هتل های شیراز

لوکس‌ترین هتل‌های شیراز

همراه نیلی گشت با بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز آشنا شوید

شیراز یکی از جذاب‌ترین و پر ترددترین شهرهای ایران است و گردشگران ایرانی و غیر ایرانی زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شیراز راهی این شهر می‌شوند. این شهر همه چیز تمام نمونۀ کاملی از هنر و تاریخ ایران زمین است و با داشتن محیطی بسیار شاد و فرح بخش، جاذبه‌های دیدنی، غذاها و دسرهای محلی و بسیار خوشمزه و از همه مهمتر مردمی بسیار بسیار خونگرم و مهربان به جایی تبدیل شده که گردشگران خاطرات خیلی خوبی را در آن می‌سازند. خیلی‌ها هم بعد از سفر به شیراز به فکر اقامت در این شهر می‌افتند. یکی از مهمترین مسائل در هر سفری اقامت است و خیلی بر میزان رضایت شما از سفرتان تاثیر می گذارد. وقتی خسته از بازدیدهای روزانه به محل اقامتتان می‌روید معمولاً انتظار دارید فضایی آرامش بخش پیش رویتان باشد تا با ارائۀ بهترین خدمات استراحت خوبی برای برایتان فراهم کند، خدمات تفریحی مناسبی به شما ارائه کند و با غذاهای بسیار خوب و با کیفیتش از شما پذیرایی نمایید. وقتی بحث از بهترین هتل‌ها به میان می‌آید می‌توانید مطمئن باشید که تمامی این موارد برای شما قابل انجام است. البته هتل‌های خوب و لوکس هزینۀ بالایی هم دارند و باید بخش قابل توجهی از بودجۀ سفرتان را برای اقامتتان اختصاص دهید. البته با توجه به خدماتی که می گیرید واقعاً ارزشش را دارد. ما در این مطلب بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز را در سه دسته بندی پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همرا باشید.

هتل‌های پنج ستارۀ شیراز :

هتل هما، از بهترین هتل‌های شیراز

هتل هما را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شیراز دانست. یکی از بزرگترین مزیت‌های هتل هما محل قرارگیری آن و دسترسی آسان به بهترین مناطق شیراز و جاذبه‌های گردشگری این شهر است و باعث می‌شود دیگر دغدغۀ تردد در شهر را نداشته باشید. این هتل جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شود و با این بعد از گذشت این همه سال از زمان تاسیس توانسته همچنان کیفیتش را حفظ کند و در لیست بهترین‌ها باشد. هتل هما خدمات مختلفی را به مهمانان و مسافرانش ارائه می‌دهد. برای مثال این هتل فروشگاهی دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی شهر شیراز از آن استفاده کنید. اگر کار اداری یا کامپیوتری دارید می‌توانید از کافی نت داخل هتل استفاده نمایید. می‌توانید اتاق مهمانی هتل را رزرو کنید و اواقات خوشی را با خانواده یا دوستان سپری کنید و با استفاده از استخر هتل حسابی خوش بگذرانید. گفتنی است که این هتل رمپی مخصوص تردد افرادی دارد که از ویلچر استفاده می‌کنند. برای رفتن به هتل همای شیراز به خیابان مشکین فام و کنار پارک آزادی این شهر بروید.

هتل بزرگ، از بهترین هتل‌های شیراز

از دیگر هتل‌های شیراز که پنج ستاره است و جزو معروف‌ترین‌های این شهر محسوب می‌شود می‌توان به هتل بزرگ یا گرند هتل شیراز اشاره کرد. با اینکه این هتل به تازگی افتتاح شده و هنوز یک دهه هم از زمان تاسیسش نگذشته است، خیلی زبانزد است و محال است از کسی در هر جای شیراز آدرس گرند هتل را بپرسید و بگوید که نمی‌داند. برای رفتن به گرند هتل شیراز فقط کافی است به دروازه قرآن بروید؛ چرا که این هتل درست کنار دروازه قرآن واقع شده است. این هتل خدمات بسیار خوبی مانند سونا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، کتابخانه، خودپرداز، اینترنت رایگان ، آرایشگاه، رستوران و کافی شاپ را به مسافران ارائه می‌کند و همین امکانات باعث می‌شود مسافر اصلاً احساس خستگی نکند. امکانات داخل اتاق‌ها هم بسیار لوکس و مدرن است و مطمئناً اقامت خوبی در آن خواهید داشت.

هتل زندیه، از بهترین هتل‌های شیراز

از گرند هتل تازه تاسیس گفتیم و بهتر است یکی دیگر از هتل‌های شیراز را که پنج ستاره دارد و حتی از گرند هتل دیرتر افتتاح شده است نیز به شما معرفی کنیم. هتل زندیه از جدیدترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شود که نما و طراحی داخلی بسیار سنتی و قدیمی دارد و با این حال خدمات مدرن و به روزی ارائه می‌دهد. این هتل چنان امکانات خوب و راحتی را برای شما فراهم می‌کند که حس امنیت و آسودگی فراوانی در آن خواهید داشت. یکی از معدود هتل‌هایی که اتوموبیل کرایه می‌دهد و خدماتی مثل صندوق امانات، اتاق چمدان و غیره دارد همین هتل زندیه است. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی رایگات و رستورانی اشاره کرد که بهترین غذاها را برای شما طبخ می‌کند.  برای رفتن به هتل زندیۀ شیراز بایستی خودتان را به خیابان هجرت برسانید و از آنجا بین چهارراه پارکینگ و فلکۀ شهرداری هتل زندیه را پیدا خواهید کرد. تصویری که در بالای این مطلب می‌بینید نمایی از یک اتاق هتل زندیه است و می‌توانید به شکوه و زیبایی این هتل پی ببرید. 

هتل چمران، از بهترین هتل‌های شیراز

هنوز در شیراز و در بخش هتل‌های پنج ستاره هستیم و این بار به هتل چمران واقع در بلوار چمران معروف در این شهر می‌پردازیم. بلوار چمران یک بلوار معروف در شیراز است و خیلی از شیرازی‌ها برای به اصطلاح دور دور کردن به این بلوار می‌روند. برای همین پیدا کردن نشانی هتل برای شما کار آسانی خواهد بود. محیط داخلی هتل چمران بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و در یکی از مرتفع‌ترین بخش‌های شیراز قرار گرفته است. برای همین اگر در طبقات بالای هتل اتاق بگیرید دید و چشم انداز خیای خوبی به شیراز خواهید داشت. از جمله امکانات هتل چمران می‌توان به داشتن سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی، رستوران ایتالیایی، باشگاه بدنسانی، سالن همایش، فضای مخصوص کودکات و غیره اشاره کرد. این هتل رستوران‌های معروفی دارد و حتی کسانی که در آن اقامت ندارند هم برای صرف غذا به هتل چمران می‌آیند.

هتل پارس، از بهترین هتل‌های شیراز

از دیگر هتل‌های شیراز که پنج ستاره است و جزو لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر شمرده می‌شود می‌توان به هتل پارس اشاره رد. هتل بسیار مدرن و شیکی که در در خیابان زند و درست رو به روی خیابان فلسطین قرار دارد. این هتل در واقع از دو برج تشکیل شده که در کنار هم هستند و هر دو جزو فضای اصلی هتل به شمار می‌آیند. هتل پارس در مرکز شهر شیراز نیست و برای کسانی که دوست دارند محل اقامتشان از مرکز شهر و شلوغی‌های گردشگران دور باشد خیلی مناسب است. از نکات جالب این هتل این است که کافی شاپ هتل پارس به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت می‌کند و شما هر واقع از شبانه روز که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید. دیگر خدمات این هتل بزرگ داشتن یک تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم، سالن کنفرانس با ضرورت رزرو قبلی، صندوق امانات، سونا، بخش خرید بلیت، برگزاری تور بازدید از جاذبه‌های شیراز برای گردشگران علاقمند خارجی و ایرانی و دیگر موارد است. شما در این هتل آب در دلتان تکان نمی‌خورد و هر چه بخواهید در اسرع وقت برایتان فراهم می‌شود.

هتل پرسپولیس، از بهترین هتل‌های شیراز

به عنوان آخرین بخش از هتل‌های پنج ستارۀ شیراز سری به هتل معروف پرسپولیس می‌زنیم. خدمات این هتل بسیار مناسب و زبانزد است و نام پر آوازۀ آن باعث شهرتش شده است. هتل پرسپولیس شیراز بین چهارراه حافظ و ویدان قائم شیراز واقع شده  است. البته میدان قائم یکی از میادین معروف شیراز است و به راحتی می توانید هتلتان را پیدا کنید. این هتل هفت طبقه حدود صد و چهار اتاق دارد و می‌توانید بهترین خدمات را به این اتاق‌ها و مسافرانش ارائه کند. از جمله خدمات هتل پرسپولیس می‌توان به اینترنت رایگان، فروشگاه خرید سوغاتی، باشگاه ورزشی، اتاق‌هایی مجهز به قفل الکترونیک، کافی شاپ و رستوران باکیفیت با غذاهای متنوع و دلچسب و غیره اشاره کرد. هتل پرسپولیس در جایی از شهر قرار گرفته که دسترسی شما را به جاذبه‌های گردشگری شیراز آسان می‌کند و لازم نیست نگران مسافت طولانی باشید. به علاوه برای کسانی که ایرانی نیستند خدمات گردشگری ارائه می‌شود و این یک مزیت بسیار بزرگ است.

هتل‌های چهار ستارۀ شیراز:

هتل ستارگان، از بهترین هتل‌های شیراز

می‌رسیم به هتل‌های چهار ستارۀ شیراز که دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارند و در عین حال شرایط هزینه‌هایشان از هتل‌های پنج ستاره بهتر است. یکی از این هتل‌های هتل ستارگان است که جزو بهترین هتل‌های شیراز است و با توجه به محل قرارگیری خوبی که دارد می‌تواند برای گردشگران شیراز بهترین جای ممکن باشد. برای رفتن به این هتل باید به تقاطع بین خیابان آزادی و خیابان ارم شیراز بروید. هتل ستارگان دارای خدماتی مانند اتاق چمدان دارد. اتاق‌ها بسیار مجهز هستند و به کپسول‌های آتش نشانی و دستگاه اطفا حریق دسترسی دارند تا از هر گونه خطری در امان باشند. کافی و شاپ و رستوران هتل ستارگان بسیار مجهز هستند و تنوع خوبی دارند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر از هتل‌های پنج ستارۀ شیراز از این خدمات و یک اقامت آرامش بخش استفاده کنید.

هتل رویال، از بهترین هتل‌های شیراز

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستارۀ شهر زیبای شیراز هتل رویال است؛ هتلی که بسیار لوکس و محلل است و خدمات زیادی را برای مسافران خود ارائه می‌دهد تا سفر خوبی را تجربه کنند. اگر یادتان باشد درست در کنار دروازه قرآن شیراز یک هتل پنج ستاره به شما معرفی کردیم. اگر به اقامت در آن منطقه علاقه دارید و دوست دارید هزینۀ کمتری پرداخت کنید، می‌توانید در همان حوالی هتل رویال شیراز را پیدا کنید. در واقع این هتل کمی بالاتر از میدان ابوالکلام قرار گرفته و خدماتی از جمله سالن کنفرانس، ارائۀ سرویس صبحانه در اتاق، دسترسی به اینترنت رایگان، باشگاه‌ها ورزشی و استخر و دیگر موارد را برای مسافران خود فراهم کرده است. هتل رویال شیراز در دل جاذبه‌های طبیعی این شهر قرار گرفته و مطمئن باشید در اطراف محل اقامتتان جاهای بسیار دیدنی انتظار شما را می‌کشند. این هتل در هشت طبقه ساخته شده و پنجاه اتاق دارد. رستوران و کافی شاپ هتل هم بسیار معروف است و می‌توانید بهترین غذاهای شیرازی را در رستوران هتل خودتان صرف کنید و نیازی به رفتن به دیگر رستوران‌های شهر نداشته باشید.  

هتل الیزه؛ از بهترین هتل‌های شیراز

 به عنوان آخرین مورد از معرفی هتل‌های پهار ستارۀ شیراز سری به هتل الیزه واقع در معالی آباد می‌زنیم. در این محله به کوی پزشکان بروید تا هتل الیزه را پیدا کنید. این هتل طراحی و معماری داخلی سنتی و زیبایی دارد و شما را به شیراز قدیم می‌برد. در عین حال خدمات مدرن و به روزی را برای شما فراهم آورده و این تلفیق زیبا برای مسافران هتل الیزه بسیار جذاب و گیرا است. هتل الیزه در یک مکان مسکونی واقع شده و البته که معالی آباد به خیلی از بازارهای و خیابان‌های اصلی شهر شیراز نزدیک است و همین باعث راحتی تردد شما در شهر می‌شود. یکی از خدمات هتل الیزه سالن نگهداری و بازی کودکان است که به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت کودکان را چند ساعتی به مسئولان هتل بسپارید خودتان به کارهایتان برسید. رستوران این هتل حزو معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است و غذاهای بسیار با کیفیتی سرو می‌کند. به علاوه این هتل فضای سبز اختصتصی دارد و می‌توانید از این مزیت بهره مند شوید. ارائۀ تورهای بازدید از شیراز از دیگر خدمات هتل الیزه است و این برای کسانی که به ایران یا شهر شیراز تسلط ندارند بسیار مناسب است. اینترنت هم در این هتل رایگان است و می‌توانید از خدمات استخر رایگان هم استفاده کنید.  

هتل ارگ، بهترین هتل سه ستارۀ شیراز

در انتها یکی از بهترین هتل‌های سه ستارۀ شیراز را به شما معرفی می‌کنیم که با وجود سه ستاره بودنش خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کند و اگر می‌خواهید با پرداخت هزینۀ کمتری نسبت به هتل‌های پنج و چهار ستاره خدماتی در حد این هتل‌ها دریافت کنید؛ حتماً سری به هتل ارگ شیراز بزنید. این رودخانه موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و درست در حوالی رودخانۀ خشک شیراز قرار گرفته است. به دلیل شرایط آب و هوایی عالی در این منطقه از شیراز می‌توانید مطمئن باشید که در منطقۀ خوبی اقامت کرده‌اید. به علاوه در این منطقه به جاهای دیدنی شیراز هم نزدیک هستید. هتل ارگ شیراز به تازگی در سال نود و چهار بازسازی شد و در این مدت کوتاه توانست در لیست بهترین هتل‌های شیراز جا باز کند و حسابی شناخته شود. از جمله خدمات این هتل استخر سر پوشیدۀ رایگان، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، رستورانی بسیار جذاب با غذاهای عالی و پایگاه واکس است. برای رفتن به هتل ارگ شیراز می‌توانید به خیابان تختی بروید و این هتل را رو به روی مجسد توکل پیدا کنید.  

شهر شیراز شهر شعر و زیبایی‌ها است و به همین دلیل بازدید کنندگان زیادی از سراسر دنیا و سراسر ایران دارد. شما برای اقامت در این شهر اصلاً منتظر نمی‌مانید و انواع هتل‌ها، مهمان خانه‌ها و حتی سوئیت‌ها با تنوع قیمیتی فراوان در این شهر وجود دارند تا با توجه به بودجۀ شما برای هزینه‌های اقامت مواردی را پیش رویتان بگذارند. بهتر است پیش از سفر به شهر شیراز از بودجۀ خود با خبر شوید و تحقیقی در مورد شرایط اقامتی بکنید و در صورت امکان محل اقامت خودتان را رزرو کنید تا در این شهر معطل نمانید. مجلۀ گردشگری نیلی گشت به شما پیشنهاد می‌کند که برای یکبار هم که شده به این شهر زیبا سفر کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. شما می‌توانید در ادامه برای بررسی بهترین هتل های اصفهان اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن