان این بیماری به سفرهای پر خطر نروید. اما می‌توانید برای دوران بعد از کرونا برنامه ریزی کنید تا در بهترین کشورها و هتل‌ها سفرهای بی نظیری داشته باشید. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های آتن در یونان خواهیم پرداخت تا با اماکن اقامتی یونان آشنا شوید و سفری دلپذیر به این کشور داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

کمی از یونان بدانیم

یونان کشوری کهن و بی نظیر در جنوب اروپا است و همواره در رشته‌هایی مانند ادبیات و فلسفه کتاب‌ها و عقاید یونانی حرف اول را می‌زند. برای سفر به این کشور می‌توانید خودتان را آماده کنید تا با اماکن تاریخی بسیار منحصر به فرد و همچین نایت لایف‌های بی نظیری رو به رو شوید. کشور یونان با کشورهایی مانند آلبانی، مقدونیه، بلغارستان و ترکیه هم مرز است و می‌توانید در سفر به یونان از کشورهای هم مرزش هم دیدن کنید. البته این در صورتی است که ویزای شما این اجازه را به شما بدهد و یا با تورهایی به سفر بروید که از چند کشور بازدید دارند.

آتن؛ پایتخت یونان

از آتن توقع شهری سرسبز و خوش آب و هوا را نداشته باشید. آتن شهر شلوغی است، فضای سبز نسبتاً کمی دارد و ترافیک در آن زیاد است. اما از سوی دیگر جاهای مختلف تفریحی و گردشگری زیادی هم دارد و اگر با شلوغی مشکلی نداشته باشید، از آتن لذت زیادی خواهید برد. این شهر در اکثر ماه‌های سال آب و هوای گرمی دارد. اما در پاییز کمی آب و هوا بهتر است. بنابراین اگر میخواهید روزهای گرم و شبهای خنکی داشته باشید، می‌توانید در ماه اکتبر به این شهر سفر کنید. مردم یونان به اصلت خودشان افتخار میکنند. واحد پول این کشور یورو است و دیگر شهرهای مهم این کشور عبارتند از هراکلیون، پاتراس و سالونیک. ما در ادامه بهترین هتل‌های آتن در یونان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل نووتل؛ از بهترین هتل‌های آتن

یکی از هتل‌های معروف و پر رفت و آمد پایتخت یونان هتل نووتل آتن (Novotel Athens) می‌باشد. این هتل چهار ستاره و بی نظیر دسترسی بسیار خوبی به متروی شهری دارد، نمای بیرونی‌اش کاملاً با حال و هوای شهری آتن همخوانی دارد، فضای داخلی آن بسیار مدرن است و شما می‌توانید در محیطی بی نظیر با ترکیب رنگی عالی و خدمات فراموش نشدنی اقامت داشته باشید. فرقی ندارد تنهایی سفر می‌کنید، با دوستانتان هستید یا همراه خانواده به آتن می‌روید، این هتل تمامی امکانات را برای شما فراهم کرده و به تمام نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

امکانات هتل نووتل

از امکانات و خدماتی که در هتل نووتل آتن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آتن دریافت می‌کنید، می‌توان به سرویس بیست و چهار ساعته در اتاق‌ها، پذیرش بیست و چهار ساعتۀ مسافر، کافی شاپ بی نظیر، خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودک، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و پر سرعت در لابی و اتاق‌ها، امکان تهیۀ بلیت هوایی، استخری بی نظیر با چشم اندازی عالی، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، حمام‌های بی نظیر با کلیۀ امکانات، تورهای گردشگری در سطح شهر، امکان کرایۀ ماشین و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

به علاوه…

خدمات اتاق‌های بسیار کامل هستند، ترکیب رنگی استفاده شده در این هتل کم نظیر است و کیفیت غذای رستورانش مثال زدنی است. شما می‌توانید انواع غذاهای بین المللی، یونانی، رژیمی و دریایی را میل کنید و از کیفیت مواد اولیه هم مطمئن باشید.

این هتل صد و نود و شش اتاق دارد و بهتر است از قبل سفر اتاقتان را رزرو کنید تا بدون دردسر وارد اتاقتان شوید. تراس‌های طبقات بالایی بی نظیر است، هتل امکانات خوبی برای افراد کم توان جسمی فراهم می‌کند، شما امکان به همراه بردن حیوان خانگی‌تان را خواهید داشت و کارمندان هتل به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، یونانی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی صحبت می‌کنند. این هتل فاصلۀ بسیار کمی با جاذبه‌های گردشگری پایتخت یونان مانند آکروپولیس، آنافایوتیکا، تئاتر ملی یونان، موزۀ ملی باستان شناسی آتن و میدان اومونیا دارد.

هتل هردیون؛ از بهترین هتل‌های پایتخت یونان

از دیگر هتل‌های بسیار لوکس و پر طرفدار در آتن می‌توان به هتل هرودیون (Herodion Hotel) اشاره کرد. این هتل جذاب نما و طراحی داخلی بسیار زیبا و شیکی دارد و در خور کسانی است که دنبال کلی امکانات و تفریح داخل هستند و گاهی حتی دلشان نمی‌خواهد از در هتل بیرون بروند.

این هتل لوکس چند روز از شما زمان می‌برد تا بتوانید با بخش‌ها و امکانات مختلف آن آشنا شوید و از تمامی آنها بهره مند شوید. از نماها و طراحی‌های داخلی زیبای این هتل می‌توان به اتاق‌های تراس دار آن اشاره کرد. به علاوه مبلمان بسیار شیک و تخت‌های بسیار راحت از دیگر بخش‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند.

امکانات هتل هردیون

از جمله مهمترین و اصلی‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پشتیبانی و خدمات پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان و پر سرعت، خدمات نگهداری از کودک، سرویس خشکشویی و اتوشویی، روم سرویس، سالن برگزاری جلسات، سالن خدمات اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، امکانات بی نظیر برای افراد معلول و کم توان، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، رستوران و بار بی نظیر با منوی متنوع، اتاق نگهداری از چمدان، امکان به همراه داشتن جیوانات خانگی، مرکز تجاری، اتاق‌های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، صرافی اختصاصی در هتل و سیستم تهویۀ هوای مطبوع اشاره کرد. چشم انداز اتاق‌ها هم بی نظیر است و شرایطی عالی را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین…

بخشی از رستوران این هتل در فضای باز غذاها را سرو می‌کند و اگر مایل باشید در فضای آزاد غذا بخورید و لذت ببرید، اینجا همان جایی است که دنبالش می گردید. در یکی دیگر از رستوران‌های هتل سقفی شیشه‌ای را بالای سر دارید و استفاده از تنۀ درخت و دکوراسیون چوبی شما را محسور می‌کند. از جمله امکان گردشگری که به شما در این هتل نود اتاقه نزدیک هستند می‌توان به تئاتر اودئون هردوس آتیکوس، پارتئون، تپۀ فیلوپاسوس، موزۀ بناکی، منطقۀ دیدنی کولوناکی، موزۀ آکروپولیس و منطقۀ آنافایوتیکا اشاره کرد.

هتل پرزیدنت؛ از بهترین هتل‌های آتن

هتل پرزیدنت (President Hotel) از جمله هتل‌هایی است که با قرارگیری در مرکز شهر آتن به تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک است و همین باعث می‌شود مسافران زیادی را به خودش جذب کند. نمای بسیار جذاب و ساختمان غول پیکر این هتل یکی از دلایلی است که زیبایی و ابهت خاصی به آن داده است. اتاق‌های این هتل دکوراسیون مدرنی دارند و تمامی امکانات لازم را فراهم می‌کنند. شما در این اتاق‌ها حس می‌کنید در خانۀ خودتان هستید و به جزئیات زیادی مانند آباژور کنار تخت و یا میز آرایشی توجه شده است. جالب اینجاست که وسایل آرایشی و بهداشتی در این هتل رایگان است.

امکانات هتل پرزیدنت

از جمله امکانات و خدماتی که در این هتل دریافت خواهید کرد می‌توان به گاو صندوق در اتاق‌ها، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، امکان اجارۀ دوچرخه، اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل و اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش بیست و چهار ساعته، سونا و جکوزی، استخر در پنت هاوس با چشم انداز بی نظیر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، خودپرداز داخل هتل، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ملحفه‌های ضد باکتری و ضد آلرژی، دیوارهای عایق صدا، و دیگر موارد اشاره کرد.

در ضمن…

این هتل پانصد و شانزده اتاق دارد که استرس شما را برای پر بودن اتاق‌ها بسیار کم می‌کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و تنوع اینقدر زیاد است که دوست دارید از همه چیز کمی میل کنید. رستوران‌های هتل تنوع غذایی بی نظیری دارند. برای مثال رستوران اصلی هتل رو به باغ است و منظرۀ دل انگیز باغ باعث باز شدن اشتهای شما می‌شود.

در این هتل بهترین و خوش طعم‌ترین غذاهای یونانی را با بهترین دیزاین‌ها نوش جان خواهید کرد. به علاوه می‌توانید برای هر چه بیشتر بهره بردن از چشم انداز، به رستوران پنت هاوس بروید یا در کافۀ این بخش از هتل بهترین نوشیدنی‌ها را بگیرید و از دیدن منظره کیف کنید. این هتل به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آتن مانند موزۀ بناکی، منطقۀ کولوناکی و آکروپولیس دسترسی سریع و آسان دارد.

هتل آتن گیت؛ از بهترین هتل‌های آتن

هتل دروازۀ آتن یا همان آتن گیت (The Athens Gate Hotel) چهارمین هتلی است که در بخش بهترین هتل‌های آتن در یونان به شما معرفی می‌کنیم. نمایی از این هتل در بالای همین مطلب قرار داده شده است. با دیدن این تصویر کاملاً متوجه می‌شوید که با اقامت در هتل آتن گیت تا چه میزان به جاذبه‌های تاریخی این شهر نزدیک هستید. یعنی حتی با پیاده روی هم می‌توانید برای بازدید به این جاذبه‌ها برسید. دکوراسیون اتاق‌ها هم بسیار مدرن و شیک هستند و حس می‌کنید در فضایی کاملاً به روز و تمام و کمال اقامت دارید. به علاوه داشتن تصاویری زیبا از جاذبه‌های تاریخی یونان در اتاق‌ها شما را به وجد می‌آورد. این هتل چهار ستاره نود و نه اتاق دارد و بهترین امکانات را به شما ارائه می‌کند.

از امکانات بیشتر بدانیم

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل آتن گیت ما گاو صندوق در اتاق‌ها، تلویزیون ماهواره‌ای برای دسترسی به کانال‌های تمام دنیا، مینی بار رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی و رایگان، کتابخانه، اینترنت رایگان در سر تا سر فضای هتل و اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش یست و چهار ساعته، اسنک بار، سونا و جکوزی، استخر، روم سرویس، اتاق خانواده، سالن آرایشی خانم‌ها و آقایان، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار عالی، خودپرداز داخل هتل، امکان به همراه آوردن حیوان خانگی، سرویس فکس و کپی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاقی برای استعمال سیگار و امکانات مخصوص افراد کم توان حرکتی، تراس و باغ شگفت انگیز، سوئیت ماه عسل و کارکنانی را نام می‌بریم که به چند زبان زندۀ دنیا تسلط کامل دارند.

همچنین…

صبحانه‌های هتل ترکیب بی نظیری از انواع مختلف نان و مربا است و در تراس‌های بسیار جذاب و چشمگیر سرو می‌شود. رستوران‌های این هتل پنجره‌های قدی دارند تا شما هر چه بیشتر بتوانید از مناظر بیرونی لذت ببرید و اشتهایتان باز شود. شما در این هتل انواع غذاهای یونانی، مدیترانه‌ای و بین المللی را خواهید چشید. به علاوه این هتل به جاهای دیدنی مختلفی مانند معبد زئوس، تئاتر اودئون هردوس آتیکوس، پارتئون، تپۀ فیلوپاسوس، موزۀ بناکی، منطقۀ کولوناکی، موزۀ آکروپولیس و منطقۀ آنافایوتیکا نزدیک است.

هتل ملیا آتن؛ از بهترین هتل‌های یونان

به عنوان آخرین مورد از معرفی هتل‌های آتن در یونان، به شما هتل ملیا را معرفی می‌کنیم که با توجه به امکاناتی که دارد، طراحی داخلی و دکوراسیون فکر شده و برنامه ریزی شده و نیز موقعیت قرار گیری بهترین دوران سفر را برای شما رقم می‌زند و یاعث می‌شود بدون دل نگرانی در مورد مسائل مختلف سفر، فقط خوش بگذرانید و خاطرات خوشی را برای خودتان ثبت کنید.

استفاده از رنگ‌های مختلف و روشن در کنار نقاشی‌های بی نظیر هنرمندان معاصر یونان به شما حس خاصی می‌دهد. به علاوه پنجرۀ اتاق‌ها قدی هستند و همین باعث می‌شود دید بسیار خوبی به فضای بیرونی داشته باشید. این هتل صد و سی و شش اتاقه با داشتن کارمندان بسیار مجرب که به زبان‌های مختلفی مسلط هستند، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند.

خدمات هتل ملیا چیست؟

در مورد امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ملیا باید گفت که حتماً خودتان باید تجربه کنید تا متوجه تنوع و کیفیت آنها بشوید. اما در کل برای معرفی مهمترین و اصلی‌ترین خدمات می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: صندوق امانات، خشکشویی، فروشگاه اختصاصی درون هتل، سالن جلسات، ترانسفر فرودگاهی، اتاقی مخصوص استعمال سیگار، دستگاه خودپرداز داخل هتل، خدمات تهیۀ بلیت داخلی و خارجی، سرویس فکس و کپی، اتاق‌های ویژه و پذیرش بیست و چهار ساعته. از سوی دیگر هتل ملیا امکاناتی نظیر اتاق بازی برای کودکان، تورهای گردشگری در سطح شهر، امکان کرایۀ ماشین، سیستم تهویۀ هوشمند، حمام‌هایی با دیواره‌های مرمر، مرکز اسپا، کتابخانه، سوئیت ماه عسل و دیگر موارد را به شما ارائه می‌کند.

در ادامه…

در ادامه در مورد رستوران‌ها و کافه‌های این هتل به شما اطلاعاتی خواهیم داد. این هتل یکی از متنوع‌ترین منوها را در سراسر آتن ارائه می‌کند و شما در هر رژیم غذایی که باشید، تنوع چشمگیری در نوع غذای مورد نظرتان پیدا خواهید کرد. به علاوه اینکه یکی از رستوران‌های هتل در طبقۀ نهم واقه شده و چشم انداز بدیع و بی نظیری از شهر آتن را پیش روی شما خواهد آورد که خصوصاً شب‌ها جلوۀ بسیار جذابی دارد.

کافه‌های هتل هم بی نظیر هستند و تنوع نوشیدنی‌ و دسر فوق العاده‌ای دارند. در بالاترین طبقه نیز استخر روبازی قرار گرفته و بهترین شرایط شنا را برای شما فراهم می‌کند. شما در این هتل به برخی جاذبه‌های گردشگری مانند آکروپولیس، منطقۀ آناقایوتیکا، موزۀ بناکی و منطقۀ کولوناکی نزدیک هستید.

مطلب آخر

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های آتن در یونان پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

راهنمای اخذ ویزای یونان

بهترین هتل‌های کیف در اوکراین

بهترین هتل‌های لندن در انگلستان