هتل های ایرانهتل های قشم

برترین هتل‌های قشم

با بهترین هتل‌های قشم آشنا شوید

یکی از بهترین جزیره‌های ایران با جاذبه‌ها و شگفتی‌های فراوان جزیرۀ قشم است. این جزیره دیدنی‌های زیادی دارد و بسیاری از افراد برای بازدید از این جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و همچنین تجربۀ ساحل بی نظیر و منحصر به فرد قشم به این جزیره سفر می‌کنند. بعضی دیگر هم برای تجارت و خرید عمدۀ اجناس به قشم می‌روند و این جزیره برایشان حکم یک مکان تجاری را دارد. با هر هدفی که به این جزیرۀ زیبا می‌روید، بدانید که اوقات خوش و تجربه‌های بی نظیری در انتظار شما خواهد بود و با خاطرات خوبی از آنجا برمی گردید. یکی از مسائل مهم در قشم که ممکن است روی حس و حال شما تاثیر به سزایی بگذارد محل اقامت شماست. اینکه جایی مناسب و دنج را برای اقامت داشته باشید و خیالتان راحت باشد که جای خوابی تمیز و مرتب و غذایی با کیفیت و لذیذ و گرم در انتظار شماست باعث می‌شود از سفرتان بیش از پیش لذت ببرید. ما در این مطلب هتل‌های قشم را از سه ستاره تا پنج ستاره و با تنوع قیمت مناسب به شما معرفی می‌کنیم تا محل اقامتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

با قشم آشنا شوید

جزیرۀ قشم مساحتی به مراتب بزرگتر از جزیرۀ کیش دارد و به عبارتی حدود هزار و پانصد کیلومتر مربع می‌باشد. این جزیره را می‌توان یک جزیرۀ همه چیز تمام در ایران دانست. در قشم مراکز خرید متنوع و مختلف با تنوع قیمتی بی نظیر، جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، اماکن تفریحی عالی مانند ژئوپارک قشم که اولین ژئوپارک خاورمیانه بوده است، هتل‌های قشم که بسیار عالی و خوب هستند، ساحل بکر و بی نظیر و موارد این چنینی را خواهید دید و یک سفر لذتبخش خواهید داشت. به علاوه هم می‌توانید از شهرهای جنوبی و دیگر جزایر جنوبی ایران به صورت دریایی و با استفاده از کشتی به قشم بروید و هم می‌توانید به صورت هوایی در فرودگاه قشم فرود بیایید و به دیدن جاذبه‌های قشم بپردازید. در ادامه با بهترین هتل‌های این جزیره آشنا می‌شوید. ما ترتیب معرفی هتل‌ها را از بهترین هتل‌های سه ستاره شروع کرده‌ایم، هتل‌های چهار ستاره را بعد از آن معرفی کرده و در آخر نگاهی به هتل‌های پنج ستاره داشته‌ایم تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌تان بهترین مکان اقامتی ممکن را انتخاب کنید.

هتل سینگو، جزو بهترین هتل‌های سه ستارۀ قشم

یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های قشم همین هنل سینگو است که بسیاری از افراد بودجۀ اقامت در این هتل را دارند و می‌توانند خدمات خوبی از هتل سینگو دریافت کنند. به عبارتی این هتل یکی از آن اقامتگاه‌هایی است که علی رغم قیمت بسیار معقولی که دارد، خدماتی بسیار بیشتر از یک هتل سه ستاره به شما ارائه می‌کند. در این هتل شصت و چهار اتاق مجهز وجود دارد و یکی از نکات مهم در مورد سینگو محل قرارگیری آن است. این هتل در درگهان و طبقۀ دوم مجتمع تجاری دریا قرار گرفته و شما به تمام جاذبه‌های گردشگری قشم دسترسی کاملی دارید. در این هتل سیستم گرمایش و سرمایش به خوبی برقرار شده، امکان استفادۀ رایگان در اتاق‌ها هم برقرار است، می‌توانید از روم سرویس استفاده کنید، تمام خدمات و سرویس‌های بهداشتی به موقع انجام شده و در دسترس قرار می گیرد، کارکنان با احترام فراوانی با شما برخورد می‌کنند و می‌توانید با رزرو اتاق خیالتان را راحت کنید و با استرس پر بودن اتاق‌ها درگیر نشوید.

هتل خلیج فارس، یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره

در بخش معرفی هتل‌های سه ستارۀ قشم هستیم و به شما هتل خلیج فارس را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل جزو بهترین هتل‌های قشم است و در میدان علم و صنعت این جزیره قرار گرفته است. باز هم دسترسی شما به ساحل در این هتل بسیار عالی است و خدمات بی نظیری در آن دریافت می‌کنید. از جمله خدمات بی نظیر هتل خلیج فارس می‌توان به داشتن ساحل اختصاصی برای مسافران هتل، امکان استفاده از تجهیزات هتل حهت انجام ورزش‌های آبی و تفریحی، اتاق بازی برای کودکان با پرداخت هزینۀ اضافی، تالار پذیرایی برای برگزاری جشن‌ها، سیستم تهویۀ بسیار مناسبی، چشم انداز خوب و رستوران بی نظیر اشاره کرد. در این هتل امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن بازی پینگ پونگ و غیره هم وجود دارد و می توانید اوقات بسیار خوبی را در هتل سپری کنید. در کل اگر برای مثال سه روز در قشم هستید، به طور میانگین ترجیح می‌دهید یک روز از سفرتان را در هتل بمانید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید. رستوران هتل خلیج فارس بی نظیر است و غذاهای جنوبی خوبی طبخ می‌کند. از جمله مهمترین مزیت‌های هتل ساحلی بودن آن است و تماشای طلوع و غروب زیبای خورشید در ساحل را برای شما میسر می‌کند.

هتل ژئو پارک، از بهترین هتل‌های قشم

هتل ژئوپارک در نزدیکی اسکلۀ ذاکری و درست کنار ساختمان معراج قرار گرفته و از دید مسافران هتل محبوبی است. این هتل به تمیزی و نظافت معروف است و اگر به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهید از بین هتل‌های سه ستارۀ قشم حتماً به هتل ژئوپارک بروید. این هتل فاصلۀ بسیار کمی با ساحل دارد و می‌توانید هر روز چند ساعتی را کنار هتل باشید و با چند قدم پیاده روی به هتل برگردید. اگر این موضوع برایتان جذاب است حتی می‌توانید اتاق‌های رو به دریای هتل ژئوپارک را رزرو کنید تا چشم انداز فوق العاده‌ای به دریا و ساحل داشته باشید. از جمله مواردی که برایتان جالب توجه خواهد بود برخورد بسیار حرفه‌ای و محترمانۀ کارکنان هتل ژئوپارک است که حس رضایتبخشی به شما می‌دهد. این هتل به جاذبه‌های گردشگری قشم مانند بازار قشم یا قلعۀ پرتغالی‌ها بسیار نزدیک است. از امکانات هتل می‌توان به دارا بودن صندوق امانات، هتل و کافی شاپ بسیار خوب و متنوع، لباسشویی در هتل و امکانات مناسب در اتاق‌ها اشاره کرد.

هتل آرام، از محبوب‌ترین هتل‌های قشم

هتل آرام می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین هتل‌های سه ستارۀ قشم باشد. این هتل در بلوار ولیعصر جزیره و در نزدیکی چهار راه پردیس قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید این جزیره برای شما فراهم آورده است. هتل آرام بیشتر از یک دهه پیش افتتاح شده است؛ با این حال سه سال پیش مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات و تجهیزات مورد نیاز روز همگام شود و به عبارتی از قافله عقب نماند. این هتل دارای امکاناتی نظیر اتاق نگهداری از چمدان، اینترنت رایگان در محوطۀ هتل، رستوارانی بی نظیر، اتاق‌های دلباز با تجهیزات مناسب و کارکنانی حرفه‌ای است و شما می‌توانید در یکی از بیست و سه اتاق موجود در چهار طبقۀ هتل اقامت خوبی داشته باشید.

هتل آپادانا، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های سه ستاره

به عنوان آخرین هتل ستاره در قشم به معرفی هتل آپادانا می‌پردازیم که جزو قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره است و تنها دو طبقه دارد. با این حال می‌توانید در این هتل اقامت آرام و خوبی داشته باشید و مشکلی برایتان به وجود نیاید. این هتل هم در خیابان ولیعصر و کنار کلینیک دکتر محمدی قرار گرفته و همۀ بومی‌های جزیره این هتل را به خوبی می‌شناسند. از جمله امکانات هتل آپادانا می‌توان به رستورانی عالی با محیطی شاد و دلپذیر، تهویۀ مطبوع اتاق‌ها با سیستم گرمایش و سرمایش عالی، تاکسی سرویس برای گشت و گذار در جزیره، کافی شاپی عالی برای وقت گذرانی با دوستان و کارکنانی با تجربه و کاربلد اشاره کرد که اطلاعات خوبی به شما می‌دهند و شما را برای گشت و گذار در جزیره راهنمایی می‌کنند. اگر دنبال جایی هستید که حس زیبای حضور در یک منطقۀ بومی را بهش ما بدهد و سفر را برایتان دلپذیر و آسان کند، حتماً به هتل آپادانا فکرکنید.

هتل آرتا قشم، هتلی لوکس و زیبا در قشم

می‌رسیم به هتل‌های چهار ستارۀ قشم که با آماده کردن محیط شکیل‌تر و ارائۀ خدمات بهتر سفر شما را لذتبخش می‌کنند و دغدغۀ شما را بابت موارد مورد نیاز به حداقل می‌رسانند. این هتل مجلل و با شکوه در قشم به تازگی و در سال نود و شش افتتاح شده است. هتل آرتا در هفت طبقه و چهل و هشت اتاق منتظر استقبال از شما است و در نوع خود و با توجه به امکانات موجود جزو بهترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. این هتل دسترسی بسیار مطلوبی به سواحل قشم دارد و در دو توع اتاق و سوئیت در خدمت شما خواهد بود و می‌توانید به توجه به شرایط خود یکی از این دو نوع را انتخاب کنید. علاوه بر نزدیکی به ساحل شما به مراکز خرید مهمی مانند مرکز خرید ستاره هم دسترسی دارید و این برای مسافران قشم از اهمیت زیادی برخوردار است. از خدمات هتل آرتا می‌توان به دارا بودن سیستم اعلام حریق جهت حفظ امنیت مسافران، صندوق امانات، اینترنت رایگان و پر سرعت در محوطۀ هتل، پارکینگ مجهز، سیستم تهویۀ عالی و امکانات مورد نیاز در اتاق‌ها است. برای رفتن به این هتل می‌توانید به میدان امام قلی خان در قشم بروید و هتل آرتا را درست در کنار اسلکۀ بندر بهمن پیدا کنید.  

هتل ساحل طلایی، هتلی با شرایط عالی

از دیگر هتل‌های قشم می‌توان به هتل ساحل طلایی اشاره کرد. همان طور که از نامش پیداست کسانی به این هتل چهار ستاره می‌روند که دلشان بخواهد بیشتر اوقاتشان را کنار دریا و در ساحل بگذرانند و به علاوه تفریحات ساحلی را هم تجربه کنند. این هتل در پانزده کیلومتری جزیرۀ قشم قرار دارد  و برای رفتن به آن باید وارد جادۀ ساحلی شوید و رو به روی زیارتگاه شاه شهید هتل مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هتل جزو هتل‌های قدیمی در قشم است و در گذشته نامش هتل پلاژ سیمین بوده است. شما می‌توانید اتاق یا سوئیت مورد علاقۀ خودتان را از قبل رزرو کنید و از لحظۀ رسیدن به هتل تفریحات آبی و دریایی خودتان را شروع کنید یا در آرامش زیر آفتاب لذتبخش ساحل آفتاب بگیرید.  این هتل همچنین دارای واحدهای ویلایی هم هست که انتخاب را برای شما راحتتر می‌کند. شما در هتل ساحل طلایی می‌توانید انواع تفریحات و ورزش‌های آبی را تجربه کنید، به رستوران بروید و غذایی عالی میل کنید، در ساحل اختصاصی به انواع تفریحات بپردازید، جت اسکی کنید و حسابی هیجان زده شوید، به استخر هتل بروید و تنی به آب بزنید و اگر دوست داشته باشید بچه‌هایتان هم حسابی خوش بگذرانند آنها را به پارک بازی کودکان هتل ببرید. در این هتل همه چیز مهیا است تا بهترین سفر خودتان را در قشم تجربه کنید.

بوتیک هتل ایرمان قشم، هتلی با طراحی بی‌نظیر

از دیگر هتل‌های چهار ستاره و بی نظیر قشم می‌توان به بوتیک هتل ایرمان اشاره کرد که طراحی منحصر به فردی دارد و در این طراحی اصول معماری سنتی و مدرن را به زیبایی هر چه تمام‌تر با یکدیگر ادغام کرده است. این هتل در پنج طبقه ساخته شده و اگر بخواهید هم می‌توانید در اتاق‌های آن ساکن باشید و هم سوئیت‌های هتل را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل بسیار مجهز و لوکس است و از انواع امکانات همچون کلیۀ سرویس‌های اتاق، کافی و شاپ و رستوران بی نظیر، صندوق امانات برای حفظ امنیت بیشتر، سیستم اعلام حریق برای حفظ امنیت جانی مسافران، استخر و غیره بر خوردار است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید مهم قشم است و برای کسانی که هدف اصلی‌شان از سفر به قشم خرید کردن است هتل بسیار مناسبی است؛ چرا که فقط با چند قدم پیاده روی خودتان را به بوتیک هتل ایرمان قشم می‌رسانید. این هتل واقع در خیابان پژوهش در نخل زرین است و می‌توانید آن را نبش خیابان پیام پیدا کنید.

هتل ارم، از بهترین هتل‌های چهار ستارۀ قشم

به عنوان آخرین هتل از هتل‌های قشم که چهار ستاره دارند هتل ارم را معرفی می‌کنیم که جزو باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شود و به زودی به هتل پنج ستارۀ جزیرۀ قشم تبدیل می‌شود. در واقع این هتل فقط نیم ستاره تا تبدیل شدن به یک هتل تمام عیار فاصله دارد. ساختمان هتل بسیار جدید و امکانات آن بی نظیر است. هتل ارم در سال نود و پنج افتتاح شد و توانست در همین مدت محدود موفقیت‌ها و محبوبیت زیادی به دست بیاورد و سر و صدای زیادی کرد. هتل ارم پنج طبقه و نود و شش اتاق دارد و شما در این هتل می‌توانید قدرت انتخاب بالایی در گزینش اتاق‌ها داشته باشید. از جمله امکانات آن می‌توان به اتاق‌هایی اشاره کرد که به واقع مجهز و بی کم و کاست هستند، صندوق امانات در اختیار شماست، انواع لوازم بهداشتی و خدمات بهداشتی در دسترستان خواهد بود و در اتاق به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید. برای رفتن به هتل ارم کافی است در مسیر بلوار آزادگان بیفتید و آن را رو به روی شیلات قشم پیدا کنید.

بوتیک هتل فولتون، بهترین هتل پنج ستارۀ قشم

به عنوان آخرین هتل معرفی شده از بهترین هتل‌های قشم به شما یک هتل پنج ستاره و تمام عیار را معرفی می‌کنیم. هتل بوتیک فولتون یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در این جزیره پیدا کنید. این هتل به تازگی و در سال نود و سه افتتاح شده و تمامی تجهیزات لازم را دارد. در واقع هتل بوتیک فولتون سه ساختمان مجزا دارد. در یکی از این ساختمان‌ها اتاق‌های هتل، در یکی دیگر سوئیت‌های این هتل و در آخری ویلاهای هتل گنجانده شده و همه چیز کاملاً تفکیک شده و منحصر به فرد است. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و بهداشت آن حرف اول را در قشم می‌زند. برای رفتن به این هتل باید وارد بزرگراه خلیج فارس شوید و بعد از کمپ هامون مجتمع را خواهید دید. صحبت از هامون شد و اگر یک بار به قشم رفته باشید می‌دانید که منطقۀ حوضچۀ هامون در این جزیره حرف اول را می‌زند و بیشتر جاذبه‌های گردشگری قشم در همین منطقه قرار دارد. به همین دلیل شما با حدود ده دقیقه پیاده روی به تمامی جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی خواهید داشت. این هتل به امکاناتی نظیر اتاق نگهداری از چمدان، سالن همایش و اجتماعات، رستوران و کافه‌ای بی نظیر و درجه یک، پارکینگ، صندوق امانات و غیره دسترسی دارد و می‌تواند بهترین گزینۀ شما برای اقامت در قشم باشد تا روزهایی به یاد ماندنی داشته باشید.

بیشتر بخوانید
بهترین هتل‌های مشهد
نمایش بیشتر

زهره مهرنیا

بیش از 5 سال است که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال کرده و نزدیک 3 سال است که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو شده فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه نیلی گشت پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن