مجله گردشگری نیلی گشت

بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا

با بهترین هتل‌های شهر مادرید آشنا شوید

مادرید یکی از شهرهای توریستی و دیدنی در دنیا است و پیش از شروع پاندمی ویروس کووید 19 سالانه میلیون‌ها نفر به اسپانیا می‌رفتند و از این شهر همه چیز تمام دیدن می‌کردند. امروزه با شیوع و همه گیری ویروس کرونا سفرها به همه جای دنیا کمتر شده و مردم ترجیح می‌دهند در خانه‌های خود زنده بمانند تا در سفر دچار بیماری شوند. با این حال دو چیز کتمان ناپذیر است؛ نخست اینکه این همه گیری هم روزی تمام می‌شود و اگر به هر دلیلی قصد سفر به مادرید را دارید، بهتر است مقدمات آن را فراهم کنید و دوم اینکه حتی در همین شرایط هم هستند افرادی که به دلایل کاری، تحصیلی، درمانی و غیره مجبور به سفر هستند و باید از شرایط مناسب سفر آگاه باشند. یکی از این شرایط محل اقامت است. ما در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های مادرید می‌پردازیم که اگر به این شهر سفر کردید با هتل‌های بی نظیر آن برای اقامت و برگزاری جلسات آشنا باشید. پس همراه ما باشید.

کمی از مادرید بدانیم

شهر مادرید را می‌توان بی شک یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای اسپانیا دانست. این شهر پایتخت کشور اسپانیا هم هست و همین موضوع باعث می‌شود اوجه بیشتری معطوف آن باشد. مادرید یک شهر تمام پیشرفته با امکانات بی نظیر شهری و خدمات منحصر به فرد برای مسافران است و با وجود مسافران میلیلونی سالانه، توانسته با ارائۀ امکانات زندگی را برای مردم این شهر و سفر را برای گردشگرها آرام و دلنشین کند. مردم مادرید دوست دار آشنایی با افراد جدید هستند، بسیار مهمان نواز هستند و هر کمکی از دستشان بر بیاید برای گردشگرها و تازه واردها انجام می‌دهند. در مادرید می‌توانید با مردمان بسیار خوبی آشنا شوید، غذاهای جدید و بی نظیر میل کنید، تفریحات فوق العاده‌ای داشته باشید و از اماکن طبیعی و تاریخی باشکوهی دیدن کنید. پس به مادرید خوش آمدید!

هتل یورو استارز مادرید تاور؛ از بهترین هتل‌های مادرید

بی شک می‌توان هتل یورو استارز مادرید تاور (Eurostars Madrid Tower) را یکی از بهترین هتل‌های مادرید دانست. این هتل با شکوه و پنج ستاره یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی خواهد بود که در تمام طول عمرتان دیده‌اید و بی شک این موضوع را با طراحی داخلی و در بدو ورود متوجه خواهید شد. هتل یورو استارز یک برج بسیار بزرگ و مجلل با طراحی بسیار مدرن است و همه چیز در دسترس شما قرار خواهد داشت. به علاوه قرارگیری آن در مرکز شهر باعث می‌شود به همه جا بهترین دسترسی ممکن را داشته باشید.

هتل یورو استارز جز محل قرارگیری و طراحی داخلی دارای امکانات دیگری هم هست که باعث می‌شود در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد. از جمله امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به مرکز اسپا با یک تیم حرفه‌ای برای ماساژ دادن و ریلکسیشن، پارکنیگ مناسب، مرکز تجاری اختصاصی در هتل، اینترنت پر سرعت، مرکز تناسب اندام و بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، امکانات بی نظیر برای افراد معلول و کم توان، پذیرش شبانه روزی، رستوران و بار بی نظیر با منوی متنوع، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی اختصاصی در هتل، مرکز نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم تهویۀ هوای مطبوع، امکان اجارۀ ماشین و موارد بسیار دیگری اشاره کرد که در این مطلب نمی گنجد.

هتل یورو استارز در سی طبقه و با چهارصد و هفتاد و سه اتاق می‌تواند به مکانی فوق العاده برای اقامت شما تبدیل شود. این هتل اتاق‌هایی تمام مبله و فول امکانات دارد و می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. چشم انداز اتاق‌ها به شهر بی نظیر است و می‌توانید اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. به علاوه اینکه رستوران هتل در آخرین طبقه و بالاترین بخش قرار دارد و علاوه بر چشم اندازی بی نظیر و رویایی بهترین غذاها را در متنوع‌ترین حالت به شما ارائه می‌کند. بنابراین اگر گیاهخوار هستید، اگر رژیم خاصی دارید یا دنبال غذاهای خاص هستید، رستوران هتل نیاز شما را برآورده می‌کند. از این هتل می‌توانید به معروفترین استادیوم‌های شهر مانند استادیوم سانتیاگو هم به راحتی دسترسی داشته باشید و مطمئن باشید که در منطقه‌ای از شهر اقامت دارید که بسیار امن و در عین حال بسیار پویا و فعال است.

هتل ریتز مادرید؛ از بهترین هتل‌های شهر

از دیگر هتل‌ها که می‌توان آن را در زمرۀ بهترین هتل‌های مادرید دانست به هتل ریتز مادرید (Hotel Ritz Madrid) اشاره می‌کنیم. کسانی که می‌خواهند با اقامت در یک هتل حس کنند در کاخ سلطنتی خود اقامت دارند و حس یک ملکه یا پادشاه را داشته باشند، می‌توانند بدون معطلی اتاقشان را در هتل ریتز مادرید رزرو کنند. این هتل طراحی داخلی بی نظیری دارد که در عین مدرن بودن بسیار هم شاهانه و مجلل است و همین باعث می‌شود تاثیر خیلی خوبی روی مسافران بگذارند. بسیاری از افراد که از پس هزینه‌های این هتل پنج ستاره بر نمی‌آیند ترجیح می‌دهند جلسات مهم کاری‌شان را لااقل در هتل ریتز داشته باشند تا بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ریتز مادرید می‌توان به اینترنت پر سرعت و رایگان در سراسر هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش کم نظیر، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات، امکان خرید بلیت هوایی از هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجارۀ ماشین برای سفرهای درون شهری، دستگاه خودپرداز داخل هتل، صرافی داخل هتل، مرکز تجاری داخل هتل، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، اتاق نگهداری از کودک، ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان و خدمات بسیار عالی برای افراد کم توان جسمی اشاره کرد.

فضای رستوران هتل بسیار شیک و مجلل است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و اسپانیایی را خواهید چشید و از کیفیت و دیزاین غذاها لذت زیادی خواهید برد. هتل ریتز مادرید در فاصلۀ بسیار نزدیک به پلازا مایور قرار دارد و فاصلۀ آن تا موزه‌ها و پارک‌ها و اماکن فرهنگی مادرید بسیار کم است. این هتل پنج ستاره دارای صد و شصت و پنج اتاق بینظیر و منحصر به فرد است و شما می‌توانید با رزرو اتاق در این هتل از هر دل نگرانی‌ای نسبت به محل اقامتتان در اسپانیا رها باشید.

هتل اوربن؛ از بهترین هتل‌های مادرید

از دیگر هتل‌های اسپانیا که در لیست بهترین‌ها قرار دارد و بیش از نود و پنج درصد رضایت کامل مشتریان را جلب نموده است می‌توان به هتل اوربن (Hotel Urban) اشاره کرد. این هتل بسیار لوکس و پنج ستاره خودش شبیه یک مکان مجلل تفریحی است و اینقدر همه چیز باشکوه و تمام و کمال است که یکی از مشکلات مسافران این شده است که دلشان نمی‌خواهد از فضای هتل خارج شوند! این در حالی است که تمام امکانات رفاهی در هتل اوربن برای مسافران فراهم شده است و از بار و رستوران گرفته تا تفریحات آبی و باشگاه ورزشی، دیگر چیزی نمانده که برای تفریح بخواهند و در دسترس‌شان نباشد.

از جملۀ این خدمات رفاهی می‌توان به اتاق‌هایی با وسایل بسیار شیک و گران قیمت، مجسمه‌های بزرگ و باشکوه، اینترنت پر سرعت، فضای مطبوع و تهویۀ هوای عالی، خدمات سرو صبحانه در اتاق، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، سولاریوم، استخر، سونا و چکوزی، اتاق نگهداری از چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، روم سرویس، مرکز تجاری مخصوص هتل، صرافی و خودپرداز مخصوص هتل، امکان تهیۀ بلیت درون هتل، امکان کرایۀ ماشین، ماساژ و اسپای خاص و حرفه‌ای، چشم انداز عالی از اتاق‌ها و غیره اشاره کرد.

تنوع منوی صبحانه در این هتل مثال زدنی است و تنوع غذایی برای افراد مختلف با رژیم‌های غذای مختلف این امکان را به وجود آورده است تا همۀ مسافران با سلایق متفاوت از نوش جان کردن غذا در این هتل کمال لذت را ببرند. این هتل به میدان اصلی پوترا دل سول بسیار نزدیک است و همین باعث می‌شود بتوانید در کمترین زمان ممکن به جاذبه‌های گردشگری مادرید دسترسی داشته باشید. این هتل نود و شش اتاق دارد و بهترین خدمات را به افراد ارائه می‌کند. اگر به هتل اوربن رفتید حتماً به بار هتل هم سر بزنید و از نوشیدنی‌های خاص و خوش طعم آن بهره مند شوید.

هتل یورو استارز سوئیتز میراسیرا؛ از بهترین هتل‌های مادرید

یکی از بهترین هتل‌های مادرید با بیشترین میزان ارائۀ خدمات هتل یورو استارز سوئیتز میراسیرا  (Eurostars Suites Mirasierra) است. این هتل طراحی معماری بسیار خاص و لذت بخشی دارد و می‌توانید در طراحی همراه با فضاهای سرسبز و چوبی حس کنید در دل طبیعت هستید و آرامش بی نظیری را تجربه کنید. این هتل در عین آرامش بخش بودن بسیار مدرن و لوکس است و هر آنچه نیاز داشته باشید را در کمترین زمان ممکن برایتان میسر می‌کند. در اتاق‌های هتل یورو استارز سوئیتزر می‌توانید مبل‌های مدرن، طراحی چوبی و کلی وسیلۀ کارآمد پیدا کنید که باعث می‌شود خیالتان از همه چیز راحت باشد و فقط از سفرتان لذت ببرید و روی برنامه‌هایتان تمرکز کنید.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، تراس بسیار زیبا و جذاب همراه با باغ، اینترنت پر سرعتدر تمام فضاهای هتل، مرکز بدنسازی و تناسب اندام، ماساژ حرفه‌ای به همراه اسپا، سونا، استخر و جکوزی، خدمات آرایشی و زیبایی برای خانم‌ها و آقایان، امکانات بی نظیر و تمام و کمال برای افراد ناتوان حرکتی، پذیرش بیست و چهار ساعته، بار و رستوران عالی و با کیفیت، امکان سرو صبحانه در اتاق، فضای نگهداری از کودک، اتاق نگهداری از چمدان، خدمات خرید بلیت در هتل، برگزاری تورهای شهری و گردشگری، صرافی داخل هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری داخل هتل، سیستم تهویۀ مطبوع، امکان کرایۀ ماشین و غیره اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هتل دو استخر روباز و سر پوشیده دارد و با صد و هشتاد و دو اتاق یکی از بهترین هتل‌های مادرید شمرده می‌شود. شما می‌توانید با کارکنانی در ایت هتل آشنا شوید که مثل دیگر هتل‌های برتر شهر به زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی و فرانسه تسلط کامل دارند و آماده هستند تا بهترین خدمات ممکن را به شما برسانند. این هتل به فرودگاه باراجاس هم نزدیک است و همین رفت و آمد شما به شهرهای دیگر اسپانیا را راحت می‌کند. به علاوه به اماکن تاریکی و فضاهایی با نایت لایف هم نزدیک است و می‌توانید حسابی از سفرتان لذت ببرید.

هتل پوئرتا امریکا؛ از بهترین هتل‌های مادرید

به عنوان آخرین مورد از معرفی بهترین هتل‌های مادرید به شما هتل پوئرتا امریکا (Hotel Puerta America) را معرفی می‌کنیم این هتل فضایی بسیار منحصر به فرد دارد که هیچ جایی نخواهید دید. این نکته را نه با ورود به اتاق و دیدن محیطی که تصویر آن را در پایین می‌بینید، که به محض ورود به هتل و دیدن لابی متوجه می‌شوید. در واقع با ورود به لابی متوجه می‌شوید که قرار نیست در فضای همیشگی هتل‌های متعارف اقامت داشته باشید و تجربه‌های جدیدی در انتظار شما است. این هتل اتاق‌هایی با طراحی داخلی بی نظیر دارد و البته طراحی همۀ اتاق‌ها شبیه هم نیست و می‌توانید با توجه به سلیقۀ خودتان اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، مرکز تجاری مخصوص در هتل، سیستم تهویۀ مطبوع در اتاق‌ها چه در فصل گرما و چه در سرما، تراسی بی نظیر و زیبا، سرویس خشکشویی و اتوشویی، روم سرویس، امکان سرو صبحانه در اتاق، پذیرش بیست و چهار ساعته، چک اوت شباه روزی، کلاب شبنه، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی داخل هتل، امکاناتی بی نظیر برای افراد کم توان حرکتی، امکان کرایۀ خودرو برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر، خدمات نگهداری از کودک، بار و رستوران بی نظیر و برگزاری تورهای گردشگری و توریستی اشاره کرد.

در این هتل با سیصد و چهل و دو اتاق می‌توانید اقامت بی نظیری داشته باشید، در رستوران‌های بی نظیر و با کیفیت آن انواع غذاها را با توجه به رژیم غذایی‌تان انتخاب کرده و نوش جان کنید، بهترین نوشیدنی‌ها را در بار هتل سفارش دهید و در نایت کلاب هتل با دوستانتان اوقات خوبی را سپری کنید، از چشم انداز ویژۀ هتل به شهر مادرید لذت ببرید، در محیط بسیار منحصر به فرد اتاق‌های هتل آرامش مطلق را تجربه کنید، از نزدیکی به اماکن گردشگری مادرید مانند استادیوم برنابو لذت ببرید، به فرودگاه آدولفو سوارز مادرید نزدیک باشید و از خدمات شاتل رایگان بهره مند شوید.

ما در این مطلب به بررسی پنج تا از بهترین هتل‌های مادرید در اسپانیا پرداختیم و خدمات و امکانات رفاهی آنها را برای شما توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات ارز در ایران هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بسیار بالا است و اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. در غیر این صورت هم می‌توانید جلسات کاری خود را در اتاق‌های جلسات یا سالن کنفرانس هتل برگزار کرده یا از خدماتی مانند رستوران و کافۀ آنها بهره مند شوید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های وین در اتریش

بهترین هتل‌های برلین در آلمان